Faizal sedang merayau-rayau di tepi jalan di KL. Dia bosan...baru je kena pecat kerja kat Starbucks. Silap dia gak sebab masalah disiplin....dia selalu ponteng kerja dan sebaliknya dia lebih suka keluar enjoy dengan awek2 KL. Faizal budak Kelantan....umur baru 23 tahun. Dia ensem...dgn kulit putih, rambut panjang ke paras bahu, rupa paras jantan, hidung mancung dan bibir merah, ditambah lagi dgn loghat kelantan nye yang tebal membuatkan ramai gadis tergila2kan si Faizal ni. Tak kurang jugak Faizal menjadi idaman ramai abg2 top PLU yang inginkan merasai lubang jubur kelate Faizal yang semestinya ketat, belum lagi disontot... Faizal jalan keseorangan....dia masih lagi memakai baju Starbucks nya...tapi baju dilondehkan keluar, 2 butang atas dilonggarkan sehingga nampak bulu2 jantan halus di dada jantan Faizal. Dia sedih...macam mana dia nak carik duit skang ni??? Dah laa dia duduk menyewa ngan budak2 lain...walaupun sama2 member tapi kalau Faizal tak de duit member2 dia tak teragak2 utk membuang Faizal keluar dari rumah, sebab mereka pun kena pikir tentang mereka gak. Faizal sangat susah hati skarang...Tanpa sedar kakinya menapak ke stesyen LRT Pasar Seni dan terduduk di tepi sungai sambil melayan hati yang galau.
Hakim, abg PLU top baru saje berjalan2 dgn kawannya, Ishak, yang juga seorang PLU top. Hakim berumur 30 tahun dan Ishak berumur 28 tahun. Mereka adalah kawan...dan juga sex-partner. Tapi satu perkara yang menjadi kegemaran mereka adalah bermain orgy, atau 3sum beramai2. Dan sudah semestinya mereka paling suka fuck seorang budak jantan yang muda, kurus, ensem, dan sedap disontot sampai mereka pancut dlm lubang bontot bdk jantan str8 yang malang itu. Sebelum ni sudah ramai bdk jantan str8, dan juga bdk jantan PLU str8 yang menjadi mangsa mereka, namun semuanya tidak berani bersuara kerana diugut oleh Hakim dan Ishak.
Ketika itu, Hakim dan Ishak kebetulan berjalan-jalan di tepian sungai River of Life. Kebetulan mereka menyewa hotel di Kuala Lumpur kerana nak healing. Tiba-tiba mata Hakim menangkap kelibat jejaka muda yang kelihatan amat seksi. Namun pemuda itu kelihatan kusut sekali. Hakim pun segera memberi isyarat kepada Ishak untuk menghampiri pemuda itu. Ishak pun pura-pura menanya arah jalan ke hotel. Faizal terkejut apabila ditegur. Lamunannya terhenti dan dia pun segera bertanya balik, "Sorry tanya apa tadi?"
"Macam mana nak pergi ke hotel Shangrila KL?" soal Ishak.
Faizal pun segeralah memberi arah jalan namun Ishak segera berlakon seolah-olah dia tidak mengerti arah yang diberikan.
"Boleh tak adik tunjuk arah? Nanti kami bagi upah duit," tawar Hakim.
Faizal diam sejenak. Tawaran itu ibarat durian runtuh baginya. Lagipun dia memang terdesak untuk membayar sewa bilik. Faizal pun membontoti kedua jejaka itu, baginya tidak salah menghulurkan bantuan. Hakim dan Ishak segera membawa Faizal naik kereta mereka sambil berpura-pura mencari arah.
Apabila mereka sampai di perkarangan hotel, Hakim mengajak Faizal untuk naik kerana dompet mereka tertinggal di dalam bilik hotel. Dengan rasa malas, Faizal mengikuti mereka. Dalam diam, Faizal rasa teruja melihat dekorasi hotel yang mewah itu. Sebaik sahaja tiba di bilik hotel, Hakim dan Ishak menjemput Faizal untuk duduk seketika. Hakim menghulurkan air mineral kepada Faizal dan biskut-biskut untuknya. Disebabkan perutnya terasa lapar, dia segera mencapai biskut itu dan minum air yang disajikan.
Hakim beredar ke bilik air sementara Ishak sibuk mencari-cari dompet di almari. Tiba-tiba Faizal rasa kepalanya pening dan badannya panas. Nafasnya terasa berat dan dia dapat rasakan batangnya mengeras. Keadaan bontot Ishak yang tertonggek-tonggek mencari sesuatu di almari sedikit sebanyak menggoda nafsu Faizal. Dia berasa hairan kerana selalunya dia tidak pernah bernafsu dengan jantan. Kemudian dari bilik air, Hakim keluar dalam keadaan bertuala sahaja. Dia segera membuka television dan cerita ketika itu memaparkan aksi ghairah antara pelakon lelaki dan wanita. Faizal pun terasa ghairah, beberapa kali dia membetulkan parkir batang di dalam seluarnya. Hakim duduk di tepi Faizal, kali ini dia menggosok-gosok paha Faizal, Faizal rasa lemah sangat, dia tidak mampu melawan. Ishak pula sudah duduk di tepinya sambil menghisap rokok dari gelas kaca yang besar. Bunyi deruan air mendidih kedengaran mendominasi ketenangan bilik itu. Hakim dan Ishak saling bertukar asap itu. Mereka juga sengaja menghembuskan asap itu ke muka Faizal. Faizal terus terbatuk-batuk kerana asap itu lebih tebal dari asap rokok yang biasa dihisapnya. Tiba-tiba Hakim menarik bibir Faizal lalu dia menghembuskan asap ke dalam bibirnya. Faizal yang tersedut asap itu terus terbatuk-batuk. Kemudian, Hakim menghulurkan tiup untuk dia dan menyuruh dia untuk menghisap rokok itu. Ishak pula tolong bakar di tepi. Perlahan-lahan Faizal menyedut asap dari tiup itu selaras dengan saranan dari Hakim. Lepas itu, dia tahan dan hembus. Kepala dia terus rasa melayang dan roh dia macam terkeluar dari badan. Dia sedar apabila terasa putingnya dihisap. Perlahan-lahan dia buka mata dan ternampak Ishak sedang leka menghisap kedua putingnya.
