Ξυπνάω μέσα στο βράδυ από εφιάλτες. Είμαι ακόμη στην αγκαλιά του. Σηκώνομαι σιγά-σιγά ώστε να μην τον ξυπνήσω. Η ώρα είναι τέσσερις το βράδυ. Κατεβαίνω στο σαλόνι βάζω ένα ποτήρι ουίσκι και κάθομαι στον καναπέ. Ανάβω ένα τσιγάρο και χάνομαι στις σκέψεις μου κοιτώντας την κλειστη τηλεόραση.
Άγγελος: ξέρεις ότι είναι κλειστή έτσι; (ρωτάει αναφερόμενος σε μένα που κοιτάζω την κλειστή τηλεόραση και κρύβει ένα γελάκι)
Εγώ: αχ με τρόμαξες (λέω και τινάζομαι).
Άγγελος: γιατί δεν κοιμάσαι; (Ρωτάει και κάθεται δίπλα μου)
εγώ: δεν ξέρω, απλά ξύπνησα. Και απ' ό,τι φαίνεται ξύπνησα και σένα.
Άγγελος: δεν πειράζει.
Εγώ: θέλεις; (Λέω και δείχνω το ποτήρι με το ουίσκι)
Άγγελος: ναιΣηκώνομαι και του βάζω ένα ποτήρι.
Άγγελος: ευχαριστώ.
Πίνουμε και οι δύο και καπνίζουμε. Χαίρομαι που είναι εδώ, νιώθω ότι έχω παρέα ακόμη κι αν δε μιλάμε πολύ. Και χαίρομαι που είναι κάπως πιο γλυκός μαζί μου πλέον. Χαίρομαι που δε μαλώνουμε. Νιώθω ότι εγώ και ο Άγγελος ταιριάζουμε περισσότερο από ότι θα ταίριαζα με κάποιον άλλον από την ομάδα. Είμαστε οι πιο απότομοι μες την ομάδα. Και πιο λιγομίλητοι. Δεν θα ήθελα αυτή τη στιγμή δίπλα μου την ίριδα. Είναι πολύ καλή κοπέλα όμως μιλάει πολύ.
Τον κοιτάζω και φαίνεται κι αυτός χαμένος στη σκέψη του. Όμως τότε γυρίζει και με κοιταζει και τοποθετεί στο πρόσωπο του ένα πονηρό χαμόγελο
Εγώ: τι ρε;(λέω και γελάω)
Άγγελος: Ξέρεις.... Είμαι αγοράκι κι εγώ και δε μου είναι εύκολο να σε βλέπω με αυτό το σορτσάκι και αυτό το μπλουζάκι (λέει και γλύφει τα χείλια του και με κοιτάει)
Εγώ: δεν το πιστεύω ότι είναι συνέχεια εκεί το μυαλό σου. Επίσης τι θέλεις να φοράω μέσα στο σπιτάκι μου; Κελεμπία; (Λέω και σηκώνομαι. Σβήνω το τσιγάρο μου και πηγαίνω να αφήσω το ποτήρι μου στο νεροχύτη της κουζίνας). Εκείνος με ακολουθεί και ανεβαίνουμε ξανά προς το δωμάτιο. Ξαπλώνουμε και οι δύο με φορά πάνω στο κρεβάτι. Νιώθω πολύ καλύτερα. Τον πλησιάζω και αυτή τη φορά τον αγκαλιάζω εγώ. Είμαι κολλημένη πάνω του.Γυρίζει και με κοιτάζει. Είμαστε πολύ κοντά. Αρχίζει να μου χαϊδεύει την πλάτη. Μετά από λίγο με πλησιάζει και ενώνει τα χείλια μας. Δεν τον σταματάω. Ανταποκρίνομαι αμέσως. Τα φιλιά του άγγελου με χαλαρώνουν. Είναι ήρεμα και όχι απαιτητικά όπως είναι με τους άλλους γκόμενους ώστε να καταλήξουν στο κρεβάτι. Ανεβαίνω και κάθομαι πάνω του. Τον νιώθω σκληρό στην περιοχή μου όμως το φιλί συνεχίζει να είναι ήρεμο. Συνεχίζει να χαϊδεύει την πλάτη μου ήρεμα, όμως αυτή τη φορά το χέρι του είναι κάτω από την μπλούζα μου. Το χέρι του καίει και με ανατριχιάζει. Περνάω και εγώ το χέρι μου μέσα στα μαλλιά του και αρχίζω να τον χαϊδεύω και εγώ. Τα μάτια του είναι κλειστά. Βλέπω ότι το απολαμβάνει. Το ίδιο κάνω και εγώ.
ESTÁS LEYENDO
Τι σκατά κάνουμε;
Novela JuvenilΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...