Η ωρα έχει περάσει και έχω πιει αρκετά.
Η συζήτηση κυλάει μια χαρά χωρίς να πούμε καμία μαλακια για την δουλειά μας. Ο Βασίλης εχει περάσει το χερι του γύρω από τους ώμους μου και μιλάει με την ίριδα και τον Μάριο και φαίνεται να διασκεδάζει. Η μαρια προσπαθεί να κολλήσει στον αγγελο όμως εκείνος δεν φαίνεται να της δίνει ιδιαίτερη σημασία καθώς μιλάει με τον αλεξ.Βασίλης: και δεν μας είπατε. Πως γνωριστήκατε όλοι εσείς και αποφασίσατε να μείνετε και στο ίδιο σπίτι. (Ρωτάει και ολοι γυρίζουμε και τον κοιτάζουμε.)
Όλοι φαίνεται να σκαλώνουμε. Γαμωτο δεν το σκέφτηκα ποτέ αυτό. Από την δύσκολη θέση μας βγάζει ο αλεξ.
Αλεξ: η ίριδα και η καμέλια γνωριζόταν από το σχολείο και μια μέρα ήρθαν σε έναν αγώνα μπάσκετ τυχαία που παίζαμε εγώ ο Άγγελος και ο Μαριος. Είμασταν στην ίδια ομάδα. Ε και στην ίριδα άρεσε ο Μαριος και από τότε την κουβαλούσε συνέχεια σε αγώνες για να καταφέρουν να του μιλήσει. Και με τον καιρό τα έφτιαξε η ίριδα με τον Μάριο και γνωριστήκαμε και οι υπόλοιποι. Εγώ με τον αγγελο και τον Μάριο είμασταν χρόνια στην ίδια ομάδα και κάναμε παρέα (απαντάει απλά ο αλεξ και τον ευχαριστω τόσο πολύ. Ολοι φαινόμαστε εντυπωσιασμένοι από το ποσό γρήγορα σκαρφίστηκε κάτι)
Μαρια: α πολύ ωραίο. Αλλά πως καταλήξατε στο ίδιο σπίτι; Είστε πολλά άτομα και δεν είναι και πολύ συνηθισμένο (πφ. Αρχίζω να μην σε συμπαθώ εσενα!!)
Εγώ: εμ η αλήθεια είναι ότι τα οικονομικά όλων μας δεν ήταν και πολύ καλα πριν λίγο καιρό και επειδή έτσι και αλλιώς είμασταν όλη μέρα μαζί και την βγάζαμε στο ίδιο σπίτι, είπαμε γιατι να τα πληρώνουμε τα αλλά; Να έχουμε και παρέα αφού κανεις δεν έμενε με την οικογένεια του.
Βασίλης: πολύ ωραια σκέψη. Θα πρέπει να είναι πολύ ωραια να ζεις μαζί με τους φίλους σου και να είστε μαζί όλη μέρα
Μαριος: ναι όντως περνάμε ωραια.
Εγώ: λοιπόν πάω να πιω λίγο νερό και να φέρω και ένα ακόμη κρασί γιατι βλέπω ότι τα τελειώσαμε (λέω και σηκώνομαι, αλλά με σταματάει ο Άγγελος)
Άγγελος: έρχομαι και γώ, και εγώ διψάω (λέει και με ακολουθεί)
Μπαίνουμε στην κουζίνα και παίρνω δυο ποτήρια και τα γεμίζω με νερό.
