Tundukkan Jejaka Straight Itu-Din 2

621 12 0
                                    

Cerpen ini adalah kesinambungan dari kisah Tundukkan Playboy Itu-Din.  Din ini merupakan jejaka tulen.  

Suatu hari itu, dia bergaduh lagi dengan isterinya.  Ini tak lain tak bukan mesti dia kantoi keluar dengan skandal lain.  Aku cuma mampu geleng kepala perlahan.  Jadi, dia nak datang lepak dengan aku selama beberapa hari sehinggalah pergaduhan mereka reda.  Aku pun OK sahaja memandangkan aku ini memang duduk seorang. 

Ting tong...Ting tong... Aku segera menghentikan seketika tontonan porn dalam laptop sebelum pergi membuka pintu.  Rupanya Din sudah sampai.  Rupanya cukup serabai,  rambutnya kusut masai dan bajunya tidak rapi.  Aku segera menyuruh dia untuk masuk sahaja ke dalam bilik aku dan lepak atas katil kerana malam sudah lewat.  Pasti dia nak rehat.  Din sudah tanggalkan pakaiannya dan hanya tinggal boxer sahaja sambil lepak atas katil aku.  Matanya meliar melihat laptop aku yang terpasang cerita porn yang aku pause kan sekejap tadi.  Kemudian, dia minta izin untuk mainkan video itu.  Aku pun iyakan sahaja.  Sementara Din sibuk dengan aktivitinya, aku pun ada aktiviti lain juga.  

Aku terus menyiapkan alatan cautut yang aku sembunyikan dalam beg.  Aku tahu Din pun tak kisah aku mencautut sebab sesekali dia tumpang juga sekaki.  Aku pasang botol, kaca dan straw secara berhati-hati.  Aku terus campur Redbull dengan air sejuk yang aku ambil dari peti sejuk tadi dan tuang separuh ke dalam botol.  Lepas itu, aku pasang popeye yang sudah berisi ice.  Aku terus nyalakan api untuk cairkan meth dalam popeye.  Kemudian aku sedut asap yang terbakar itu sebelum hembus ke udara.  

Bunyi gelegak air mendidih dalam botol membuatkan tumpuan Din terganggu sedikit dari tontonannya.  "Member tak ajak," katanya.  Aku hanya senyum lalu hulurkan bong kepada Din.  Dia sedut, bakar dan lepas asap.  Kami bersilih ganti membakar meth dan menyedut asap dari straw.  

Setelah beberapa kali menyedut masuk kepulan asap meth, aku mula rasa tindak balas.  Badanku terasa panas dan kepalaku pun rasa melayang.  Aku pandang Din yang berada di tepi aku mula tak sedang duduk, kejap-kejap betulkan parking dalam seluar dan kejap-kejap main puting dia.

 'Sah, mamat ni dah high,' getus hati kecilku.

Lalu, dia londehkan boxer lalu mula mengocok batangnya.  Melihat pemandangan indah itu, naluri songsang aku terus bertindak sehingga mengatasi akal sihatku.  Aku terus masukkan batangnya ke dalam mulut aku.

"Kau buat apa?" soalnya tapi matanya masih lagi memandang skrin laptop aku.  Tak pula dia menghalang aku untuk menghisap batangnya.  Aku hanya menganggap dia hanya bermonolog sebab nak menutup fakta yang dia menikmatinya.  Lagipun, dia masih lagi ego nak mempertahankan fakta yang dia hanya menikmatinya dari wanita.  Kalaulah dia tahu yang batangnya pernah bersarang dalam lubang aku....

Aku hanya tersenyum sambil memandang ke atas.  Aku makin rakus menghisap sehingga ke pangkal batang.  Rodokan Din makin ganas, seakan mulut aku ini adalah lubang puki isterinya.  Lepas itu aku mainkan jejariku di putingnya.  Saja nak bagi dia lagi ghairah.  

Kemudian, aku lepaskan hisapan aku di batangnya.  Muka Din macam kecewa kerana ghairahnya terpotong.  Segera aku capai pelincir di tepi katil dan sapukan ke seluruh lubangku.  Tidak lupa juga ke atas batang Din.  

Kemudian, aku terus menonggeng.  Dapat aku rasakan dia menepuk-nepuk bontotku guna batangnya.

