Kisah ini bermula beberapa tahun lepas ketika aku masih menuntut di sekolah menengah. Seperti kebanyakan golongan remaja, aku sering habiskan masa dengan merayau dengan kawan-kawan demi menghabiskan masa lapang selepas waktu persekolahan. Biasanya kami memilih port dalam hutan kecil di tepi sungai. Selain sunyi, port itu juga terlindung dari pandangan orang kampung. Jadi kami agak bebas untuk melakukan aktiviti tanpa gangguan.
Dari luar memang tak nampaklah port kami tapi bila masuk ke dalam lagi, akan nampaklah port lapang yang telah siap kami tebas dan ada tikar. Selain merokok, ada juga beberapa kawan yang bawa telefon untuk main game seperti Mobile Legend dan sewaktu dengannya. Memang seronoklah lepak ramai-ramai sambil borak.
Pada suatu petang ini, salah seorang dari kawan aku bawa gam tampal basikal cap matahari. Pada mulanya aku ingatkan dia nak tampal tayar basikalnya yang bocor. Tapi aku lihat dia letakkan cecair gam tersebut ke dalam plastik pembungkus air minuman. Lepas itu, dia hembus plastik itu hingga kembung. Lepas itu, dia lepaskan udara tadi ke dalam plastik dan sedut semula udara itu. Setelah dia sedut udara itu, aku lihat dia macam khayal dan bercakap seorang diri. Kami gelak-gelak tengok dia tapi seorang pun tidak mengendahkannya kerana masing-masing sibuk dengan aktiviti sendiri.
Kegiatan kawan aku menghisap gam ini berlarutan selama beberapa minggu sehingga aku penasaran, apakah keseronokan menghidu gam menggunakan mulut berbanding hidung seperti biasa. Lepas itu, kawan aku ini yang aku namakan sebagai Din pun mulalah offer gam itu kepada kami, katanya boleh hilangkan stress. Adalah dalam dua tiga orang terpengaruh dan mencuba. Memang betul, mereka terus khayal dan bercakap merepek.
Din ini Indian Melayu. Bapanya mualaf India yang kahwin dengan ibunya. Orangnya memang kacak dan tinggi. Di sekolah, dia ada ramai peminat wanita. Aku ralit memerhati gelagat mereka yang sedang seronok dalam dunianya sendiri selepas menghidu gam sehingga tidak sedar Din perasan dengan tingkah laku aku.
"Cubalah sekali, aku belanja," katanya.
Kawan-kawan aku yang lain juga mencabar aku, katanya anak jantan kena berani. Aku pun apa lagi, pantang dicabar terus aku capai plastik itu. Lalu aku pun sedut dan hembus dan kembali sedut. Perggghhhh cubaan pertama itu membuatkan tekak aku jadi perit sedikit dan aku pun terbatuk. Din terus suruh aku untuk hembus dan sedut lagi. Kali ini, rasa perit itu sudah berkurangan dan hilang terus.
Kepala aku pula rasa berat. Aku rasa seperti berada di awangan dan pandanganku berpusing-pusing. Akibatnya, badanku terhuyung-hayang namun sempat ditangkap oleh Din. Akibatnya, mulutku bergesel dengan bahu dia. Aku terus tunjuk ibu jari tanda best kepada Din. Hari seterusnya, Din dan kawan-kawan aku bawa lagi stok gam mereka lalu Din dengan baik hatinya offer aku untuk sama-sama hisap gam kepunyaannya. Kali ini, aku cukup seronok dengan rasa adrenalinnya. Barulah aku faham kenapa gam boleh menyebabkan ketagihan. Sebab kita akan rasa segala-galanya benar-benar terjadi. Ada sekali itu aku sedang hidu gam, aku tutup mata sebelah sambil aku pandang awan di langit. Aku cuba capai awan itu dengan tangan aku. Tadaaaaa, memang waktu itu aku terasa tangan aku jadi panjang dan dapat capai awan itu. Panjang betul tangan aku sampai aku jadi cemas.
