Abang Pian 2

299 12 0
                                    

Aku lihat Abang Pian masuk ke dalam toilet dan cepat-cepat dia mengunci pintunya.  Lepas itu, aku dengar dia menjawab panggilan video dari Kak Zila.  

Aku sempat jelirkan lidah ke arah Abang Juki sambil membuat isyarat diam kepadanya.  Abang Juki cuma mengangguk, sambil dia membakar lagi batu dan menyedut asapnya.  Gumpalan asap yang dikeluarkan mula memenuhi ruangan tandas.  Tergambar di wajahnya penuh kepuasan.  High daripada batu itu memberikan semangat dan kecergasan untuk meneruskan lagi aksi pertarungan yang belum selesai.  Abang Juki sudah bersedia.  Kali ini, dia ingin pastikan aku (Am) terkulai layu akibat tusukan pedangnya nanti.  Kemudian, dia menarik muka lalu lalu menghembuskan asap itu ke dalam mulutku.  Paru-paru terasa kembali hangat apabila dipenuhi oleh asap batu itu.  Kepalaku masih lagi high akibat penangan pil kuda yang diambil sebentar tadi.  Lubangku kembali terkemut-kemut, seolah-olah merindukan kehadiran batang untuk kembali bersarang di dalamnya.  

"Nak ini," tunjukku ke arah batang Abang Juki yang sedia tegak itu lalu aku terus mengulumnya.  Kemudian, Abang Pian keluar dari tandas lalu dia datang ke arah kami.  Dia ambil kaca yang telah berisi batu lalu diambil pemetik api.  Lalu dibakarnya kaca itu, lalu dia menghembuskannya perlahan.  Abang Pian melancapkan batangnya lalu melihat aksi rakus aku mengerjakan batang abang Juki.  

"Giliran aku pula," kata Abang Pian.

Lalu abang Juki mengeluarkan batangnya dari bibirku.  Aku mula beralih ke abang Pian lalu aku mainkan lidah aku di batu pelirnya.  Lepas itu, aku masukkan batangnya lalu aku kulum sepuas hatiku.

Kemudian, aku rasa lidah abang Juki bermain dengan lubang aku yang sedia menonggeng dari tadi.  Aku cuma mampu mendengus kenikmatan.  Lepas itu, dia terus menghentak masuk batangnya ke dalam sambil memainkan puting aku.  Aku tidak dapat bersuara kerana mulutku kini tersumbat dengan batang Abang Pian.  

Selepas 15 minit aksi sorong tarik, akhirnya abang Juki pun pancut dalam lubangku.  Kemudian, abang Pian keluarkan batangnya lalu dia mengambil alih tugas menggemudi di belakangku.

Abang Pian terus menghayun batangnya di lubang yang telah sedia licin dengan air mani abang Juki.  Hentakan penuh ritma abang Pian membuatkan aku terbeliak, hebat sungguh penangan jantan Kak zila ni, bisik hati kecilku.  Aku terus menerus menggentel putingku sambil menggesa abang Pian untuk menyudahkan pertarungan.  Hentakan dia dari perlahan kini laju.  Aku dapat rasakan abang Pian sudah menghampiri klimaks, perlahan-lahan dia cabut batangnya dari lubangku lalu dihalanya ke mukaku.  Lalu, berdas-das pancutan dihadiahkan abang Pian ke mukaku dan sebahagiannya meleleh ke dadaku.

Lama sungguh kami main sehingga jam 4 pagi.  Lepas itu, kami cepat-cepat bersihkan tempat rehat cleaner itu.  Abang Pian dan abang Juki juga ajak aku untuk ikut mereka pergi ke Seremban untuk mengambil sayur.  Tanpa berfikir banyak, aku pun ikut mereka.  Aku rasa puas kerana dapat menundukkan dua jejaka straight itu.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now