Kadar jenayah di Kuala Lumpur kebelakangan ini turun mendadak sejak kemunculan seorang penentang jenayah yang dikenali sebangai Malayman. Malayman terus menjadi topik hangat setiap hari dalam laporan suratkhabar. Gambarnya tersebar luas and menjadi idaman semua gadis dan juga lelaki homo. Wajahnya di tutupi dengan topeng mata tapi hidungnya yang tinggi dan rahang muka yang diasah tajam menonjolkan kekacakan yang mengiur rasa seksual. Tambahan tubuhnya yang begitu tegap dengan otot pektoral yang mengepak ketat, abdomen yang diukir indah dalam bentuk 8 ketulan otot yang diselubungi serratus yang bebarisan dengan lapisan ketulan kecil otot. Malayman menjadi idol semua jejaka and teruna, dia bukan saja kacak and berbadan keras, kemahiran berkombat juga menakjubkan, dia boleh menentang sekumpulan penjahat yang bersenjata and menewaskan mereka semua dalam kiraan minit sahaja. Dengan kebolehannya manghapuskan penjenayah, musuh Malayman begitu ramai and mereka janji akan membalas dendam suatu hari nanti. Untuk Malayman, hari yang malang itu akhirnya tiba apapila dia terpaksa menyerah diri bila ketua penjenayah menangkap sekumpulan budak sebagai tebusan. Ketua penjenayah itu minta Malayman pergi ke suatu tempat yang tidak boleh diberitahu sesiapa, kalau tidak kumpulan budak itu akan dibunuh. Malayman adalah seorang hero yang bersemangat mengorbankan diri demi keselamatan orang awam, oleh itu dia menyahut permintaan ketua penjenayah itu dengan ribuan rela hati. Tempat itu adalah sebuah gudang yang telah terbengkalai, sebaik sahaja Malayman masuk ke dalam gudang itu, kuncu-kuncu ketua penjenayah yang begitu benci Malayman terus menyerang dengan tumbukan, tendangan dan pukulan dengan kayu dan besi yang buas. Kasihan Malayman, dia tidak boleh bertindakbalas sebab ketua penjenayah itu megancam untuk membunuh kanak-kank itu kalau Malayman menentang, bukan itu saja malahan Malayman dipaksa menuruti semua arahan sesiapa saja yang ingin menyeksa Malayman. Kuncu-kuncu menyerang tubuh Malayman yang berotot sasa itu selama 30 minit sehingga ketua penjenayah menjerit, "Cukup, saya rasa kekerasan ototnya sudah menurun." Sebenarnya ketua penjenayah tahu Malayman mempunyai otot badan yang begitu kental dan padat, terutama abdomennya yang sekeras paku dalam bentuk pencuci papan baju itu. Oleh itu, selepas membiarkan kuncu-kuncunya memukul Malayman, ia seakan-akan melembutkan sekeping besi yang begitu keras. Malayman berdiri tegap di hadapan ketua penjenayah, walaupun dia telah dibelasah teruk, tpai dia masih boleh menyerlah kegagahannya sebagai hero pembenteras jenayah. Wajahnya yang kacak dan tampan itu menatap muka Ketua penjenayah tanpa sebarang ketakutan. Ketua penjenayah itu menyentuh badan Malayman yang sekeras batu itu dengan lemah gemalai dan tiba-tiba dia melembar satu tumbukan buas ke arah perut Malayman yang masih relak itu. ARGGHHH! Malayman menjerit kesakitan tapi kedua-dua lengannya masih diletakkan dibelakang kepalanya supaya abdomen ditegang dengan ketat sehingga kelapan-lapan ketulan otot tertimbul tajam. Ketua penjenayah itu melancarkan tumbukan bertubi-tubi ke arah perut Malayman yang sudah dihantam teruk oleh kuncu-kuncunya. Malayman manahan kesakitan yang melonjak-lonjak dalam perutnya yang semakin kemerahan akibat dari pukulan kejam itu. Wajah tampan Malayman berkedut akibat dari menahan kesakitan yang teramat teruk, lengannyt masih di belakang kepala tapi badannya semakin membongkok akibat dari serangan perut yang dikerjakan oleh ketua penjenayah itu. Selepas lebih kurang 1 jam, ketua penjenayah berasa lenguh akibat menumbuk perut Malayman. Bila dia berhenti, Malayman rebah ke lantai dan mengerang kesakitan. ARRHHH...UUURGHHHH.......... "Tanggalkan semua costumenya, I hendak melihat wajahnya yang kacak itu," Kata ketua penjenayah, "sudah tentu batangnya juga pasti kuat, hahahaha..........." Kuncu-kuncunya sedang menunggu saat keemasan ini, mereka selalunya ditewaskan oleh Malayman and kali ini, mereka mempunyai kebebasan penuh untuk menyeksa hero yang paling dibenci. Dalam sekelip mata, Malayman didirikan dengan kedua-dua tangannya diikat dengan tali, kakinya juga dikunci dengan rantai besi. Badan Malayman sudah diselimuti kesakitan yang membara, terutama perutnya sudah dilembutkan walaupun betuk 8-ketulan otot masih terserlah cantik. Topeng mata telah ditanggal , rout wajahnya yang tersangat kacak itu tersirat kedutan akibat dari manahan kesakitan yang berlarutan. Tapi seksaannya baru bermula sahaja. Ketua penjenayah memegang sebatang pemukul baseball, dia terus menghayun pemukul keluli itu ke arah organ lelaki Malayman! Batang daging Malayman yang besar itu teruk dihantam dengan pemukul keluli itu, begitu dengan kedua biji telurnya seperti pecah-ranah diseksa. Kesakitan yang tidak terkata melanda kederiaan Malayman and menyebabkannya mengerang kuat, WWOOUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Tapi jeritan Malayman hanya menyemarakkan keseronokan dan rasa membalas dendam dalam hati ketua penjenayah. Kuncu-kuncunya pula sudah terasa batang daging mereka sedang mengeras melihat bagaimnana seorang lelaki hebat diseksa dengan begitu teruk dan tidak berperikemanusiaan. Lontaran pemukul keluli menjdi lebih kencang, wajah kacak Malayman terus berkedut-kedut dengan mulutnya membuka besar dan air liur mula meleleh keluar. Ketua penjenayah ketawa dengan puas sekali bila pemukul itu dilemparkan ke arah batang daging dan telur Malayman yang sudah bengkak. "Apa yang kamu tunggu lagi? Masukkan botol itu terus ke dalam duburnya yang ketat itu, nanti saya hendak merogolnya sepuas-puas, hahaha..." Ketua penjenayah itu kata kepada kuncunya. Dengan segera seorang kuncu memegang botol yang mempunyai leher kecil and ditusuk terus kje dalam lubang dubur Malayman tanpa sebarang pelicin! OOUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Malayman meneran kuat untuk menahan kesakitan yang begitu tajam dan perit. Tapi apa yang berlarutan kemudian lebih menyakitkan.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.