jeden

302 10 6
                                    

American Authors
••• I Wanna Go Out •••

Taki oświecony, ale przestraszony i przerażonyTaki hipnotyczny i oszołomionyPoza moim umysłem, poza moim umysłemChcę, chcę poczuć, jak coś się zmieniaNiektóre rzeczy potrzebują zmiany

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taki oświecony, ale przestraszony i przerażony
Taki hipnotyczny i oszołomiony
Poza moim umysłem, poza moim umysłem
Chcę, chcę poczuć, jak coś się zmienia
Niektóre rzeczy potrzebują zmiany

•••••

|| ostrzeżenie ||

efekt motyla ma dojrzałe motywy, takie jak: brutalność, przemoc, toksyczne przyjaźnie, motywy seksualne (bez pornoli) i przekleństwa. efekt motyla nie jest przeznaczony dla młodszych czytelników. ostrzeżenia wyzwalające będą umieszczane w rozdziałach, jeśli będą potrzebne. jeśli masz jakieś pytania lub problem, skontaktuj się ze mną lub autorką.

TW: przypadkowe uszkodzenie, krew

•••

claire bear:
będziemy tam za trzydzieści minut
Wysłano: 9.42am

Uśmiechając się szeroko, odpisałam szybką odpowiedź potwierdzającą. Podniecenie ścisnęło mi się w żołądku i ledwo mogłam utrzymać spokój – moje buty podskakiwały na ciepłym betonie, nie dopasowując się do piosenki, której aktualnie słuchałam. Oparłam się z powrotem o ławkę w parku, na której siedziałam i spróbowałam skupić się na muzyce wydobywającej się z moich słuchawek, zamykając oczy; i robiąc to, miałam wrażenie, że świat składa się tylko ze mnie, wiatru i gorącego letniego słońca.

Cykady brzęczały wokół mnie, przebijając się przez przerwy w melodiach. Dołączyło się do nich bezmyślne szemranie przechodniów, a każdy był tak samo zadowolony jak ja, kiedy rozkoszowałam się witaminą D. Był to jeden z tych dni, kiedy wszyscy byli powolni, szczęśliwi i o krok od chęci drzemki, jak szczęśliwe koty.

Otaczała mnie tylko błogość – ciepłe promienie słońca, delikatny wietrzyk, (teraz) tupanie stopą o ziemię. Nawet na ławce w parku, która zwykle była niewygodna i przyprawiała mnie o ból pleców, nie czułam się aż tak źle. 

Ale kto mógłby mnie winić? To był pierwszy dzień wakacji i mój pierwszy dzień bycia oficjalnym mieszkańcem miasta Ninjago, odkąd skończyłam siedem lat. Kiedy moja mama awansowała, przeprowadziłyśmy się do Jamanakai i od tamtej pory tęskniłam za tym nieobliczalnym miastem.

Bardziej niż za miastem tęskniłam za przyjaciółmi z dzieciństwa; Aaliyah i Naomi. Poznałyśmy się w przedszkolu, gdy miałyśmy zaledwie cztery lata i chociaż nasza mała grupa powiększyła się przez te lata z trzech do dwunastu osób, nic nie stanęło między nami – wciąż byłyśmy razem, niczym złączone w biodrach, ilekroć odwiedzałam duże miasto podczas wakacji szkolnych.

𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐲 𝐞𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭 | 𝐥. 𝐠𝐚𝐫𝐦𝐚𝐝𝐨𝐧Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz