Majlis perkahwinan Esah baru saja selesai dengan jayanya. Ramai sungguh saudara mara dari sebelah rumah sehinggakan dari luar negara turun meraikan hari bahagia Esah. Boyot juga tak lupa membantu sama Esah.
"Boyot, thanks sebab tolong Esah ek, sejak abah dah takde, susah nak handle kalo takde orang lelaki"tegur Esah sambil membuang saki-baki make-up sanding.
"Takde problem, Esah dah macam adik kite." Boyot tersenyum bangga , menampakkan lagi pipinya yang kemerahan dan tembam.
Boyot sejak kecil lagi sudah berkawan dengan Esah sebab Esah dahulunya tinggal hanya di sebelah rumah sebelum Esah sekeluarga berpindah ke Kuala Lumpur. Namun, mereka selalu berhubung sehingga mereke mencapai umur dewasa.
"Handsome gak laki ko Esah, tapi tengok tangannyer berbulu, mesti penuh badan dier dengan bulu, kan?". usik Boyot.
" Manelah kite tau, agaknyelah...", Esah menjawab sambil tersipu-sipu.
" Malam nie taulah kan," Boyot tergelak besar dan muka Esah semakin merah.
" Boyot, malam nanti kite dinner ramai-ramai ek, Sofi dengan kite nak belanja seafood, ko kan suke melantak,"
"Perli nampak, taulah nama aku Boyot, tapi tak sempat lah nak balik ke kampung kalo tak gerak sekarang," Boyot membuat muka rajuk.
"Awak tido jek ah kat rumah nie, bilik sebelah nie memang bilik tetamu, sedara mara kite pon semuer dah balik. Awak kan niaga sendiri, cuti jek ah esok. " Esah memujuk dengan membuat muka comel yang selalu meluruhkan hati sesiapa sahaja. Boyot bukan tidak mahu tapi ada sebab tertentu yang buat Boyot rasa tertekan.
" Ok ah, Esah. Aku pon tak pernah borak dengan suami ko, leh lah berkenalan,"jawab Boyot dengan terpaksa.
Esah, Sofi dan Boyot pergi ke Restauran Mutiara yang cukup terkenal di kawasan tempat tinggal Esah. Malam itu cukup terang dek cahaya bulan, menerangi laluan mereka dari tempat parking ke restauran. Mereka duduk di luar, gemar dengan angin sepoi dari arah laut.
" Kenapa orang panggil awak Boyot?, " Sofi bertanya sejurus mereka duduk.
" Owh, sebab ini ah....," Boyot mengusap perutnya yang keras dek bajunya yang boleh dikategorikan sebagai sarung nangka. Sofi tergelak kecil.
" A'ah, Boyot sejak kecik saiznyer camtue, muka baby face jek, satu hapak bulu pon takde, macam baby," sanggah Esah sambil melurut lengan tangan Boyot yang licin.
Mereka gelak besar dan cuma terhenti bila pelayan sudah datang membawa juadah.
Tak sampai setengah jam, semua makanan sudah terhidang. Mereka terus berborak dan dari hujung mata, Boyot terlihat Sofi asyik menggeselkan badan dengan Esah.
"Tak menyabo," Boyot bermonolog dalaman.
Perut pon sudah kenyang dan dingin malam sudah makin terasa, mereka bertiga beransur pulang. Setibanya di rumah, masing-masing terus menuju ke bilik masing-masing. Boyot terus melucutkan semua pakaian kecuali boxer yang dipakainya sebab panas rumah batu.
Sebab terlalu penat, Boyot terus terlelap. Masa terus berlalu dan Boyot terjaga pabila cahaya samar dari arah tandas menggangu tidurnya.
" Pelik, kalo ade orang, mesti dier tutup pintu tandas arah aku gak....," Boyot musykil sendirian. Dengan langkah yang mamai, Boyot terus menapak ke arah tandas dengan penuh jaga-jaga. Boyot menolak pintu tandas dengan perlahan.
" BOYOT!!!!,"
Dari rasa mengantuk, matanya terus sedar tatkala namanya dilaungkan. Rupanya Sofi sedang asyik membersihkan badan dia. Dia mungkin lupa untuk mengunci tandas. Badan dia yang berbulu lebat itu kini terpampang depan mata aku. Serta merta mataku terarah ke arah kangkanglah lalu aku ternampaklah batangnya yang berurat. Di sekelilingnya pula tiada bulu, mungkin dia ni jenis pembersih.
Tanpa sedar aku menjilat-jilat bibirku.
"Boyot!!!!"
Lamunan aku terus terhenti dan aku kembali sedar diri. Kini aku sedang memandang Sofi dengan tatapan ghairah. Serta-merta aku cuba tutup seluar aku nampak rasanya Sofi sudah ternampak batang aku yang mula menonjol hingga membentuk khemah.
"Suka ke dengan apa yang Boyot lihat?" Bisik Sofi di tepi telinga aku. Aku hanya membatukan diri dan senyuman mula terbentuk di bibir Sofi. Lantas dia bawa tangan aku ke arah batangnya lalu dia gosokkan ke atas dan bawah. Kemudian, dia minta aku untuk berlutut lalu dia cuba masukkan batangnya ke dalam mulut aku. Aku pun terus hisap.
Aahhhh, nikmatnya rasa batang besar dalam mulut. Mimpi apa aku sampai laki Esah ni sanggup berbagi kebahagiaan dengan aku? Sofi mula merengek perlahan. Aku kulum, sedut, isap puas-puas sambil tangan aku tidak putus pegang telur dia. Aku cuba masukkan lidah aku ke lubang bontot Sofi lalu jilat di situ.
Sofi kata dia tak pernah kena rimming. Sedap katanya, aku pun teruslah jilat. Kemudian, dia halakan batang dia kembali ke mulut aku dan minta aku untuk isap kembali. Aku pun cuba hisap dengan sepuasnya sehingga akhirnya dia pancut airnya ke muka aku. Sofi terus cuci batangnya dan keluar sementara aku buang air dan cuci muka.
Ahhhhhh untunglah Esah dapat laki berbatang besar. Tak sangka rezeki Boyot dapat merasa pengantin baru.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.