Putaran jarinya yang keluar masuk seakan menyeksa batinku. Apabila jarinya terkena prostatku, aku hampir-hampir klimaks di situ. Api nafsu membakar segenap tubuh badanku. Batangku semakin berdenyut keras dan hampir sahaja memuntahkan lahar putih. Tanpa sedar, lubangku mengemut-ngemut jari doktor itu.
"Sedap tak?" soalnya.
Sedap doktor, kan bagus kalau batang doktor yang masuk itu. Namun kalimat itu cuma mampu aku lafazkan di dalam hatiku. Mana mungkin doktor yang tampan dan maskulin itu gay? Memang, pria gay tidak harus lemah lembut dan feminin. Di film-film porno homoseksual, diperlihatkan bahwa banyak pria gay yang macho serta berbodi aduhai, kekar bagaikan pahatan patung Yunani. Namun, aku sendiri belum pernah bertemu dengan pria gay yang bertubuh kekar.
"Mana satu sedap, batang yang kerjakan awak hari itu atau jari saya ni?" tanya lagi.
Apabila aku langsung tidak menyahut, dia terus mendera aku dengan memasukkan jarinya dengan lebih dalam lagi.
"Aahhhh... Jari doktor sedap, macam batang. Lebih sedap kalau dapat rasa doktor punya. Aaahhhhhh doktor fuck la saya dengan batang doktor," rayuku tanpa sedar.
Perasaan maluku sudah tercampak entah ke mana. Aku sudah dikuasai oleh nafsu. Aku sudah tidak peduli samada pembantu klinik dia dengar. Yang penting, nafsu aku perlu dipuaskan.
"Ini kamu yang minta ye," ujarnya. Tiba-tiba aku terasa jari yang menderaku tadi ditarik keluar. Lubangku terasa kosong dan sejuk. Aku hanya mampu mengeluh kecewa, dalam hatiku minta agar doktor itu kembali memasukkan jarinya ke dalam. Apabila mendengar tiada sebarang bunyi dan tindakan dari doktor itu, aku pun terbalikkan badan. Mataku terbeliak melihat doktor itu sudah bertelanjang bulat. Batangnya yang bersunat serta berukuran 18 centimeter sudah terpampang di depan mataku. Aku menelan air liurku. Batang itu lebih besar dari batang top hari itu. Kepala takuknya berwarna merah tua, mungkin sudah terlalu ghairah. Di sekeliling batangnya, ada air mazi yang mengalir. Rupanya doktor itu juga sudah terangsang sama.
"Terkejut ye? Tadi sebelum aku periksa lubang kamu, aku sudah telanjang. Cuma kamu sahaja yang tidak sedar," katanya sambil tersenyum manis.
Mataku kini meneliti sekujur tubuhnya. Tubuh doktor itu cukup sempurna, meskipun tidak sebesar ahli bina badan, namun badannya berotot terutamanya di bahagian perut. Kulitnya cukup bersih. Apabila dia telanjang, dia kelihatan seperti pelakon porno Rhyheim Sharbazz versi cerah, cukup sempurna sekali. Kalau dia tidak menjadi doktor, mungkin dia boleh mencuba bidang lakonan atau model. Aku tidak pernah menyangka aku cukup bertuah pada hari itu, dan fantasi seksku selama ini bakal tercipta.
"Kaget, ya? Sebelum tadi aku memeriksa anusmu, aku sudah telanjang duluan. Kamu saja yang tidak sadar," katanya penuh senyum.
"Bagaimana? Suka tak dengan badanku?" tanyanya sambil menggodaku. Aku hanya mengangguk-nganguk seperti orang bodoh.
"Kamu ni comel sangat, saya suka lelaki yang badan ramping dan kurus, jangan risau, saya ni bukan gay."
Doktor ini membuatkan aku bingung, mana ada lelaki sejati sudi main lubang belakang? Atau doktor ini dalam fasa penafian?
"Hampir semua pesakit lelaki yang saya suka, saya akan ajak mereka untuk main. Tentu sahaja saya memilih yang sakit ringan sahaja. Kalau mereka gay, tentu sahaja mereka akan langsung jatuh ke dalam pesona saya. Walaupun ada yang tidak mahu diliwat, namun dengan berkat rupa ini, akhirnya mereka lemas juga dalam perangkap nafsu, " ucapnya dengan penuh keyakinan.
"Sebagai upah, saya akan bagi rawatan percuma sahaja. Kamu nak tak main dengan saya?" tanya.
Aku hanya tersenyum miang. Kemudian, dia datang lalu mengangkat kedua kakiku ke atas bahuku. Batangnya yang sudah keras tadi ditampar-tampar manja di luar lubangku. Lubangku sudah berkedut-kedut secara refleks minta untuk diisi lagi.
