Part 2♥️

312 7 0
                                    

Ο αρχηγός μας κλείνει το τηλεφωνο και μας λέει να πάμε να ξεκουραστούμε. Όμως μόλις πάω να σηκωθώ για να φύγω ακούω την ίριδα να μιλάει.

Ίριδα: δεν μπορώ να παλέψω, δεν ειμαι καν καλή σε αυτό γαμωτο! (Λέει ανήσυχα και ξαπλωνει στον καναπέ βάζοντας τα χέρια της πάνω στο πρόσωπο της. Έχει δικιο, η ίριδα ειναι πολύ καλή στον στόχο με τα όπλα. Όχι στο ξύλο. Δεν ειναι κάτι στο οποίο έχει εκπαιδευτεί. Όμως πως κάνει ετσι. Καιρος να εξασκηθεί και σε αυτό.)

Άγγελος: γιατί μπορεί η καμέλια; Ότι ναναι γαμω. Θα χάσουμε τζάμπα τα λεφτά. Για ποιον πουστη λόγο να βάλουμε τις γκόμενες να παλέψουν (λέει με νεύρα και ο μαριος τον σκουνταει μπας και σταματήσει να λέει τις μαλακιες του, όμως εγώ έχω γίνει ηδη κόκκινη από τα νεύρα)
Εγώ: άκου να σου πω αγορακι μου, γκόμενες να λες αυτες που γαμας, όχι εμενα και την ίριδα, κατάλαβες; Είμαστε σε αυτή την ομάδα πέντε γαμημενα χρόνια. Έχουμε αποδείξει ότι δεν είμαστε σαν τις γκόμενες που συναναστρεφεσαι! ( λέω με απίστευτα νεύρα και βλέπω και αυτον να νευριάζει και αρχίζει να με πλησιάζει)
Άγγελος: θα ήθελες πολύ να είσαι σαν τις γκόμενες που γαμαω ηλιθια(λέει και γελαω)
Εγώ: καλύτερα να πέθαινα από το να ειμαι σαν αυτες ΓΛΥΚΙΕ ΜΟΥ (τονίζοντας το τελευταίο γιατί ξέρω ότι τον ενοχλεί)

Τότε τα μάτια του σκοτεινιάζουν και παίρνουν μια σκούρα πράσινη μορφή. Με πιάνει δυνατά από το χέρι και ξεκινάει να φωνάζει μεσα στα μουτρα μου.

Άγγελος: βουλωσε το γιατι(πάει να πει και τότε μπαίνει ανάμεσα μας ο αλεξ)
Αλεξ: σκάστε κάθε φορά ελεος! Και τώρα σπίτια μας! (Λέει και σηκώνομαι και φεύγω)

Κατεβαίνω κατω, ανεβαίνω στην μηχανή μου και την ωρα που βγαίνει ο Άγγελος του ρίχνω την πιο δολοφονική μάτια μου και φεύγω γκαζονοντας την μηχανή μου.

Γυρίζω στο σπιτι, κάνω ένα μπάνιο και πέφτω στο κρεβάτι. Αύριο ειναι μεγάλη μέρα. Σκεφτομαι και κοιμάμαι.

Ξυπνάω την επόμενη μέρα στις δυο το μεσημερι. Παραγγέλνω και τρώω μια πίτσα και μόλις πάει 3 ετοιμάζομαι και φεύγω για το σπιτι. Δεν έχει έρθει κανεις. Καλύτερα. Μπαίνω μεσα στο δωμάτιο με τους σάκους, βάζω τα γάντια και ξεκινάω να βαράω τον σάκο με μίσος, εκτονώνοντας όλα τα νεύρα που έχω για την ζωή μου.

Χωρίς να το καταλαβω στον διπλανό σάκο βρίσκεται ο Άγγελος.

Σκεφτομαι να τον ειρωνευτώ για το γεγονός ότι δεν είπε ούτε ένα γεια αλλά δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ και να ξανά μαλωσω μαζί του για αυτό συνεχίζω να βαράω τον σάκο μου.

Τι σκατά κάνουμε;Where stories live. Discover now