"'Yes!"
Jerit aku gembira setelah mendapat tempat untuk bekerja sebagai pekerja kontrak bagi jabatan IT di sebuah syarikat IT terkemuka. Sebagai mahasiswa dalam bidang IT, semestinya pengalaman ini akan menjadi satu merit bagi masa depan kerjaya. Selain itu, aku juga dapat duit untuk menampung keperluan aku sebagai pelajar. Jadi, tidak perlulah aku terlalu bergantung kepada PTPTN dan duit mak bapa.
Sebenarnya aku ada rahsia yang aku pendamkan dari pandangan umum. Aku sebenarnya gay bottom yang sangat menyukai lelaki dewasa. Sebagai gay yang baru menginjak usia 20 tahun, aku sedar aku ada ramai peminat. Bila aku buka sahaja aps dating gay, pasti ramai yang akan chat. Tapi aku sangat memilih, lantaran aku tak ingin rahsiaku diketahui umum. Kebiasaannya, aku akan pergi lepak di kolam renang awam yang agak jauh dari pusat pengajian aku. Selain kosnya murah, aku juga tertarik dengan Man's night yang dianjurkan pada malam Jumaat sahaja. Ketika Man's Night, selalunya aku akan memakai speedo sahaja untuk menayangkan badan. Walaupun kadang-kadang cuma orang yang sama sahaja berkunjung pada masa itu, tapi aku puas hati kerana berada dalam kelompok lelaki sahaja.
Berbalik kepada cerita part time aku, aku sangat menyukai kerja aku. Boss nya juga boleh dikatakan dalam kategori tampan. Usianya mesti sekitar 40 an. Selalunya boss aku ini akan datang berbasikal sahaja datang ke tempat kerja, jadi aku rasa dia ni mesti fit orangnya. Melihatkan kepada usianya, pasti dia sudah berumah tangga.
Dari perbualan dengan rakan-rakan sekerja yang boleh dikatakan sebagai mak cik bawang, kebanyakan mereka merasakan Joe ni gay sebab dia masih lagi single di usia yang boleh dikatakan agak matang. Mereka kata laki jambu seperti aku ni mungkin akan jadi pilihan bos. Walaupun aku cuma gelak sahaja, tapi dalam hati aku berharap hal itu menjadi satu kenyataan. Aku selalu mengimpikan boss dalam setiap mimpi basah aku.
Ditakdirkan pada suatu hari itu, aku berkesempatan untuk berbincang dengan Joe tentang masalah server. Jadi dia mintalah aku untuk membantu jabatan kami sekiranya aku free pada Hari Khamis (malam Jumaat). Aku pun cari alasan untuk tidak datang sebab aku memang plan nak pergi ke kolam renang. Lepas tu dia tanyalah, aku biasa pergi berenang di mana. Aku pun cuma bagi petunjuk sahaja tapi tak menyebut lokasi secara spesifik tapi sekiranya dia google, memang dia akan tahu pasal tempat tu.
Beberapa bulan berlalu. Aku rasa sangat ghairah dan pergi ke kolam renang pada malam jumaat. Aku telah lama tak datang sebab aku perlu fokus kepada pekerjaan dan pelajaran. Aku pun masuk ke bilik persalinan. Seperti biasa, malam akan dimalapkan dan persekitarannya memang agak privasi la. Ketika aku tercari-cari ruang persalinan yang kosong, aku ternampak ada satu tempat yang kosong. Aku pun masuk ke ruang itu dan menyalin pakaian.
Aku pun terus tanggalkan pakaian aku dan hanya memakai boxer ketat warna putih. Pakaian aku tadi aku gulung dan masukkan ke dalam bilik loker yang disediakan. Lepas itu aku keluarkan speedo warna merah yang aku bawa tadi. Aku kuncikan kembali loker dan kembali ke bilik persalinan tadi untuk memakai speedo. Lepas itu, aku pastikan batang aku parking tepi supaya ada ruang nanti untuk mengembang. Aku pun mulalah meramas batang aku sehingga batang aku kini menegang di sebalik speedo. Jadi inilah masanya aku mencari mangsa.
Aku pun lalulah tempat persalinan seperti biasa sehingga mataku menangkap satu kelibat jantan matang yang menarik perhatianku. Umurnya sekitar 50 tahun, lengan besar, sedikit buncit dan memakai speedo hitam jenama Adidas. Dia sedang kencing di tempat kencing berdiri, sehingga aku dapat melihat batangnya yang besar. Aku pun berdiri di sebelahlah lalu usyar batangnya dari dekat.
"Boleh kencing ke dengan batang tegang?" tanyanya.
"Boleh," jawabku.
"Buktikan, tapi mesti beralaskan speedo merah tu," katanya.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.