Rawatan Sang Doktor

1.2K 13 1
                                    

Petang itu, aku berjalan dalam keadaan terhenjut-henjut dengan perasaan gelisah sambil menuju ke tempat menunggu di sebuah klinik swasta.  Aku mendapatkan alamat pakar sakit tuan ini dari salah seorang daripada kawanku.  Katanya, doktor ini pakar dalam bidangnya.  Kali ini, memang aku memerlukan doktor pakar bagi mengubati penyakit aku ini.  Sehingga sekarang, lubangnya masih terasa pedih.  Semuanya gara-gara seks anal dengan salah seorang partnerku.  Sungguhpun seks itu berakhir dengan luar biasanya, tapi lubang aku juga kesakitan akibat diliwat oleh batangnya yang sangat besar itu sehingga luka berdarah.  Meskipun lukanya sudah sembuh, tapi rasa pedihnya masih ada.  Kerana takut ada jangkitan kuman, lalu aku terpaksa menebalkan muka untuk bertemu dengan pakar. Keadaan klinik itu agak lengang dan hanya ada aku sahaja sebagai pesakit pada ketika itu.  Di depanku, ada seorang pemuda tampan dan seksi bertugas di bahagian pendaftaran.  Pakaiannya sangat kemas dan rupanya memang OK.  Sekali imbas mukanya mirip dengan Harris Alif, iaitu suami kepada pelakon Intan Ladyana.  Aku sempat mengagumi figura di hadapanku dan tanpa sedar, batangku kian bertindak balas positif.  Aku cuba sedaya upaya untuk mengalihkan pemikiran ghairah dan menutup bonjolan yang kian terlihat di selangkangku.  Tangannya pula dihiasi oleh urat-urat dan otot.  

"Nama Encik?" soalnya.

Suara itu kedengaran amat maskulin namun seksi di halwa telingaku.  

Aku segera menghampirinya lalu memberikan segala informasi yang diperlukan.  Pemuda itu kelihatan khusyuk sekali mencatit di buku rekod kesihatan. 

"Apa masalah yang Encik hadapi?" 

Pertanyaan itu membuatkan aku tidak senang berdiri.  Aku gelisah dan malu untuk berterus terang.  Dengan suara yang cukup perlahan, aku pun berbisik, "sebenarnya bontot saya rasa sakit."  Terangku sambil mataku melirik ke kiri dan kanan.

"Maaf ye, encik ni gay ke?" soalnya lagi.

Aku hanya mengangguk lemah sambil mukaku tunduk memandang lantai.  

"Jangan risau Encik, di sini kami mengamalkan soal integriti dan segala rahsia pesakit tidak akan didedahkan.  Sebenarnya ramai juga pesakit macam Encik ini datang ke sini, jadi saya sudah biasa," terangnya dengan panjang lebar.  

Aku hanya senyum hampar.  Kemudian, aku diminta untuk duduk dan menunggu panggilan dari doktor.  

Setiap detik yang berlalu dirasakan terlalu lama meskipun cuma 5 minit sahaja waktu berlalu kalau mengikut jam di dinding.  Dalam diam, mataku melirik ke arah pemuda yang menjadi pendaftar itu.  Aku tidak keberatan kalau dia nak main dengan aku, bisik hati kecilku sambil memasang secebis angan-angan percuma.  Kemudian, aku terdengar namaku dipanggil.  Lalu dengan langkah yang terhenjut-henjut, aku bertatih ke bilik rawatan.  Tiba-tiba sahaja pembantu klinik itu mengenyitkan sebelah matanya ke arah aku.  Astaga, adakah aku ini sedang digoda?  

Jantungku berdegup lagi kencang apabila melihat doktor yang berada di hadapanku ini lebih tampan dari pembantu klinik tadi.  Doktor itu kelihatan masih muda dan tampan sekali.  Aura kejantanannya terpancar di sebalik baju jubah doktornya.  Saat doktor itu tersenyum, aku rasa nyaris pengsan sebab senyumannya amat manis sekali, ibarat senyuman Mr Universe.

"Betul ke lubang kamu pedih kerana diliwat?"

Suaranya yang maskulin dan dalam itu nyaris membuatkan aku terpancut di dalam seluar.   Bak kata netizen, ovari pecah.  Aku hanya mengangguk sahaja seperti burung belatuk.  

"Sila buka pakaian, saya nak periksa bahagian yang sakit itu," arahnya sambil tangannya cekap mengambil peralatan yang akan digunakan untuk memeriksa.  

Aku sebenarnya masih malu sebab aku takut doktor itu perasan batangku yang mengeras.  Aku tanggalkan seluar dan kini hanya tinggal seluar dalam yang sudah kebasahan di bahagian depannya.  Aku pun tidak pasti kenapa aku tanggalkan baju sekali.  Mukaku sudah berona merah.  Aku sedaya upaya untuk membelakangki doktor itu sambil tanganku tidak lepas dari mencekup batangku kerana bimbang dilihat oleh doktor.  

Namun, doktor itu cepat-cepat mengalihkan tanganku.  

"Jangan risau, ini tandanya kamu ni tiada masalah batin," ujarnya.  Kemudian, dia minta aku untuk berbaring.  Sekali lagi aku gelisah.  Aku cuba menggunkan sebelah tangan untuk menutup bontot aku yang terdedah.

"Jangan malu, ini kan doktor kamu," pujuknya sambil tangannya cekap melondehkan seluar dalamku ke bawah.

Aku diminta untuk berbaring dan meniarap di atas katil pesakit.  Kemudian, aku terdengar bunyi sarung tangan getah dipasang kedua-dua tangannya.  Aku juga dengar dia membuka sesuatu dan cecair yang sejuk disapukan di sekitar permukaan lubangku serta di dalam lubangku.  Aku hanya mampu memandang dinding putih kosong di hadapanku.  Posisi aku sekarang ini tidak ubah seperti pelakon porno dalam laman web gay.

"Kamu ni memang bottom, kan? "

Aku hanya membiarkan pertanyaan doktor itu berlalu pergi ibarat puputan bayu.  Tiba-tiba, aku rasa bontotku diramas perlahan. Aku memejamkan mataku sambil menahan gelodak nafsu birahi yang mulai timbul. Sentuhannya terasa amat hangat, dari sentuhan kemudian terasa berubah menjadi belaian. Jantungku terasa berdegup kencang dan darahku berdesir. Aku ternanti-nanti tindakan selanjutnya dari doktor itu.

Dan tanpa sebarang amaran, jari doktor masuk secara paksa dalam lubangku.
"Aarrgghh!!" erangku. Sungguh sakit rasanya, seakan-akan aku kembali disodomi. Jari itu terasa gemuk dan panjang, mirip batang!
"Oohh!!" erangku lagi. Namun, meskipun kesakitan, batangku semakin mengeras dan air maziku semakin banyak membasahi katil. Gerakan jari doktor itu terasa amat kasar dan tak sangka, jarinya sangat gemuk. 

"Aahh.." jeritku kali ini.

Gerakan jari sang doktor itu membuatkan aku kian kesakitan sehingga aku tidak dapat menahan mulutku dari terus mengerang kesakitan.  Sekujur badanku kini bergetar kuat sambil menahan asakan dari bontotku.  Namun anehnya, kesakitan itu membuatkan aku kian ghairah.  

"Nampaknya bukan calang-calang batang yang masuk ni, besar dan panjang," komennya.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now