_ تیم 1! گزارش وضعیت
+ توی موقعیتیم قربان. وارد کلیسا شدیم. مراسم به زودی شروع میشه.
_ تیم 2!؟
+ توی موقعیتیم قربان.
_ به محض شروع مراسم وارد عمل میشید. مفهومه؟
+ بله قربان!
نامجون بی سیمش رو کنار انداخت و بعد از چک کردن ساعتش گفت: تا سه دقیقه دیگه وارد عمل میشیم.سوبین گفت: ولی مراسم ده دقیقه دیگه شروع میشه.
نامجون با اخم سمتش برگشت و گفت: مشکلیه سرباز؟
سوبین هول کرده خودش رو جمع کرد و گفت: نه قربان.
نامجون سمت بقیه گروه برگشت و گفت: گروه 3 به محض خروج سمت برج فرعی سمت راست راه میفتین و تا زمان باز شدن در برج مخفی میشید. گروه 4 هم پشت سر من میاین
یکی از افرادش پرسید: کی قراره در رو برامون باز کنه؟
سوبین انگار تازه متوجه چیزی شده باشه رو به دوستهاش آروم پرسید: هارین کجاست؟ نمیبینمش.
پایان جملش مصادف شد با جواب نامجون که گفت: هارین!
یونگی، سوبین، یونگهی و جیهون با بهت سمت نامجون برگشتن.
یونگی گفت: مگه هارین قرار نبود توی تیم 4 باشه؟
نامجون شونه بالا انداخت و گفت: این برای قبل از اونه که بفهمم هارین پارکور بلده.
جیهون با گیجی پرسید: خب چه ربطی داشت؟
با چشمغره نامجون ترسیده خودش رو جمع کرد و گفت: آها! پارکور..آره فهمیدم.
نامجون نگاهی به ساعتش انداخت و گفت: 30 ثانیه.
بالافاصله همه به حالت آماده باش دراومدن.
بعد از مدتی گفت: حالا!
هم زمان در سه ون از چهار ون باز شد و افراد بیرون ریختن.
***
هارین با دقت نگاهش رو به اطراف چرخوند.
نزدیکترین پنجرهای که بتونه از طریقش وارد برج بشه، دقیقا چیزی حدود سه طبقه پایینتر بود.
کمربند چرمی و بلندی که به انتهای طناب بلندی وصل بود رو محکم دور کمرش بست و قلابی که در سر دیگه طناب بود رو محکم به ستون کوچیکی که روی بام برج بود بست. برای اطمینان طناب رو دو دور، دور ستون پیچید و گره زد.
بعد از اطمینان از امن بودن همه چیز لبه بام رفت و ازش آویزون شد.
با سرعت و درعین حال احتیاط خودش رو به پنجره رسوند و درونش رو چک کرد. وقتی از خالی بودن اون بخش مطمئن شد، پاهاش رو روی لبهای پنجره گذاشت و از کوله پشتش، شیشهبر روبیرون کشید.
ESTÁS LEYENDO
SWIM || KOOKV
Acciónکیم تهیونگ سیاستمدار ۳۰ سالهای که همراه پسر ۵ سالهاش جهجونگ زندگی میکنه. همه چیز از لایحه سیاسی شروع میشه که تهیونگ با تصویب نهاییش زندگی خودش رو دستخوش تغییرات بزرگی میکنه و دست سرنوشت اون رو به جئون جونگکوک، مردی که شیش سال پیش اون رو رها ک...