'Aaaahhh, bisingnya,' gumam Aiman bersendirian.
Aiman menatap jam di dinding. Jarum panjang sudah menunjukkan angka 7 manakala jarum pendek sudah melepasi sedikit angka 1. Maksudnya, waktu sekarang sudah pukul 1.35 pagi. Perlahan-lahan, Aiman bangun dari katilnya lalu menjengah ke luar tingkap biliknya. Kelihatan deretan kereta pelbagai jenis bersama motosikal di rumah sebelahnya. Rumah teres itu kelihatan masih terang-benderang dan irama disko jelas bersilih ganti berkumandang dari situ. Hari itu, sebagaimana hujung minggu yang lainnya jirannya akan mengadakan parti di rumahnya. Sungguhpun acapkali diberi amaran oleh Pengerusi Jawatankuasa taman perumahan itu, namun jirannya Joseph tetap tidak makan saman. Dia masih lagi meneruskan partinya seperti biasa. Walau bagaimanapun, tiada insiden pergaduhan mahupun kes kerosakan harta benda awam sewaktu parti diadakan.
Mindanya segera menerawang memikirkan peristiwa di awal perpindahan Joseph ke rumah itu dulu. Aiman turut membantu Joseph untuk memindahkan beberapa barangan dari lori masuk ke dalam rumah. Dia melihat jirannya menyimpan banyak koleksi sangkar. Dari situ, Aiman berpendapat jirannya merupakan pengusaha burung dan mungkin sangkar itu digunakan untuk menempatkan burung-burung. Walau bagaimanapun, Aiman tidak pernah melihat kelibat pembeli mahupun sebarang urus niaga dijalankan di situ.
Tahun demi tahun, Aiman melihat kehidupan jirannya bertambah baik. Daripada kereta Perodua Myvi SE, jirannya kelihatan semakin galak menukar keretanya ke jenama antarabangsa. Bugatti, Maserati, Lamborghini. Semuanya pernah menghiasi halaman rumah jirannya. Antara koleksi terbaru yang dimilikinya ialah Audi A3. Dalam hati kecilnya, Aiman mengagumi kejayaan jirannya dan berharap dirinya dapat memiliki sekurang-kurangnya satu daripada koleksi mewah itu. Sungguhpun begitu, Aiman sering kali tertanya-tanya dengan kelibat beberapa lelaki muda yang tinggal bersama Joseph. Semuanya memiliki penampilan seperti model dan mereka berusia dalam lingkungan 18 hingga 25 tahun. Sebagaimana keretanya, kawan-kawan Joseph juga tidak pernah tinggal lama dengannya dan silih berganti. Pakaian mereka kelihatan kemas. Kawan-kawan Joseph juga sering keluar rumah sekitar pukul 11 malam hingga 2 pagi. Mereka tidak kelihatan seperti pelajar kolej.
Lama-kelamaan, Aiman semakin curiga dengan kegiatan jirannya itu. Hati kecilnya kuat mengatakan jirannya mungkin terlibat dalam aktiviti yang tidak bermoral. Namun, tuduhan akan dianggap sebagai fitnah kalau tidak dialas dengan bukti yang kukuh. Dengan itu, Aiman bertekad untuk membongkar sendiri kegiatan jirannya itu. Namun begitu, dia perlu bertindak pada masa yang betul. Kini tibalah masa yang Aiman nanti-nantikan. Pada pagi itu, dia bangun lebih awal daripada biasa. Selepas menunaikan solat subuh, Aiman pun melakukan rutin hariannya iaitu berlari sekitar taman perumahan. Ketika melalui rumah Joseph, dia tidak nampak kelibat kereta-kereta mewah yang biasa menghiasi perkarangan rumahnya. Tingkap rumahnya pun tertutup rapat. Tambah membingungkan, pagar rumahnya terbuka tetapi lampu depan tidak ditutup. Aiman pun mula memandang ke kiri dan kanan. Setelah memastikan tiada mata yang memandang, dia pun terus melangkah masuk ke dalam rumahnya. Dia bernasib baik kerana pintu rumah tidak berkunci. Walau bagaimanapun, tiada apa-apa yang kelihatan mencurigakan di rumah itu. Selain bar mini dan beberapa potret lelaki separuh bogel, rumah Joseph juga tiada beza langsung dengan rumah banglo milik Aiman.
