Part 19♥️

254 8 0
                                    

Μετά από 20 λεπτά φτάνουμε στο κλαμπ. Κατεβαίνουμε από το αμάξι και καθομαστε έξω από το μαγαζί.

Αλεξ: λοιπόν ακούστε. Μπαίνουμε μεσα, καθομαστε σε ένα τραπεζι και παραγγέλνουμε ότι θέλει ο καθενας. Μετά αρχίζουμε να συμπεριφερόμαστε απόλυτα φυσιολογικά μεσα στο κλαμπ, χορεύουμε και γενικά κάνουμε ότι θελουμε. Δεν πρέπει να φανεί ότι ήρθαμε για αυτούς και ότι ζοριστήκαμε. Όταν μας πλησιάσει κάποιος και αναφερθεί στους αγώνες, τότε κάνουμε ότι είπαμε στο σπιτι (λέει και όλοι συμφωνούμε)

Μπαίνουμε στο κλαμπ. Η μουσικη ειναι πολύ δυνατά. Ρίχνω μια μάτια και δεν βλέπω κανέναν από την αντίπαλη ομάδα. Γυρίζω και βλέπω ότι τα παιδιά κατευθύνονται προς ένα τραπεζι. Αρχίζω να ακολουθώ και εγώ. Φτάνουμε και έρχεται μια κοπέλα να πάρει παραγγελια. Τα μάτια της ειναι καρφωμένα πάνω στον άγγελο. Καλά λογικό

Σερβιτόρα: τι θα θέλατε; (Λέει και κοιταζει χαμογελαστά τον άγγελο και αυτος της χαρίζει ένα στραβό γελακι και ένα κλείσιμο ματιού)
Μαριος: μια βότκα λεμόνι
Ίριδα: μια βότκα βύσσινο
Εγώ: ένα τζιν κόλα
Αλεξ: ένα ουίσκι σκέτο
Άγγελος: ένα τζιν σκέτο και ίσως εσενα (λέει ενώ την κοιταζει και στριφογυρίζω τα μάτια μου)

Η ίριδα και ο μαριος χορεύουν. Ο αλεξ δεν έχω ιδέα που ειναι. Και ο Άγγελος μιλάει με την σερβιτόρα. Εγώ κάθομαι και πινω το δευτερο ποτό μου όταν βλέπω να με πλησιάζει ένα πολύ ωραιο αγόρι εμφανώς μεγαλύτερος από εμενα, γύρω στα 25.

Αυτος: γεια σου κουκλα (λέει και μου χαμογελάει)
Εγώ: γεια σουυ (λέω και χαμογελάω και εγώ. Μην παρεξηγείτε, πρώτον θέλω παρέα και δεύτερον ειναι ομορφος)
Αυτος: θες να χορέψουμε;
Εγώ: φυσικά (λέω και του δινω το χέρι μου)

Πάμε λίγο πιο διπλα από το τραπεζι μας ώστε να βλέπω όλα τα παιδιά και να ελέγχω μήπως μιλάνε με κάποιον από την αντίπαλη ομάδα.

Αρχίζουμε να χορεύουμε, έχω τα χέρια μου στο στήθος του και αυτος στην μέση μου.
Αυτος: παρεπιπτόντως με λένε Στέλιο (λέει και γελαω)
Εγώ: Καμέλια
Αυτος: οντως ωραιο όνομα, να μια φορά που το εννοώ
Εγώ: χαχα ευχαριστω.
Αυτος: είσαι από Αθήνα; Ή σπουδάζεις εδώ;
Εγώ: από Αθήνα ειμαι και δεν σπουδάζω
Αυτος: μια χαρα

Λέει και συνεχίζουμε να χορεύουμε. Σε λίγο έχουμε έρθει πιο κοντα. Μας χωρίζει μια ανάσα. Χμ γιατί όχι; Σκεφτομαι και ξεκινάω να τον φιλάω

Τι σκατά κάνουμε;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora