Main dengan jiran

776 13 0
                                    

Kisah main dengan jiran ini berlaku beberapa tahun yang lalu.  Tetapi cukup meninggalkan kesan kepada aku.  Aku nak bercerita tentang jiran sebelah rumah sewa aku semasa menetap di Keramat.  Nama jiran aku ini Tim.  Dia seorang peniaga barangan dalam talian dan influencer.  Dia ada seorang isteri yang cantik rupawan bernama Zila tetapi Zila jarang ada di rumah kerana sebagai agen jual rumah, dia perlu ikut acara promosi dan berjumpa klien.  

Nak dijadikan cerita pada satu hari semasa di hujung minggu aku ternampak Tim sedang mencuci keretanya di luar rumah dalam keadaan memakai boxer ketat sahaja sehingga memperlihatkan segala otot badannya.  Lepas itu bontotnya juga sangat tonggek sehingga mengalahkan perempuan.  Sambil mengintai Tim kepala pelir aku jangan cakaplah, berdenyut-denyut tengok potongan tubuh badan Tim yang menggiurkan itu.  Aku masa itu hanya mengenakan boxer berwarna putih kelabu dan singlet berwarna hitam.  Aku tengok kereta Zila tiada di rumah.  Mungkin ada urusan di luar agaknya.  Perlahan-lahan aku memberanikan diri untuk keluar menyapanya setelah aku tahu Zila tiada.  Inilah peluang aku untuk mengorat, fikirku.  

"Isteri keluar ke?" tanya ramah sambil buat-buat menyapu halaman rumah.

Tim kelihatan terkejut apabila mendengar aku menyapu, dengan senyumannya dia terus menjawab isterinya keluar outstation selama seminggu atas urusan kerja.  Anak-anak pula dihantar ke kampung kerana musim cuti sekolah telah bermula.  Aku tersenyum sahaja.  Ramah juga Tim ini.

Dia sempat tanya tentang aku dan pekerjaan aku.  Agak lama juga kami berbual sampai aku sempat meminta akaun TikToknya, kononnya untuk tengok barangan yang dia jual.  Lepas itu aku minta juga nombor telefon dia, kononnya senang nak hubungi, takut apa-apa jadi kat rumah kalau aku tiada.  Aku mula memasang angan-angan jahat, mana tau dapat merasa tubuh laki orang ini.  Bukan main lenggang dia berjalan sambil mata aku asyik memerhatikan lekukan pinggul dia.  Geram aku, rasa nak je aku pergi rumah sebelah lalu gomol bontot dia sambil tarik dia masuk bilik.  Tak tahan lah beb, batang pelir aku dah terasa menyengat-yengat nakkan Tim.  

Jadi dipendekkan cerita, aku cuma simpan nombor dia.  "Hai Tim, buat apa tu?" tanyaku pendek.

"Live, jumlah lah support aku," katanya.

Aku tengok view live dia.  Wahhhhhh, dia kelihatan live sambil mempromosikan barangan.  Dia nampak sungguh bergaya.  Rambutnya kelihatan basah.  Mungkin dia baru lepas mandi.  Aku tengok jam dinding, jam 8 malam.  Ishhhh aku dah mula jahat bayangkan tubuh seksi dia sedang bertelanjang bulat menikmati siraman air pancur dalam bilik air.

Membayangkan itu sahaja membuatkan batang aku menegang.  Aku pun bagi gift sambil tap tap skrin.  Lepas itu, Tim kata dia nak berhenti live sebab nak masak.  Aku pun segera ajak dia datang rumah.

'Untunglah', 'nak ikut lepak lah', 'siapa lagi yang ada', tu antara komen peminat yang masuk ke laman TikTok dia.  Aku hantar Whassap kepada Tim untuk masuk sahaja sebab pintu rumah memang tak kunci.  Lalu, aku sediakan beer dan beberapa lauk ringkas untuk kami makan bersama.  

Tidak lama kemudian, aku nampak Tim datang dengan baju T putih dan seluar pendek. Sungguh aku katakan, aku macam tak percaya.  Kini aku berdua-duaan dengan jiran yang selama ini aku idamkan.  Aku tahu, mangsa sudah ada di depan, tinggal perangkap sahaja.  Tapi aku kena menyusun strategi, takut yang dikejar tak dapat, yang digendong berciciran.

"Tak sangka kau pandai masak," katanya.

"Dah biasa duduk sorang," jawabku.

"Tak teringin ada suri ke?" soalnya.

Aku hentikan suapan seketika lalu memandang muka dia.

"Dah tapi tak da yang sangkut," jawabku.

Lepas makan, aku pun ajaklah Tim untuk lepak minum arak.  Kami habiskan masa untuk minum sambil tengok perlawanan bola sepak. 

"Ada cerita lain tak? Aku kurang minat Team India," ujarnya.

Aku pun ajaklah dia tengok cerita Netflix.  Ada satu adegan, geng-geng pelajar sekolah ditangkap cikgunya sedang menghisap syabu.

"Tak sangka mereka ni sungguh open, aik rindu pula nak cautut," katanya.

Aku pun terkejut, tak sangka Tim yang nampak baik ni pernah cautut juga.  Rupanya dia berhenti selepas berkahwin.  Tapi rasa rindu itu selalu datang bertandang namun dia tahan-tahankan.

"Betul ke nak? Kebetulan aku ada barang baik," katanya.

Aku pun segera kunci pintu depan dan tutup langsir.  Lepas itu aku pun berlalu ke bilik untuk mengambil bong kaca dan syabu.  Aku terus bawa barangan itu ke depan lalu aku pasang.  Setelah butiran batu dalam kaca dibakar, aku pun sedut asap melalui straw. Bunyi air yang mendidih jelas kedengaran ketika itu.  Kemudian, aku hulurkan straw ke Tim lalu aku bakar popeye.  Bergilir-gilir kami membakar batu dan menyedut asapnya.  

Aku tengok mata Tim dah sekejap terbuka dan sekejap tertutup sambil jarinya tidak putus menggentel putingnya.  Aku tahu syabu dah mula mengambil alih akal warasnya.  Lalu, aku pun beranikan diri untuk raba puting dia.  Tim cuma gelak sahaja sambil matanya tertutup menikmati kesan euphoria.  Mungkin sebab dah lama tak pekena agaknya, dia mudah pening.  Badannya mula berpeluh.  Lepas itu dia tanggalkan bajunya dan boxer.  Kelihatanlah batang pelirnya yang boleh tahan besar dan panjang mendongak dengan kepala batangnya berkilat akibat lelehan mazi.  Aku terus rasa teruja.  Nampaknya aku dah berjaya tundukkan suami orang ini.

Aku segera berlutut di hadapannya lalu aku masukkan batang dia dalam mulutku.  Melihat Tim yang tidak bertindak dan seakan menyerah diri, lalu aku pun hisap batangnya sepenuh hatiku.  Maju mundur kepala aku atas batangnya sambil aku kemam, yang penting aku nak dia ketagih dengan hisapan aku.  Terangkat punggung Tim tatkala menerima sedutan padu aku.  

"Sedapnya," kata Tim sambil mata hitamnya hilang.  

Selepas itu aku keluarkan batang dia dari mulutku lalu aku capai bong sekali lagi, lalu aku bakar batu dan asapkan batang serta putingnya.  Lepas itu, aku capai KY dari seluar aku lalu aku lumurkan di batangnya yang sudah sedia keras.  Sedikit cairan itu aku sapu di lubangku juga.  

Tanpa menunggu arahan dari Tim, aku segera memasukkan batangnya dalam lubangku secara perlahan.  Lalu bermula lah sesi mendayung.  Keringat sudah semakin membasahi badan kami, saat batang pelir Tim berlaga menemui lubang bontotku.

"Ahhh sedapnya Tim, nikmatnya batang laki orang,"jeritku tanda sedap.  Saat dia tekan kuat batang pelirnya di G spot aku, aku terus meraung seraya menyepit batangnya dengan kuat.  Akhirnya kami pun pancut bersama.  

Aku cuba nak mencabut keluar batang Tim dari lubangku, namun dia tahan pinggul aku.  Kami kemudian berbaring atas karpet sementara batangnya masih berada dalam bontotku.  Hubungan kami berterusan sehingga kini.  Malahan, Tim selalu datang cari aku kalau dia nak cautut selepas itu disusuli dengan seks nikmat.  Tim pernah kata dia dah tak perlu susah payah cari betina kerana aku ada untuk memuaskan nafsunya.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now