Jam menunjukan pukul 9.15 malam, aku mematikan enjin kereta dan keluar untuk hisap rokok. Tujuan aku ke tasik ni saje nak lepaskan tekanan, sambil aku melayan handphone, ada sebuah kereta parking disebelah kereta aku, keluar seorang abg yg memang taste aku, dia pun menyalakan rokoknya sambil senyum padaku. Abang M memiliki susuk badan tinggi lampai dengan kulit yang agak gelap sebagaimana lelaki melayu yang lain. Yang menariknya pasal abang M, dia memiliki sepsang mata yang cantik dan senyuman manis yang bisa mencairkan hati setiap mata yang memandangnya. Beberapa ketika dia menghampiri ku, kami berbual, aku memanggilnya Abang m. Dari perbualan itu, aku dapat rasakan yang Abang M ini seorang yang baik. Abang (abg) m berkata kalau aku tiada apa2 perancangan, dia pelawa aku untuk pergi ke rumahnya.
Aku pun mengikut keretanya dari belakang, dia tinggal di sebuah kondominium mewah. Setelah parking aku pun ikut abg m ke rumahnya. Masuk rumah abg m memeluk dan mencium pipi aku, dia dah kahwin, isterinya outstation, anak2 ada di kampung, anyway malam ni aku la jadi bini dia. Dia mempersilakan aku duduk sementara tunggu dia mandi. Selepas mandi abg m keluar dengan bertuala memberi aku tuala dan suruh aku segarkan badan sambil berbisik, cuci bersih2 yea sayang, nanti abg nak pakai, sambil menepuk bontot ku. Aku pun mengikut abg m menuju bilik air yang terletak dalam biliknya.
Aku pun mandi sambil membayangkan keseronokan yg bakal berlaku. Keluar dari toilet, abg m dah duduk atas katil, berpelekat tak berbaju menunggu ku. Mari sayang, panggil abg m, aku pun menuju ke arahnya dan melakukan tugas rasmi sebagai bottom boy, melayan lelaki top. Kain pelekat cap gajah yg lembut di pakai abg m menaikan lagi nafsu ku, ku romen dan kuhisap kote abg m yg bersaiz sederhana tetapi keras macam besi, selepas puas kini tibalah masa abg m mengemudi ku, aku berada di bawah dan abg m mula menghisap dan menggigit tetek ku, kotenya yg masih beralas kain pelekat, menujah2 tubuh ku, aku terjerit2, kemudian abg m mengangkat kedua kaki ku dia atas bahunya, abg m melepaskan kain pelekat yg dipakainya, kotenya betul2 berada di lubang jubo ku, dengan sekali hentakan, juboku dijolok dengan rakus, menjerit aku kesakitan, abg m tidak memperdulikan kesakitan ku, dia terus menghenjut aku seadanya, akhirnya kesakitan bertukar nikmat, macam2 gaya aku diperlakukan, hampir satu jam mendayung, akhirnya abg m memuntahkan laharnya didalam jubo ku, banyak sungguh air mani abg m dan panas.
Setelah berehat seketika, kami mandi bersama kemudian abg m minta aku tido sahaja di rumahnya malam ini, dia memberi aku kain pelekat utk dipakai sambil abg m menyarung kain pelekat yg baru. Kami keluar keruang tamu, abg m ambil air sambil kami merokok, sambil itu aku lihat kain pelekat nya dah jadi khemah, kotenya terpacak lagi, tak tunggu lama, aku selak dan duduk atas kote abg m, memang best main dengan org yg dah kahwin ni, aku menang puas dengan layanan abg m dan berjanji akan memuaskannya bila aku diperlukan....
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.