Aiman pun meneruskan misi pencariannya. Perlahan-lahan, kakinya menapak naik ke tingkat atas rumah banglo dua tingkat. Dalam masa yang sama, dia turut memasang telinga dan sentiasa berwaspada dengan sebarang bunyi yang mencurigakan. Dia mendapati semua bilik terkunci kecuali bilik yang hujung sekali. Pintu bilik itu juga terbuka sedikit. Sebaik sahaja Aiman melangkah masuk ke dalam bilik itu, dia terus menutup hidungnya. Dia tidak tahan menghidu bau alkohol dan air mani yang begitu menusuk hidung. Dalam kesamaran bilik itu, mata Aiman dapat menangkap satu susuk tubuh yang terikat pada katil. Apabila diamati, dia mendapati lelaki itu bertelanjang bulat dan kemaluannya yang sedang lembik kelihatan panjang berjuntai. Aiman bagaikan tidak percaya dengan apa yang dilihat. Lazimnya, adegan ini hanya terdapat dalam video lucah yang dilayari melalui internet mahupun DVD lucah. Mulut lelaki itu pula disumbat dengan kain manakala matanya pula ditutup dengan kain hitam. Aiman pun mula mendekati lelaki itu. Dia bingung dan tidak pasti tindakan selanjutnya. Tiba-tiba, muncul satu idea menarik dalam benak Aiman. Pantulan cahaya matahari dari tingkap yang terkena pada susuk tubuh lelaki itu menimbulkan satu perasaan erotis dalam diri Aiman. Tidak sangka, kelakiannya turut teruji dengan kecantikan fizikal kaum sejenis. Selama ini, Aiman cukup anti dengan golongan lembut terutama mak nyah yang disifatnya mencemarkan maruah bangsa dan negara. Tanpa menunggu lama, Aiman pun melabuhkan bibirnya ke atas bibir lelaki itu. Dari situ, bibir Aiman mula menerokai seluruh badan lelaki itu. Satu pun tidak ditinggalkan olehnya. Baginya, ketiak masam lelaki itu ibarat perisa tambahan dalam seleksi minuman yogart kegemarannya. Kemudian, Aiman memasukkan batang lelaki itu ke dalam mulutnya dan dia mula menghisapnya. Ternyata, pertama kali beraksi menggulum batang tidak memberikan sebarang masalah kepada Aiman. Baginya, menghisap batang sama sahaja seperti menghisap putting susu mahupun lolipop. Hidung Aiman juga tidak lari daripada menghidu sepuas-puasnya bau selangkang lelaki itu. Dia juga bermain-main dengan bebola lelaki itu dan sesekali dia menggulumnya. Batang lelaki itu terasa mengeras di dalam mulut Aiman. Aiman pun terus mengangkat kedua-dua kaki lelaki itu ke bahunya. Lubang lelaki itu yang kemerah-merahan ibarat menggoda Aiman untuk terus menikmatinya. Kemudian, Aiman ternampak satu botol pelincir di tepi katil. Aiman bagaikan terdengar bisikan syaitan untuk terus menyeksa lelaki itu melalui bontotnya. Serentak dengan itu, dia terus menanggalkan pakaiannya satu persatu. Tidak susah bagi Aiman untuk terus menjolok lelaki itu memandangkan batangnya sudah mengeras ke tahap maksima sedari tadi. Setelah melumurkan pelincir ke dalam bontot dan batangnya sendiri, Aiman terus menghenjut lelaki itu sebagaimana dia menghenjut pelacur-pelacur yang dilanggannya. Aduh, nikmatnya hanya Tuhan sahaja yang tahu. Batang Aiman tidak pernah dikemut oleh lubang seketat itu. Aiman terasa airnya sudah bertakung di hujung takuk dan bila-bila masa sahaja akan meletup dalam lubang itu. Dengan satu hentakan yang padu, badan Aiman terus mengejang lalu dia pancut di dalam bontot lelaki itu. Nafasnya tercunggap-cunggap ibarat pelari maraton. Dia betul-betul kepuasan. Tanpa membuang masa, Aiman pun terus menyarungkan pakaiannya dan keluar dari rumah itu. Dia berasa lega kerana mampu keluar dalam keadaan selamat tanpa dikesan oleh sesiapa. Aiman terus pulang ke rumah dengan seribu kenikmatan. Sangkanya, perbuatannya langsung tidak dihidu oleh sesiapa.
Dari kejauhan, Joseph memerhatikan segala gelagat Aiman. Pastinya jirannya itu tidak menyangka segala perbuatannya telah direkod dalam kamera video dan bersedia untuk dipasarkan ke Eropah. Joseph berasa gembira. Sekurang- kurangnya, dia sudah menemui satu bakat baru yang berpotensi untuk diketengahkan ke industri porno.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.