Cinta Hati Guru Pendidikan Jasmani

455 11 0
                                    

Panas mentari yang menyinari bumi Sarawak itu dirasakan amat membara.  Menurut Jabatan Meteologi Malaysia, suhu panas ini akan berlarutan sehingga Jun tahun ini.  Aku segera menyeka titik-titik peluh yang terbit di kulit mukaku dan berjalan pulang ke sekolah seperti biasanya.  Aku terpaksa melewati kelibat para pelajar yang sedang asyik bermain bola keranjang, mereka langsung tidak kisah walaupun kulit mereka akan terbakar di bawah mentari yang terik.  Tiba-tiba Cikgu Johan lalu depan aku.  Dia adalah guru Pendidikan Jasmani dan Kesihatan di sekolah ini.  Badannya tinggi dan sado.  Hidungnya mancung dan keningnya tebal.  Mukanya turut dihiasi dengan misai dan janggut halus sehingga menimbulkan karisma tersendiri.  Dengar cerita, umurnya sekitar 33 tahun dan sudah berumah tangga.  Namun kerana isterinya tidak dapat pindah tempat kerja, maka sukar untuk mereka tinggal bersama.  Seorang di Sarawak dan seorang lagi pula ada di Kedah.  

"Jom balik sama?" 

Suara Cikgu Johan itu membuatkan aku terkejut lalu aku menoleh ke arahnya.  Cepat-cepat aku menganggukkan kepala sambil tersenyum.  Lalu, aku pun naik motosikal Y15 milik Cikgu Johan.  Sepanjang perjalanan, kami sibuk berborak.  Sesekali, Cikgu Johan mengingatkan aku untuk berpaut pada pinggangnya kerana jalan kampung ini tidak berturap dan tidak rata.  

"Tak apalah, OK je ni," jawab aku.  Sebenarnya aku malu dilihat oleh orang.  Lagipun, aku tak nak dekatkan badan kami kerana aku takut dia dapat rasa batang aku yang dah mula mengeras di dalam seluar.

Tiba-tiba tanpa sebarang amaran motosikalnya melalui bonggol sehingga aku dapat rasakan aku terkejut lalu melatah.  Tanganku pula terpegang batangnya dan aku terkejut.

"Ehhhhh pukimak, besarnya batang," latahku tapi tanganku tak lepas dari meramas batangnya.  Aku dengar Cikgu Johan hanya gelak-gelak sahaja di depan.  Lepas itu, aku pun lepaskan pegangan aku.  

Motosikal itu bergerak seperti biasa.

Tiba-tiba aku ternampak ayam kampung melintas di depan.

"Hey pukimak, ayam, ehhhhh sedapnya batang Encik Johan.  Ehhhhhh tolonglah fuck saya," kataku dan tanpa sedar tanganku sekali lagi mencapai batang Encik Johan di depan.

Encik Johan hanya gelak-gelak sahaja di hadapan.  Menyedari kesilapan aku, maka perlahan-lahan aku lepaskan pegangan dan berpaut pada besi belakang motosikal.  

Lepas itu, Encik Johan turunkan aku di depan rumah aku.  

"Kalau ada apa-apa masalah pelajaran, hubungi sahaja cikgu, " katanya sambil mengeluarkan kad namanya lalu bagi dekat aku.

Aku pun simpan kad itu ke dalam beg.  Lepas itu aku pun masuk ke rumah.  

Malam itu, aku cuba hubungi Cikgu Johan sambil bertanya khabar.  Whassap aku dibalas dengan baik oleh Cikgu Johan.  Sebelum tidur, Cikgu Johan sempat tanya soalan cepumas, "Awak suka lelaki ke?"

Aku cuma terkedu kerana tak sangka rahsia aku terbongkar.  Aku pun kata cuma mengagumi bentuk fizikal lelaki yang sado.  

"Kalau macam ni, suka tak?" soal Cikgu Johan.  

Aku terus buka foto yang dikirimnya.  Rupanya dia bagi foto lelaki tak berbaju namun mukanya tak nampak.  Aku pun jawab, bestnya badan dia.  Tapi lagi best kalau dapat badan macam Cikgu Johan.  Cikgu Johan cuma bagi emoji senyum sahaja, aku takut juga kot-kot dia sebarkan rahasia di sekolah.

Keesokan harinya, aku pun berjalan pulang seperti biasa.  Sengaja aku pulang lebih lewat kerana takut bertembung dengan Cikgu Johan.  Tiba-tiba aku terdengar namaku dilaung dengan kuat dari arah belakang.  Bila aku menoleh, aku nampak Encik Johan sedang membonceng motosikalnya.

"Naiklah sekali, kan satu jalan."

OK, macam satu kebetulan pula dia lalu masa ini.  Aku pun naiklah kerana tak nak mengecewakan permintaan dia.  Petang ini, perjalanan terasa lancar.  Tapi perjalanan ini bukannya pergi ke rumah aku, sebaliknya ke lokasi yang tidak aku ketahui.

"Turunlah, singgah dulu, cikgu nak pergi toilet," katanya.