Dengan beberapa cubaan, separuh batangnya sudah terbenam ke dalam lubang bontotku.  

"Ohhhh Din. Tekan lagi sayang," pintaku agar Din menjolok aku lebih dalam.  Gelaran aku kau kini aku tukar ke sayang agar dia lebih ghairah.  

Din menekan lebih dalam hingga akhirnya, keseluruhan batangnya terbenam dalam bontotku yang sudah agak lama puasa.  Rasanya agak pedih sedikit.  Aku minta Din untuk tak menghayun dulu.  Sempat lagi aku bakar meth untuk naikkan lagi mood.  Kemudian aku sedut untuk kasi kepala melayang.  Lepas itu, aku hulurkan kepada Din. Aku dapat rasakan badan aku lebih bersedia kali ini.  Aku pun terus mulakan mainan.  Dengan pinggang yang semakin dilentikkan dan bontot yang menonggek, aku gerakkan tubuhku ke depan dan belakang membuatkan batang Din keluar masuk bontotku perlahan-lahan.  Aku dengar Din hanya mengeluh perlahan, mungkin sebab dia masih sedut asap dari straw.  Lepas itu, dia tarik mulut aku lalu transfer asapnya ke mulutku.  Aku pun tidak tahu kenapa dia sudah reti lakukan ciuman mulut.  Mungkin akibat desakan nafsu yang terbit dari meth.  

Sambil memegang pinggangku, dia terus memompa bontotku sekuat hatinya.  Makin lama makin laju batangnya keluar masuk lbuangku.  Kepedihan masih terasa, tapi kenikmatan mula mengambil alih.

"Ohhhhhhhhhhhhh sedapnya bontot baby ini," ucap Din seperti separuh menjerit sambil menjolok bontotku.

"Lebih sedap dari puki ke Din?" usikku sambil terus mengemut batangnya dan memutar-mutarnya.  

"Aahhhhh sedap main bontot.  Din dah ketagih nak rasa bontot.  Lebih ketat macam main anak dara.  Ohhhhhhhh nak main hari-hari, boleh tak?" rintihnya kesedapan.

Aku terus senyum jahat.  Impianku untuk menundukkan jejaka straight itu sudah berjaya.  Hanya berbekalkan porn, meth dan bontot.  Hayunan Din semakin laju.

"Jolok bontot baby. Ahhhhhh Din sayang.   Lepaskan benih Din dalam bontot baby," rengekku manja sambil menikmati batang kekar Din yang kian kembang memenuhi lubang bontotku.

Peluh mula membasahi badan kami sehingga badan kami licin.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhh kau rasa benih aku ni," ucapnya sambil memancutkan air maninya ke dalam bontotku.  Serentak dengan itu, aku rasakan lubangku disembur dengan air mani panasnya, sehangat aksi permainan kami.  Batangnya tak berhenti berdenyut dalam bontotku.

Aku gelek-gelekkan bontotku seperti penari dangdut membuatkan Din terus menggigil.  Tangannya meramas pinggulku sementara sebelah lain melancapkan batang aku.  Akhirnya aku pun turut terpancut dek kesedapan usapan tangannya.  Kami berbaring sekejap dengan batang dia masih terendam dalam bontotku.  Kami baring sambil berpelukan buat beberapa ketika.  Lepas itu, dia cabut batangnya keluar sehingga ada bunyi plop.  Sama-sama kami gelak.  Dia capai bong lagi lalu hisap meth.  Aku juga tidak ketinggalan.  Selepas itu kami pun memulakan pusingan kedua.  Pusingan ini agak lama sebab batang Din dah memancutkan air tadi.  

Sejak dari hari itu, Din dah jarang balik ke rumahnya.  Setiap hari kami cautut sambil melayari bahtera seks.  Din sudah menjadi teman lelaki aku secara rasmi dan kami akan bersetubuh tanpa sebarang halangan.  Din juga sudah bercerai dengan isterinya dengan talak satu.  Semua hak penjagaan dapat kat isterinya.  Sengaja aku ajak Din untuk pindah tempat kerja kerana tak nak sebarang gangguan dari bekas isterinya.  KIni sudah 5 tahun berlalu.  Cinta kami masih lagi utuh.  Aku tetap mencintainya Din, bekas jejaka straight itu.  Cinta kami mekar dari hari ke hari.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now