Lalu aku pun menjerit dan cuba menggosok mata aku. Lepas itu barulah aku lihat tangan aku dah macam biasa. Fuhhhh....macam tu sekali affect dia...... Kawan-kawan aku pakat gelakkan aku.Petang itu, cuma aku dengan Din sahaja yang lepak. Kawan-kawan aku yang lain sibuk lepak rumah member sorang kerana dia baru beli motosikal baru. Dia sibuk show off sana sini. Disebabkan aku malas dengan perangai dia, maka aku pilih saja lepak di port kami. Aku pun layan porn dalam handphone aku. Sempat lagi aku tunjukkan kat Din. Dia pun keluarkan gam lalu sedut sehingga meleleh air liur dia. Aku tahu dia sudah high. Lalu aku pun gelak la lalu suruh dia tanggalkan pakaian dan menari tiger show. Tanpa banyak soal terus dia tanggalkan pakaian dia dan menari terlentok-lentok macam tiger show. Aku seronok tengok batang Din. Walaupun tidak keras sepenuhnya, tapi cukup besar untuk remaja macam kami, iaitu sekitar 14 cm dengan diameter 4 cm. Aku pun suruh la dia lancapkan batang dia. Lalu dia terus lancapkan batang dia depan muka aku. Disebabkan aku geram, aku terus masukkan batang dia dalam mulut aku macam yang perempuan dalam porn itu buat. Lalu pun mula hisap batang dia perlahan-lahan.
Aku minta gam itu dari dia lalu aku sedut. Fuh, aku terus hisap tanpa sedar aku hisap sampai ke pangkal sehinggal terpancutlah air maninya dalam mulutku. Itulah pertama kali aku menghisap batang orang dan rasa air mani.
Lepas itu, aku lihat Din pun dah sedar dan aku juga dah waras. Din terus pakai semula pakaiannya dan aku pula rapikan pakaian. Aku pulang terlebih dahulu kerana takut Din akan marah pada aku. Lepas kejadian itu, aku sudah jarang lihat Din. Aku mula rasa menyesal. Tapi satu hari, Din nak lepak kat rumah aku. Memangkan orang tua aku tiada pada malam itu sebab kena menghadiri kenduri, jadi aku pun ajaklah dia untuk bermalam. Sampai sahaja di bilikku, aku terus kunci pintu lalu kami layan telefon. Lepas itu, Din keluarkan gam dan kami saling berganti menghisapnya. Lepas itu, rasa khayal membuai perasaan kami sehinggalah aku teringin nak mengulangi perbuatan hari itu. Lalu aku pun terus capai bibir dia dan aku kiss dia di pipi, dahi, telinga dan leher. Sambil itu kami turut bercium mulut dan bermain lidah. setealh puas berciuman aku akan menaggalkan bajunya dan dia menanggalkan bajuku. aku akan menjilat2 badannya, buah dadanya, ketiaknya sambil mencium dan menggigit gigit kecil. setelah amat terangsang kami pun baring di katilku. adegan bercumbu2an pun bermula. kami saling mencium, menjilat dan bergomolan. setelah itu dia akan tanggalkan seluar dan seluar dalamku dan aku pun melakukan yang sama atasnya. bila dah tertanggal semuanya aku pun apa lagi menghisap batangnya sedalam2nya. menghisap, hisap dan hisap sambil menjilat2 punggungnya, pehanya dan menggigit2 bahagian2 itu. kami akan saling bertukar posisi untuk kepuasan bersama. bila aku di atas aku akan mencium dan menjilat seluruh tubuhnya. dan akhirnya mencium bulu2 di batangnya dan terus menghisap sedalam2nya sehingga terpancut. Akhirnya kami pun tidur bersama dalam keadaan telanjang. Sejak dari hari itu, kami semakin gian untuk memuaskan nafsu masing-masing. Kami pun bertemu secara senyap-senyap, kadang-kadang di rumah dia dan kadang-kadang di rumah aku. Lepas itu, kami akan hidu gam dan saling melancapkan kawan. Terima kasih gam kerana telah satukan kami.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.