Aku pun mengikuti dia masuk ke rumah.  Cikgu Johan sempat pasang TV untuk aku layan cerita Netflix.  Dia pula berlalu ke tandas.  Tidak lama kemudian, aku terdengar bunyi derap kaki.  Rupanya urusan Cikgu Johan sudah selesai.  Dia cuma memakai boxer dengan singlet sahaja.  Kini, terserlah badannya yang sado dengan otot yang pejal.  Aku rasa nak jilat sahaja badan dia namun aku cuma mampu menahan nafsu.  

"Minumlah sikit, basahkan tekak," katanya.

Aku pun terus mencapai air cola yang dihidangkan.  Air itu terasa sejuk membasahi tekak.  Biskut di atas meja sempat aku jamah.  Kami kembali melayan cerita English di TV.  Niatku untuk minta dia hantar ke rumah tak tersuara, dek kerana keasyikan melayan cerita.  Tiba-tiba aku terasa badanku panas walaupun kipas terpasang.  Lepas itu aku rasa kepala aku sedikit pening.  Lubang dan puting aku pula terasa gatal dari dalam, macam perlukan sesuatu untuk garu.  Aku cuma mengubah posisi duduk sambil curi-curi garu. Batangku pula terasa mengeras dan air mazi macam berpusu-pusu keluar.  Lantas, mataku terpantas kepada Encik Johan yang duduk di sebelahku, dia sedang mengangkat lengan ke atas sehingga mendedahkan ketiaknya yang bersih.  Aku mula menjilat bibir dan tanganku mengosok batang di dalam seluar.

"Awak nak buat apa tu? " tanya Encik Johan lembut.  

Aku terus mendekati Encik Johan dan meraba badannya yang sado.  Lepas itu, aku capai bibirnya yang nampak ranum.  Aku terus kiss macam yang biasa aku lihat dalam cerita porn.  Lepas itu aku tarik baju dia ke atas dan terdedahkan six pack Encik Johan yang tersembunyi di sebalik bajunya selama ini.  Aku terus terkam, gigit dan jilat putingnya.  Kemudian, aku serang ketiak dia kiri dan kanan.  Encik Johan terus tanggalkan pakaiannya.

Aku terus capai batangnya yang besar dan penuh dengan air mazi itu.  Dengan selambanya aku hisap dan dia terus tolak kepala aku sehingga masuk sepenuhnya.  Sampai anak tekak rasanya.  

Tangan Encik Johan juga ligat menanggalkan pakaian sekolah aku dari badan.  Lalu aku rasa jarinya bermain di lubangku.  Aku dapat rasa jarinya basah, mungkin ada air liur kot.  

"Tonggeng!" arahnya.  Kini, lidahnya pula mengambil alih jarinya untuk bermain di lubangku.  Aku rasa seperti melonjak ke awangan.  Rasanya sungguh nikmat kena rimming.  Batang aku terus mengalirkan air mazi.  

"Tolonglah fuck saya Encik Johan, tak sabar nak rasa batang besar itu bersarang di sini," rayuku seperti perempuan sundal.

Dia hanya ketawa.  

"Suka ke batang ini? Tak takut ke?" soalnya pula.

Aku hanya gelengkan kepala.  Bagi aku, lubang aku penuh dipuaskan.  Kemudian, aku rasakan kepala batang dia mula memasuki lubang aku.  Aku cuba untuk rilekskan lubang dan longgarkan agar tak sakit.  Walau bagaimanapun, mukaku tetap berkerut menahan pedih sebab batangnya sangat besar.  Lepas itu, dia terus tujah habis sehingga batangnya masuk sepenuhnya.  

Aku hanya mampu menahan sakit.  Lama dia diamkan badan sebelum dia dayung dengan lebih kencang sehingga badan aku pun ikut bergoyang.  Lepas itu, dia suruh aku untuk pusingkan badan dan lilitkan kaki ke pinggangnya.  Dia juga pesan untuk aku berpaut kuat pada lehernya.  Selepas itu, dia angkat aku dan dia tujah aku sambil berdiri.

"Arrggghhh arggggggggg auummmmmmmm," erangku kerana terasa lubangku lebih sendat.  Aku dapat rasakan batangnya terkena titik nikmat sehingga aku tak tahan sehingga aku terpancut.  Semasa pancut, aku tak sengaja kemutkan lubang sehingga aku dapat rasakan tujahannya makin laju.  Cepat-cepat dia baringkan aku di lantai dan dia keluarkan batangnya dari lubangku.  Lalu dia halakan batangnya ke badan aku lalu dia terus pancut.  

Kami sama-sama baring atas lantai yang sejuk itu.  Lepas itu, dia pimpin tangan aku ke bilik air lalu kami mandi sama-sama.  Dia bagi aku duit RM150 untuk belanja dan sempat berpesan supaya aku tidak menceritakan perkara itu kepada sesiapa.  Nasibku baik kerana rumahku tidak berpenghuni.  Malam itu, aku hanya turun makan bila ibu dan bapaku sudah tidur.  Terhenjut-henjut aku turun kerana takut keluarga aku sedar aku jalan kangkang.  Aku bangga kerana dapat merasai kejantanan Encik Johan dan kami sering bersama melayari bahtera asmara songsang.  

Naluri IIIWhere stories live. Discover now