Faizal terasa sungguh nikmat, pertama kali putingnya dimanjakan sedemikian rupa. Patutlah wanita menjerit keseronokan apabila diperlakukan sedemikian. Setelah puas Hakim dan Ishak bermain-main di puting Faizal, mereka pun menjilat pusat dan ketiak Faizal. Faizal ketika ini tidak ubah seperti alat permainan mereka sahaja.
Selepas itu, Ishak menarik seluar Faizal ke bawah dan kini terpampanglah batang Faizal yang sudah separuh mengeras. Ishak segera memasukkan batang itu ke dalam mulutnya lalu dia menghisapnya seperti budak kecil menghisap aiskrim. Faizal dapat merasakan batangnya berdenyut-denyut. Hakim juga tidak melepaskan peluang. Dia membakar bong kaca sekali lagi lalu menghembuskan asap itu ke batang Faizal. Faizal dapat rasakan batangnya seperti suam-suam panas.
Selepas itu, Hakim menyuakan batangnya kepada Faizal untuk dihisap.
"Faizal tirulah apa yang Ishak buat, kalau Faizal tak nak, kami pun tak nak tolong Faizal," desak Hakim.
Faizal pun cuba memasukkan batang itu ke dalam mulutnya dan cuba menghisap seperti menghisap aiskrim. Apabila dirasakan Faizal masih teragak-agak, Hakim pun terus menekan kepala Faizal ke bawah sehingga seluruh batangnya meluncur masuk ke dalam mulut teruna Faizal. Faizal cuba menahan diri dari termuntah dan nafasnya termengah-mengah kerana kekurangan udara. Ketika itu juga, Ishak menarik mulut Faizal lalu dia menghembuskan asap ke dalam bibirnya. Asap itu membuatkan Faizal semakin khayal dan dia semakin hilang kawalan ke atas dirinya. Segenap inci tubuhnya terasa amat sensitif kepada sentuhan dari Hakim dan Faizal.
Hakim kembali memasukkan batangnya ke dalam mulut Faizal sementara batang Faizal pula dihisap oleh Ishak. Faizal terasa sungguh nikmat. Lidah Ishak sangat ligat bermain di kepala batangnya sehingga Faizal terpaksa menahan air maninya daripada terpancut.
Kemudian, Hakim minta Faizal untuk menonggeng pula. Cepat-cepat Ishak memasukkan lidahnya ke dalam lubang Faizal lalu lidahnya menerokai segenap inci lubang itu. Faizal sangat geli dan keghairahan pada masa sama. Dia tidak pernah menyangka lubang bontot pun boleh mendatangkan kenikmatan. Akibat kegelian, tanpa sedar Faizal menaikkan bontotnya dan badannya mengeliat ke kiri dan kanan. Selepas itu, Faizal rasa hisapan Ishak bermain dan Faizal rasa lega kerana terlepas dari seksaan batin. Tiba-tiba dia terasa ada suatu objek cuba menerjah masuk ke dalam bontotnya. Ishak menyuruh Faizal untuk menghisap aroma dari botol kecil. Faizal pun buat apa yang disuruh kerana dia nak ganjaran duit yang dijanjikan. Tiba-tiba Faizal rasa kepalanya makin melayang. Sedar-sedar, dia terasa pinggangnya dipegang erat dan ada seseorang sedang menusuk lubangnya. Tapi Faizal tidak rasa sakit, sebaliknya dia rasa geli-geli di lubangnya. Faizal menoleh ke belakang dan melihat Hakim sibuk menghayun batangnya. Dengan ganas Hakim menarik dan menyorong tarik batangnya. Akibat terlalu sedap, Hakim mengigit leher Faizal dan batangnya terasa berdenyut-denyut dalam lubang Faizal. Selepas itu, Hakim menarik keluar batangnya lalu digantikan dengan Ishak.
Ishak menggunakan sepenuhnya air mani Hakim sebagai pelincir dan dia terus menjolok Faizal. Faizal turut mengerang kesedapan apabila G spot dia bergesel dengan batang Ishak. Masa itu, air mazi Faizal turut meleleh sungguhpun lubangnya terasa senak dengan batang Ishak. Akhirnya, Ishak pancut juga di dalam lubang Faizal. Selepas itu, perlahan-lahan Ishak menarik batangnya keluar dari lubang dubur Faizal.
Ketiga-tiga mereka baring bogel di atas katil. Faizal rasa amat lega kerana terlepas dari seksaan batin. Selepas itu, Hakim minta nombor akaun Faizal. Mata Faizal membulat apabila dia melihat jumlah yang diterimanya. RM1000. Jumlah ini ibarat sebulan gajinya. Selepas itu, Hakim dan Ishak minta Faizal untuk terus menemani mereka dan akan memberikan ganjaran. Cuma Faizal kena menjadi hamba seks mereka. Faizal yang sudah ketagihan seks sejenis dan syabu, hanya mampu mengangguk sahaja. Setiap masa Faizal akan melayan nafsu Ishak dan Hakim. Dia pun sudah jarang balik ke rumah sewanya. Akhirnya, Faizal pindah keluar dari rumah itu dan memutuskan untuk tinggal dengan Hakim dan Ishak.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.