"Doktor cepatlah masukkan batang doktor itu. Saya tidak kisah jika sakit,"rengekku.
Tentu sahaja kata-kataku itu dilontarkan di bawah pengaruh ghairah. Jikalau aku sudah pancut ketika itu, sudah pasti aku akan bagi jawapan yang berbeza. Namun jika nafsu mengatasi akal sihat, apa yang dapat manusia lakukan?
"Oohh.. Fuck me.. lagi dalam.. Oohh.. Ayolah, dok.. Aahh.."
Aku sodorkan bontotku ke depan agar batang si doktor menujah masuk namun doktor itu rupanya hanya mahu mengusikku. Dia cuma memasukkan sedikit sahaja sebelum menariknya keluar. Dia cuma bagi senyuman sinis.
"Nanti dulu, saya nak main-main dulu."
Dia memelukku dari belakang dan langsung saja meraba sekujur tubuhku. Dadaku dibelai-belai, diramas dan diraba-raba. Putingku automatik menegang. Dadaku sangat sensitif sehingga aku tak dapat menahan diri untuk mengeliat seperti cacing kepanasan. Rasanya sungguh geli tapi juga nikmat.
"Oh, kulit kamu ni lembut dan halus. Saya cukup suka. Ohhhhhh sedap tak kena picit macam ni? Saya akan buatkan kamu ketagih dengan layanan saya," ucapnya di telingaku.
Aku terus mendesah-desah seperti pelacur murahan. Tapi aku memang tidak terdaya untuk menahan gelodak birahiku. Doktor itu sedang menyeksaku.
Aku terus meraba-raba badannya sambil mulutku memberikan penentangan yang maha hebat. Biar dia turut sama terseksa dalam pertarungan batin ini. Aku gentel juga putingnya dan aku cakar belakang badannya.
"Hooohhhh, please fuck me... doktor," rayuku buat sekian kali.
Tiba-tiba, kakiku diangkat dan kali ini batangnya dipaksa untuk masuk ke dalam lubangku. Aku rasa bontotku yang masih membengkak terasa kembali pedih.
"Ohhhh sempitnya. Ahhhhhh macam mana tidak sakit kalau lubangnya sempit macam ni? Ahhhh jangan kemut. Suka tak batang saya? " Racau sang doktor itu.
Akhirnya, batang itu masuk sepenuhnya. Dia mendiamkan diri sebentar. Apabila dirasakan aku sudah rileks, dia terus menghayun pinggulnya. Aku terasa batangnya keluar masuk, seakan menghiris aku dari dalam. Namun, rasa sakit justeru membuatkan batangku kembali keras dan air mazi semakin banyak keluar. Kenapa pula sakit ini terasa nikmat?
"Hhoohh.. Sakit, dok.. Aahh.. Sakit.. Aarrgghh.."
Beberapa kali, secara refleks, aku berusaha untuk mengeluarkan batangnya namun aku gagal apabila tangannya cekap mengunci aku dalam posisi ini.
"Aahh.. Fuck me.. Oohh.." Sakit bercampur nikmat mendera tubuhku secara bergantian.
Doktor itu menjilat telingaku lalu berbisik, "Aaahhhh sedap kan batang doktor, best tak rawatan saya ni? "
Aku hanya mampu mendesah. Badan kami sudah dilimpahi peluh seperti baru lepas mandi. Aku dalam dilema, di sisi lain aku nak permainan itu tamat segera, namun sebagai bottom tegar, aku cukup suka mendapat lawan yang ganas. Birahiku terbakar hingga tanpa sedar, aku mencium-cium leher doktor itu. Doktor itu berhenti kejap untuk menambah pelincir di lubangku. Pelincir itu terasa sejuk. Batang doktor juga sudah tidak terasa sakit. Aku semakin menikmati permainan doktor itu.
"Doktor, bestnya kalau dapat main dengan doktor hari-hari," ucapku tanpa sedar.
"Boleh saja, untuk kamu semuanya boleh," balasnya.
Dia terus menghayun pinggul ke kiri dan kanan, atas dan bawah sehingga seluruh lubangku terisi dan diterjah oleh batangnya. Tanpa dapat ditahan, aku klimaks dulu. Pancutan itu secara automatik membuatkan lubangku mencekik kuat batang doktor itu. Akhirnya, dengan satu tujahan yang cepat, dia meledakkan lahar-lahar putihnya ke dalam lubangku.
"Ohhhh sedapnya main dengan kamu. Fuck, terimalah bakal anak aku ini dalam rahim jantan kamu," katanya sambil nafas kami tertahan-tahan.
Tiba-tiba, pintu terbuka luas. Jantungku kembali berdegup kencang. Adakah perbuatan kami ini sudah dihidu JAKIM?
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.