Aku berumur 25 tahun namun nafsu seks aku amat kuat. Nak tak nak aku kena juga menyelesaikannya dengan mengosok batangku sendiri aka melancap. Sungguhpun aktiviti melancap ni dikatakan tidak baik kepada kesihatan, namun aku tidak terdaya untuk menahan gelodak jiwa yang sentiasa meronta-ronta minta dipuaskan. Takkan aku nak pergi rogol orang kot?
Dari awal tahun lalu, aku duduk menyewa di luar lantaran tuntutan kerja. Dalam rumah itu ada 5 orang. Ada sorang dua juga la yang nakal, ada yang suka ajak awek masuk rumah namun aku buat tak peduli sahaja asalkan sewa rumah tidak tertangguh.
Selalunya pada hujung minggu, member serumah aku ni suka keluar dan tinggallah aku duduk seorang diri. Untuk mengatasi rasa bosan, aku layan la Netflix atau chatting dalam Grindr. Ada satu profile ni yang aku rasa berkenan sangat. Namanya Jai. Dia guna profile foto Yamaha Y15. Katanya dia CF friendly dan mencari rakan yang mempunyai minat yang sama. Aku pun kurang pasti dengan term CF tu, mungkin dia merujuk bina badan atau gym Celebrity Fitness. Kami pun saling bertukar foto dan nombor Whassap.
Jai ini kerja sebagai penghantar makanan aka rider bagi Food Panda. Jadi dia memang biasa merempit la dengan motosikal untuk urusan kerja dia. Aku dan Jai ni dah setuju untuk berjumpa. Kami pun menetapkan masa dan waktu.
Pertemuan kami pada hari Sabtu, dia datang jemput aku dengan motosikalnya. Aku tak segan sebab housemate aku tiada. Aku kurang pasti hala tuju kami. Perjalanan naik motosikal itu terasa mendamaikan dengan panorama indah nan hijau di kiri kanan jalan. Jai juga minta untuk aku peluk dia, takut aku gayat dengan kelajuan motosikalnya. Cewah, jantan semuanya sama, ada je alasan nak minta dipeluk. Aku cuma turutkan sahaja permintaan dia. Tapi sepanjang perjalanan, tak pula Jai ni bawa laju. Lepas itu Jai mulalah pegang-pegang tangan aku yang sedang peluknya. Kemudian, dia tarik tangan aku ke atas batangnya yang tengah stim terpacak. Masa tu berderau lah darah aku. Maklumlah tak biasa dan takut orang lain tengok. Dari luar seluarnya, dapat aku rasakan batang dia ni memang panjang. Besar pula tu. Wahhhh, aku yang duduk belakang ni dah tak senang duduk. Dia buka zip dan keluarkan batang dia. Dia minta aku untuk mainkan batang dia. Tapi, orang luar tak nampak perbuatan kami sebab Jai terlebih dahulu cover tangan aku dengan jaket panjangnya. Bila aku cuba tarik tangan aku, dia letak balik ke situ. Aku dapat rasakan air mazi aku dah meleleh membasahi seluar.
Rupanya, Jai ni bawa aku lepak kat Port Dickson. Dia sempat ajak aku untuk brunch di gerai Teluk Kemang. Kami pun isi perut dengan nasi lemak. Selepas itu, kami pun lepak di pantai. Suasana pantai ni sangat mendamaikan dengan puputan bayu dan bunyi ombak yang menghempas pasiran pantai. Kami pilih tempat lepak yang agak jauh dari pandangan orang. Kami sempatlah sembang-sembang kosong sambil curi-curi kiss mulut.
Bila dah petang kami pon pulang. Masa nak pulang tu, kami singgah kat RnR, aku dapat rasakan dia memang dah gersang sangat-sangat tu.Aku dah mula cuak di situ, dia ajaklah untuk masuk tandas bersama. Dia kunci je pintu tandas itu lalu dia terus kiss mulut aku. Aku yang cuak ini hanya reda sambil berdoa agar tidak ketahuan. Jai ni memang pandai bercium. Tanpa sedar, dia masukkan batang aku ke dalam mulutnya. Aku hanya biarkan dia menghisap. Batang aku semakin kembang dan akhirnya aku pun terpancut ke dalam mulutnya. Pastu giliran aku pula untuk puaskannya. Aku pun keluarkan segala skill aku sehingga aku rasakan lutut dia menggeletar. Akhirnya dia ramas rambut aku dan dia pun pancut bertalu-talu dan terkena anak tekak aku. Aku cuma mampu telan. Lepas tu, kami bergilir-gilir untuk keluar. Nasib baik tiada orang yang perasan. Aku dihantar oleh Jai balik pada petang itu.
"Kau nak jadi pakwe aku tak?" tanya Jai.
Aku hanya terkejut. Aku fikir dia hanya main-main sahaja. Kemudian, dia kata dia tak sanggup nak berenggang dengan aku. Jadi aku pun mintalah dia untuk buktikan. Malam itu, aku tidur dengan perasaan yang berbunga-bunga. Selepas perjumpaan di Port Dickson itu, boleh dikatakan seminggu 5 kali kami berjumpa. Jai ni memang sanggup berkorban cintanya untuk aku. Bayangkan dia habis shif pada pukul 5.00 petang. Pukul 7 mesti dia jemput aku untuk makan sama. Aku hanya kenalkan dia sebagai kawan kepada member serumah. Jadi, Jai ni memang dah bebas keluar masuk rumah aku. Kadang-kadang dia bermalam juga.
