Cieszę się że cię mam

43 5 0
                                    

- Gratulacje jeszcze raz kochana - Objęła mnie po raz kolejny Antonella. Przez kilka godzin nie była w stanie mnie znaleźć, a jak już mnie znalazła to akurat byłam zajęta. Kiedy miałam czas to nie widziałam jej, ale wiedziałam że jest zła że nie mogła się do mnie wcześniej dostać.

- Dziękuję - Zaśmiałam się również ja obejmując - Gdzie Leo? - zapytałam rozglądając się.

- niewiem nawet - westchnęła kręcąc głową z niedowierzaniem. - chodź poszukamy ich - Skinęłam głową i wstałam z krzesła. Obie ruszyliśmy w poszukiwania naszych partnerów.

- Muszę przyznać że są nieodpowiedzialni. Bez żadnego słowa poprostu znikają - Przewróciła oczami rozglądając się po posesji - tam są - Podążyłam za nią wzrokiem. Oboje siedzieli na murku trzymając w ręce piwo.

- Neymar.

- Leo.

Oboje odwrócili się w naszą stronę z przerażeniem w oczach. Obie zabijaliśmy ich wzrokiem.

- Nie Idzie cokolwiek powiedzieć? - uniosła się brunetka. Wyrwałam Neymarowi piwo a on się nawet nie odezwał. Odwróciłam się i wcisnęłam piwo Marquinhosowi który akurat przechodził obok nas.

- o dzięki - Zaśmiałam się i spowrotem odwróciłam w stronę Neymara.

- Zostaw no - Jęknął Leo, siłując się z brunetka która była już mocno zdenerwowana. Kiedy wyrwała mu szklaną butelkę Neymar wstał a następnie chwycił mnie za dłoń ciągnąc w stronę parkietu.

- przepraszam - nagle się zatrzymał i szybko Ucałował moje usta.

- nic się nie stało. Ale następnym razem powiedz że idziesz się napić - Powiedziałam kiedy dorównałam mu kroku. Akurat zaczęła się jakaś powolnej piosenka dlatego też Neymar przyciągnął mnie bliżej siebie i położył dłoń na moich plecach. Z uśmiechem tańczyliśmy do powolnej piosenki, wpatrując się w swoje oczy.

- cieszę się że cię mam - Uśmiechnęłam się. A następnie stanęłam na palcach aby bez problemu ucałować szybko jego usta. On przeciągnął pocałunek, ale słysząc wiwaty nad naszym uchem odsunęłam go od siebie. Nie lubiłam być w centrum zainteresowania - Wstydzioch - Zaśmiał się.

Po jakiś dziesięciu minutach Neymar uparł się że mamy razem zaśpiewać krótka piosenkę. Dlatego też usiedliśmy na scenie, Neymar wziął mikrofon od piosenkarki która przed chwilą śpiewała i sam zaczął śpiewać.

Na sam koniec piosenki wykrzyknął imię naszej córeczki.

- Mavie! - to sprawiło że każdy zaprzestał tańcom i spojrzał na nas z uśmiechem i łzami w oczach.

- Naprawdę będzie miała na imię Mavie?! - Krzyknęła Antonella podbiegając do nas. - boże ale śliczne imię - Jękneła.

- Dziękujemy - zaśmiał się Neymar obejmując mnie ramieniem.

Instagram
Brasil, Rio De Janeiro

@Brunabiancardi e @NeymarjrIts a Girl! 🩷

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@Brunabiancardi e @Neymarjr
Its a Girl! 🩷

Polubione przez:
Antonellaroccuzzo, Leomessi, k.mbappe, a.hakimi, Marquinhos, Rafaella i 23 829 018 innych.

@Antonellaroccuzzo
Słodziaki 🩷😭

@Leomessi
🩷🩷

@K.mbappe
Cudownie 🩷

@A.hakimi
Wspaniała rodzina! 🩷

@Marquinhos
Wiedziałem 😏🩷

@Rafaella
😭🩷

Wyświetl więcej komentarzy...

🩷🩷

You are my obsession Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz