Wassim

358 10 0
                                    

Dulu kalau singgah Kuala Lumpur, aku pasti akan lepak kejap di River of Life sebelah Masjid Jamek tu.  Aku saja nak tenogk gelagat golongan PLU yang sedang lepak mencari pasangan.  Yang tegur aku dengan baik, aku akan sapa dengan baik.  Bagi yang aku tak berkenan, aku akan tolak dengan cara baik.  

Di situ, aku kenallah dengan seorang mamat Bangla ni.  rupanya boleh tahan, senyumannya amat manis dengan badannya yang tegap.  Mula-mula tu aku fikir dia ni money boy.  Sebab pemakaian dia ni kemas.  Lepas berborak, barulah aku tahu dia suka lepak di situ selepas diperkenalkan oleh kawan-kawannya.  Selain itu, dia suka lepak KLCC, Jambatan Saloma dengan Bukit Bintang katanya.  Cuma di River of Live, dia rasa tenang sedikit kerana dapat melihat panorama sungai dengan lampu-lampu yang bergemerlapan.  Dia keja dalam bidang ICT.  

Masa kami borak itu, aku perasan yang mata mamat ni melilau ke kiri dan kanan.  Memandangkan kami berdiri di tempat yang agak gelap, jadi dia beranikan diri untuk raba aku.  Aku pun bagi je, sebab line clear.  Pengawal juga tak nampak batang hidung.  Yang ada cuma CCTV je, tapi tempat kami berdiri tu agak terlindung.  Jadi, dia terus rentap zip seluar aku, lalu diramasnya bonjolan di kangkang aku.  Lepas itu dia buka mulut lalu dia kemam batang aku.  Fuhhhhhh, rasanya memang sedap sebab mulut dia sangat suam.  Aku tarik kepalaku lalu aku raih dagunya sebelum aku cium bibirnya.  Misai kami saling bergesel dan aku rasa cukup terangsang bila dengar dia sudah mula mendengus perlahan.  Lepas itu, dia raih tengkuk aku lalu dia cium.  Aku pun tak nak kalah.  Aku jelirkan lidah aku lalu aku jilat telinga dia.  Badannya mengeliat ke kiri kanan sebelum tangannya menarik bajuku ke atas lalaku u bibirnya mendarat di putingku.  Selepas itu, dia mengangkat tanganku ke atas lalu dijilatnya ketiak aku kiri dan kanan.  Aku hanya mampu menahan desahan dari asakan nafsu itu.  Lepas itu aku raih dagu dia sebelum kami bertikam lidah sekali lagi.  Aku dapat rasa bau ketiak aku di lidahnya.  Lepas itu, dia lepaskan ciuman lalu dia tunduk.  Dijilatnya pusat aku sebelum dia melondehkan seluar aku.  Kini, batang 7 inci aku sudah terdedah di depan mata dia.  Dia mainkan lidah di lubang kencing aku dan kepala cendawanku.  Lepas itu dengan sekali ngap, dia terus kulum batang aku sekali lagi hingga ke pangkal.  Perghhh, memang nikmat gila.  Dia juga sempat melihat aku dengan pandangan ghairah.  Blowjob outdoor dengan jiwa yang berkobar-kobar kerana takut terperangkap membuatkan aku terasa cepat nak pancut.  Akhirnya aku hilang kawalan lalu aku lepaskan berdas-das tembakan air mani ke anak tekaknya.  Ada yang meleleh ke tepi bibir dia lalu terkena di baju dia.  Lepas itu, aku tolong lancapkan batang dia dan setelah 5 minit, dia terus pancut ke lantai.  Kami cepat-cepat merapikan pakaian lalu berlalu pergi.  Kami berdua berpegangan tangan macam budaya Bangla sehingga pengawal yang jaga parkir kereta itu tercengang-cengang melihat kami.  Cuma, dia tak menegur.  Lepas itu, aku ajak dia untuk naik LRT Pasar Seni pergi ke rumah aku untuk menyambung asmara yang tertunda.  Di rumah, aku terus bogelkan Wassim dan mencuba seks anal pula.  Aku biarkan Wassim untuk mendayung aku kerana dia pure Top.  Selama 3 tahun, kami menjalin asmara dan secara rasminya menjadi pasangan.  Kami juga pindah ke rumah studio di Cyberjaya.  Hari-hari kami tidak pernah sunyi dari seks.  I love you, Wassim.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now