Aku ingat lagi masa itu, bulan puasa. Aku dengan Encik Din kena stayback. Ketua jabatan kami kena pergi Sibu sebab ada meeting. Jadi tinggallah aku, Encik Din, dan Encik Ronny. Encik Ronny tiba-tiba dapat call, untuk balik cepat sebab da kecemasan keluarga. Jadi tinggal la aku dengan Encik Din untuk siapkan kerja. Aku pun jadi bangang. Sepanjang masa aku berdiam diri sambil fokus untuk menyiapkan tugasan. Aku terpaksa cancel janji untuk jumpa budak Grindr ini. Ingatkan dapat rasa berbuka dengan batang hari ini. Encik Din juga bermuka ketat sahaja, sebab isteri dia asyik-asyik telefon suruh balik untuk berbuka sama.
Lepas sejam, kerja aku dah siap. Aku tengok Encik Din masih khusyuk menatap komputer riba, mungkin kerja dia masih banyak yang tidak siap. Aku tengok dia macam tak ada mood. Sayup-sayup kedengaran bunyi azan Maghrib tanda waktu berbuka puasa. Jadi aku pun hulur kurma, air kotak dan roti untuk dia berbuka. Lantas, dia menyambut pemberian aku lalu dia mula menjamahnya.
"OK tak tu?" tanyaku prihatin.
"Erm, biasalah isteri dah bising," keluhnya perlahan.
"Fokus, nanti siaplah kerja itu," ucapku.
"Temankan aku?" soalnya.
"Maaflah, ada hal ini, lain kali la," ucap aku.
"Nak jumpa jantan ke?" soalnya. Dari nadanya macam ada bunyi cemburu sahaja.
Aku cuma lemparkan senyuman manis.
"Ada-ada sahaja, Encik Din ini," ujarku.
"Aku seorang tak cukup ke?"Soalnya. Sah, Encik Din sudah merajuk.
"Encik Din nak aku blow ke?" soalku nakal.
"Bolehlah," jawabnya.
"Laaaa kata bad mood," usikku.
"Nak lepas geram."
"Tapi Encik Din jangan ganas tau," pesanku.
"Ala, cepatlah," ajaknya.
Aku terus melutut tepi meja dia, sambil matanya menghadap PC, aku buka zip seluar dia lalu aku hisap batangnya yang berukuran 7 inci. Lepas itu aku terdengar macam ada bunyi tapak kaki datang. Mungkin pengawal keselamatan sedang melakukan rondaan. Jadi aku cepat-cepat masuk ke bawah meja Encik Din. Nasib baik meja kami besar dan bawah tu memang terlindung dari pandangan. Kebetulan juga kedudukan kami di hujung bilik. Kalau ada sesiapa borak dengan dia pun, orang itu cuma berdiri di depan pintu. Lepas itu aku dengar pengawal datang lalu borak dengan Encik Din.
"Kena stayback hari ini," jawab Encik Din kepada pengawal itu.
Kedudukan Encik Din masih menghadap PC dengan batangnya berjuntaian di bawah meja. Aku terus melahap batang itu sambil kepalaku maju mundur. Dia turunkan kerusi untuk keselesaan. Aku terus hisap dalam-dalam hingga ke pangkal. Nafsu aku terus menggelegak dan mindaku terus berfikir untuk melakukan aksi yang lebih kinky. Lalu aku sapukan air liur aku di lubang aku, aku terus tanggalkan seluar dan secara senyap-senayp halakan batang Encik Din yang sudah mengeras itu ke dalam lubang aku. Aku dapat rasakan Encik Din senyap seketika dan dia terus berdehem. Lalu, aku tekan batang dia agar masuk lebih dalam. Encik Din pula boleh pula dia borak sakan dengan pengawal itu.
Aku terus kemut dan gelek-gelek bontot aku. Lepas itu aku dengar tapak kaki pengawal sudah menjauh. Aku pun rasa lega. Encik Din pula terus menghayun perlahan-lahan. Aku terus kemut dan aku dengar dia mengerang perlahan. Tangannya terus pegang pinggul aku dan Encik Din terus menghentak jauh ke dalam.
"Slow Encik Din, sakit," rayuku.
"Sedaplah, ahhhh ahhhh ahhhh shit," erangnya perlahan.
"Ahhhhhhh Encik Din, besarnya. Rabak lubang aku," ucapku.
Aku dapat rasakan dia makin kuat mendengus dan hayunannya makin laju. Dengan hentakan padu, aku dapat rasakan air dia memancut laju dalam lubang aku. Lepas itu, dia cabut batang dia lalu dia pergi ke tandas. Aku terpaksa kemut kerana takut airnya terkeluar. Lalu aku ambil tisu atas meja Encik Din dan aku pun lap lubang aku.
"Jangan buat macam tu lain kali, takut kantoi," ucapnya setelah dia kembali semula.
"Maaf, tapi tak tahan tadi, batang Encik Din sedap sangat," ucapku sambil memasang muka cute.
"Lubang kau memang ketat, tapi aku bukan gay," ucap Encik Din.
"Jangan risau, biar pecah dalam perut," ucapku seakan angkat sumpah depan dia.
Lepas itu, aku pun tolong dia menyiapkan kerja sedikit dan tepat jam 8 malam, kami pun balik bersama.
Dalam hati kecil aku, aku rasa bersyukur kerana dapat merasai kejantanan Encik Din.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.