Bertiga

479 6 0
                                    

Pernah tak main bertiga aka threesome?  Itulah impian liar aku, iaitu bermain seks dengan dua jejaka yang berlainan pada masa yang sama.  

Tidak sangka impian itu tercapai pada hari itu.  Ceritanya, aku tengah ronda-ronda dalam shopping mall.  Lepas tu, aku masuklah dalam tandas yang beada di tingkat teratas.  Aku nampak ada seorang mamat ini tengah berdiri di urinal.  Tapi gerak badannya seperti gelisah dan cukup lama juga dia berdiri di sana.  Takkan dia ambil masa lama untuk kencing?  Kejap-kejap dia menoleh ke arah pintu.  Kejap-kejap dia pandang ke siling.  Aku pun cubalah pergi ke arah urinal tepi itu lalu aku pun turunlah seluar sambil pura-pura kencing.  Aku nampak batang lelaki itu dah berkilat dan dibasahi dengan air mazi pada masa sama.  Rupanya dia tengah melancap.  Mamat muda itu pun ada rupa, perutnya ramping dan mukanya sedap juga dipandang.  Batangnya tidak lah besar macam Negro tapi sedap juga mengikut ukuran Melayu.  Dia tersengih melihat aku menatap batangnya.  Lepas itu, dia buat isyarat untuk aku ikut dia masuk tandas hujung.  Lalu aku pun masuk selepas dia masuk.  Aku pergi hisap batangnya.  Kemudian, dari ekor mataku, ada seorang lelaki baru masuk ke tandas sebelah.  Dari pantulan air atas lantai, aku nampak lelaki itu sedang melancap.  Mungkin dia nampak aksi panas kami.  Lepas itu aku bisik di telinga jantan itu yang ada orang nak ikut.  Jadi aku pun buka pintu tandas lalu ajak lelaki itu masuk sekali.  Dengan rakusnya lelaki di tandas sebelah tadi french kiss dengan mamat urinal tadi sambil aku mencangkung untuk hisap kedua-dua batang mereka.  Kerana terlalu ghairah, mamat tandas sebelah itu terpancut dalam mulut aku.  Mamat urinal masih belum pancut lagi.  Dia minta aku untuk menonggeng lalu dia masukkan batangnya ke dalam bontot aku.  Memang terasa juga la kesenakan dia.  Aku gelek-gelekkan bontot aku ke depan dan belakang dan tak lama kemudian, dia pun pancutlah dalam bontot aku.  Kami pun cuci badan masing-masing dan lepas itu kami keluar seperti biasa.  Itulah pengalaman aku threesome dengan orang asing dalam tandas.  

Naluri IIIWhere stories live. Discover now