Diari Amir

765 11 1
                                    

Aku merupakan seorang anak tunggal yang dibesarkan oleh seorang ibu tunggal.  Ayah dan ibuku sudah bercerai ketika usiaku menginjak 4 tahun.  Hak penjagaan dapat dekat mak aku.  Mulanya dia hanya pekerja kilang biasa sebelum dinaikkan pangkat menjadi supervisor.  Jadi kebanyakan masa dia dihabiskan di tempat kerja.  Disebabkan keadaan kami yang agak kurang senang, jadi ibuku tidak mampu untuk menghantar aku ke pusat asuhan.  Jadi, ibuku hanya bekerja pada shif malam sahaja.  Untungnya bos tempat kerja dia sangat memahami.  Berkenaan ayahku pula, aku tidak pernah mendengar khabar berita darinya.  Di hati kecilku, aku cemburu juga melihat sahabat handai aku bermesra dengan ayah mereka.  Namun aku sedar dengan nasibku.  

Selepas habis SPM, aku memilih untuk bekerja di pasaraya yang berdekatan dengan tempat tinggal aku.  Di situ juga aku berkenalan dengan Aiman.  Kami sama-sama dibesarkan tanpa kasih sayang seorang bapa.  Aku sering lepak di rumah Aiman dan Aiman juga selalu datang ke rumah aku.  Ibu aku juga sudah mengenali Aiman dan menganggap dia sebagai anak.  

Pada suatu petang, Aiman datang lepak di rumah aku sebagaimana biasa.  Dia pun ajaklah aku untuk minum arak sambil lepak.  Lepas itu, dia tunjuklah video yang dia dapat dari group Telegram.  Kehidupan Aiman ini memang bebas. Seks, arak, dan dadah menjadi dadah daging dia.  Cuma bila dah kerja tetap ni, aktiviti nakal itu dia kurangkan.  Aku belajar semua aktiviti nakal ni dari dia la.  Mata aku terbeliak lihat video itu.  Bukan kaleng-kaleng ye Aiman ni.  Video lucah bhai.  Lepas itu, Aiman bagi aku untuk rasa rokok ganja yang dia bawa.  

"Cubalah sedut, bukan sekali aku ada stuff," katanya.  

Aku pun cubalah sedut macam sedut rokok biasa.  Tapi tatkala aku menyedut asap ganja itu, serta-merta aku terbatuk-batuk kerana rasanya lebih pekat dari rokok biasa.  Aiman cuma gelak-gelak je di tepi sambil tengok aku.  Dia pujuk aku untuk tarik asap lebih perlahan.  Kali ini, aku ikut saja saranan dia.  Kepala aku rasa pening-pening lalat saat asap itu berkumpul di dadaku.  Kemudian, aku lepaskan asap itu perlahan-lahan.  

Fuhhhhh, memang barang baik ni.  Aku cuma angkat ibu jari ke arah Aiman.  Aku kembalikan rokok ganja itu kepada Aiman.  Kami berganti-ganti hisap.  Aku sempat melirik ke arah telefon Aiman.  Kini, awek dalam movie tersebut tanggalkan pakaian dan cuma pakai short pendek dan bercoli sementara lelaki dalam movie tu tak berbaju dan hanya berseluar pendek khakis. Ketika couple tersebut start to make love, tiba-tiba seorang lelaki tegap sedikit berumur masuk ke dalam bilik dan menjerit "Woi, Apa yang kau buat dkt bini aku?!!". Lelaki muda itu terlalu takut dan cepat2 mencari bajunya. "Mane kau nak lari" ujar lelaki tegap itu sambit mencekik dan menolak ke bawah. "Kau nak fuck, eh. Skrang kau kan kene fuck dan bini aku akan tgk macm mana aku fuck kau, bithch".

Tiba-tiba aku rasa panas.  Aku terus tanggalkan baju aku dan hanya tinggal short sahaja.  Aku tengok Aiman juga sudah pakai boxernya.  Arak yang ada di atas meja sudah tinggal separuh sementara rokok ganja tadi sudah habis.  

Sejujurnya, kepalaku rasa melayang dan nafsuku tiba-tiba bangkit.  Aku tak pernah tengok blue film bi. Movie ni agak ganas, Aku melirik ke arah Aiman, dia dah siap mengurut konek 7 inci nya. Aku memang selalu lihat konek Aiman sebab dia selalu melancap secara terbuka. Konekku yang hanya 6 inci dan tidak sebesar konek Aiman. Apa-apa pun, Aiman tengah gersang. Aku tanya dia kalau dia bi, dah dia tidak menjawab. Kami sememangnya best friend, dan feeling aku kepada Aiman lebih dari kawan. Aku memberanikan diri dan entah dari mana perasaan berani ku untuk menyentuh kawan baik ku sendiri. Mungkin penangan dari rokok ganja dan arak tadi.  Dalam beberapa ketika, kami sudah berpelukan. AIman menjilat setiap inci tubuh ku. Dari ketiak sampai la ke lubang bontot. Aiman bertindak agresif seperti singa kelaparan. Kemudian, aku londehkan seluar Aiman lalu aku lahap batang dia.  Rasa sedap pula mengemut batang.  Lepas tu, Aiman minta aku untuk buat aksi 69. Ahhh sedapnya rasa batang diisap dan dalam masa sama menghisap batang.  Kalaulah aku tahu nikmat sebegini, sudah lama aku ajak Aiman untuk cuba gay seks.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now