Hujung minggu tu, Jai ajaklah aku untuk jalan-jalan. Tapi dia lalu kawasan kebun getah yang agak gelap.
Kemudian, Jai memberhentikan motornya di tepi jalan. Aku dah cuak, ingatkan motosikal rosak. Yelah, jalan pun lenggang. Letih juga nak sorong ke bengkel. Dia cuma diam lalu ajak aku untuk turun. Dia sempat tengok ke kiri dan kanan. Pastu tu dia periksa motor dia.
"Sayang jangan risau, Jai akan jaga sayng jika berlaku apa-apa," katanya. Aku pelik pula dengan pakwe aku ni. Lepas itu, dia datang peluk aku dari arah belakang. Dia cium leher aku. Ohhh masa itu hilang segala galau. Aku terus hanyut dalam kenikmatan percintaan sejenis. Dia terus cium aku. Lidah kami saling bertautan. Aku terasa hangat dalam dakapan dia. Dari bibir, kini mulut dia turun lalu menjelajah bahagian badan aku. Diselaknya baju aku lalu dia mula nyonyot puting aku kiri dan kanan. Arrgghhhhh tanpa sedar aku mengerang dengan kuat. Dia mainkan pula lidah di pusat aku dan gigit manja sekitar perut aku. Tangannya juga tidak lepas dari bermain dengan batangku. Dia tarik seluar aku ke bawah dan kini terpancul lah batang aku .
Aku terus tanggalkan pakaian aku dan letak di raga. Jai pun turut berbuat perkara yang sama. Kini kami sudah telanjang bulat. Aku terus menyerang bahagian puting dan perutnya. Aku jilat dia sebagaimana apa yang dia buat. Aku terus masukkan batangnya yang berurat ke dalam mulutku lalu aku hisap sepuasnya. Dia mula mengerang kuat dan badannya mengeletar. Akhirnya, dia terus memancutkan airnya ke dalam mulut aku. Habis semuanya aku telan. Kami terus berpelukan sambil berciuman. Sengaja aku tidak keluarkan air kerana aku tak nak rasa letih. Lepas itu, kami pun balik.
Tidak aku sangka Jai ni pencinta outdoor dan exhibist juga, macam pelakon Twitter yang bernama Nenas tu. Sepanjang aktiviti berlangsung, tiada pula kenderaan yang lalu. Malam itu, aku tidur lena selepas melancap. Kami juga berjanji untuk berjumpa lagi.
Seminggu kemudian, macam hari-hari biasa Ril akan datang menjemput aku pada jam 8.30 mlm.. tapi hari ni aku agak penat kerana aku terlalu sibuk pada siang hari nya selepas menghadiri majlis kahwin baik.. walaupon aku dah bagi macam2 alasan kat Ril yang aku tak nak kuar malam tu.. tapi dia tetap nak jumpa jugak.. rindu katanya... aku memang penat tahap gaban.. terpaksa la aku turuti apa yang dia nak.. ye la sayang la katakan..
Ril tiba dan bawa aku g makan... Wah.. dah le badan penat.. nak makan lagi.... just jamah. dia siap bersuap2 lagi. selumber badak je dia.. malu aku dibuat nya, dah selesai je makan. Ril cakap nak hantar terus aku balik.. tapi dia cakap die gersang... hihihihi.. dah tau dah trick die... aku cakap bebaik aku penat sangat.. dia pon ok.
dalam perjalanan pulang..aku peluk erat ril dari belakang. msa dia menunggang motor nya. dia bawak motor slow je.. rilex je.. tetiba dia letak tangan aku kat batang dia.. wahhh dah terpacak... tak pakai underware tu.... aku pun memain la batang dia sambil peluk2.. dia suka ...
sambil2 main batang dia... aku nakal kan tangan aku untuk melancapkan dia sambil dia bawa motor... wahhh dia layan... kiranya tangan aku di cover oleh sweater dia... lbatang dia semakin keras.... terdengar juga dia menikmati nikmat kena lancap... dia nak berhenti.. tapi aku tak kasi.. aku cakap nak cuba yang baru...
dia pon melayan la dengan apa yang aku laku kan pada nya . batang Ril makin mengeras... oooohhhh..... Ril semakin galak mengerang,,,, ohhh ohh.. tapi masih fokus bawak motor... wow... memang terbaik la pakwe aku ni... aku dapat rasakan batang Ril semakin mengembang ke tahap maximum dan bagaikan menahan sesuatu dari keluar,.... ril dengan kuat menjerit ahhhhh........ ahhhhh.. yeahhh.. laju lagi.... nak pancut dah.. aku dengan laju melancapkan ril... uhhhhh... yeahhhhhh........... ahhhhhhh... suzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... pancut la air nikmat ril.. banyak giler.. habis basah sweater dia dengan seluar dia,.... aku jilat sikit air dia sebagai tanda sayang ku pada dia...
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.