Εγώ: ορίστε (λέω και του δίνω το ένα ποτηρι) καλή κοπέλα φαίνεται η Μαρία (λέω και κοιτάζω το ποτήρι μου)
Άγγελος: ε ναι, μια χαρά είναι υποθέτω (λέει και με κοιτάζει, τον κοιτάζω και εγώ)
Άγγελος: και ο Βασίλης ήσυχος φαίνεται
Εγώ: ναι είναι
Άγγελος: δεν φαινόσουν για κοπέλα που θέλει κάποιον τόσο φλωρ, ε ήσυχο εννοώ (λέει και μου ξεφεύγει ένα γελακι και χαμογελάει και αυτός)
Εγώ: ναι η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν περίμενα να είμαι με κάποιον τόσο ήσυχο (λέω και κουνάει το κεφάλι του)Έχουμε αδειάσει τα ποτήρια μας και τον πλησιάζω, παίρνω το ποτήρι από το χερι του και γυρίζω και αφήνω και τα δυο στον νεροχύτη. Παίρνω ένα κρασί από το ψυγείο και φεύγω από την κουζίνα ενώ νιώθω τόση ωρα να παρατηρεί κάθε μου κίνηση και με κάνει να νιώθω άβολα.
Βγαίνω έξω και ξανά κάθομαι δίπλα από τον Βασίλη όμως με κάποια απόσταση, σε λίγο ακολουθεί και ο Άγγελος και κάθεται δίπλα στην Μαρία και της κάνει νόημα να κάτσει στα πόδια του. ΓΑΜΩΤΟ. Γυρίζω το βλεμμα μου και προσπαθώ να μπω στην συζήτηση των παιδιών αλλά το βλεμμα μου πάει συνέχεια στον αγγελο που έχει το στόμα του στον λαιμό της Μαρίας και εκείνη χαχανιζει σαν βλαμμενη. Εντάξει πάτε στο δωμάτιο σας, έλεος.
Η ωρα έχει πάει 11. Πλέον τα θέματα συζήτησης έχουν λιγοστέψει και αποφασίζουμε να πάμε για ύπνο. Θα κοιμηθεί εδώ και η Μαρία και ο Βασίλης. Αφού καληνυχτίζουμε ο ένας τον άλλον πάμε με τον Βασίλη στο δωμάτιο μου. Ξαπλώνουμε αγκαλιά και μετά από ένα γρήγορο σεξ εκείνος έχει ήδη κοιμηθεί.
Στο δίπλα δωμάτιο (του αγγέλου) ανά διαστήματα ακούγονται σιγανά βογκητά. Ποσά να αντέξω.
Κλείνω τα μάτια μου και προσπαθώ να κοιμηθώ, δεν μπορώ να ακούω άλλο. Θέλω τον αγγελο ρε πούστη. Σε λίγο καταφέρνω όντως να κοιμηθώ.
.
.
.Έχουν περάσει δυο μέρες από εκείνο το βράδυ. Εγώ έχω μιλήσει με τον αλεξ και του έχω πει ποσο ενοχλήθηκα με τον αγγελο όταν τον είδα να ασχολείται μαζί της. Με τον αγγελο δεν έχουμε μιλήσει πολύ αυτές τις δυο μέρες. Μόνο τα τυπικά. Σήμερα θα πάμε σε μια πορεία, γενικά θα έχουμε πολλές αυτή την βδομάδα, γίνεται χαμός. Μετά την πορεία θα πάω στον Βασίλη. Θα χωρίσω, το αποφάσισα. Είναι άδικο να τον κοροϊδεύω. Αφού σκέφτομαι όλη μέρα τον αγγελο. Δεν του αξίζει αυτό.
Η ωρα της πορείας φτάνει και αφού βάζω ένα τζιν και ένα μαύρο φούτερ, μπαίνουμε με τα παιδιά μέσα στο αμάξι του αγγέλου και φεύγουμε.
Η πορεία είναι σχετικά ήρεμη. Υπάρχουν πολύ μικρές εντάσεις.
Η πορεία ολοκληρώνεται και γυρίζουμε σπίτι. Λέω στα παιδιά ότι θα πάω στον Βασίλη και φεύγω με το αμάξι μου.
Καιιιιι αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα! Ελπίζω να σας άρεσε! Αν σας άρεσε μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστερακι🤍🤍🤍
ESTÁS LEYENDO
Τι σκατά κάνουμε;
Novela JuvenilΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...