Aku dan Encik Sombong 3

385 14 0
                                    

Hubungan aku dengan Encik Sombong makin hari makin erat, malahan kami berdua makin rajin stayback untuk memuaskan nafsu songsang.  

Suatu petang, seperti biasa aku kena menyiapkan tugasan yang diberi majikan bersama-sama dengan Encik Din.  Tiba-tiba Encik Din datang ke meja aku lalu mengucup pipiku.  Dia terus menggosok-gosok hidungnya di pipi dan leherku.  Aku semakin ghairah hingga tak tertahan.  Dapat aku rasakan geselan misainya di mukaku.  Tangan kirinya kini berada di pipi kiriku seolah mendesar agar aku berpaling menghadap mukanya.  Aku turutkan sahaja.  Mukaku kini berhadapan dengan mukanya.  Dapat aku dengar dengusan nafasnya yang makin kencang.  Bibirnya kian menghampiri bibirku.  Encik Din terus mengucup bibirku ganas.  Tidak aku sangka dia akan fresh kiss hari ini.  Lepas itu dia mencari-cari lidahku.  Aku hulurkan sedikit, kemudian aku nyonyot ganas.  Tangannya memegan batangku lalu melancapnya dari pelbagai arah.  Dari pangkal ke hujung kepala batangku.  Diputar pula tapak tangan itu di hujung kepala cendawan aku.  Aku dah tak boleh tahan, nampaknya aku kena bertindak sebelum aku pancut.

"Ahhhh sedapnya Encik Din," desahku.

"Sayang Encik Din tak?" soalnya.  Wah lain macam Encik Din hari ini, dah makin pandai bersayang-sayang.  Tangannya tidak diam, aku dah hampir mencapai klimaks.

"Nak pancut ni Encik Din," ucapku sambil nafasku terputus-putus.

"Pancut sayang," ucapnya sambil menghulurkan gelas.  Aku pun pancut ke arah gelas itu hingga penuh.

Tidak sengaja mataku melihat bayangan di tingkap.  Lalu aku pun minta Encik Din untuk kemaskan pakaiannya.  Aku bersihkan diri dan lokasi kejadian.  Setelah memastikan gelas tadi dicuci dan meja aku rapi, aku pun terus keluar.  Encik Din dah balik dulu 5 minit awal.  Sengaja kami tidak balik sekali kerana tidak ingin mengundang kontroversi.

"Adik, tunggu kejap, ada benda nak tunjuk kat adik," ucap pengawal keselamatan sewaktu aku melintasi pos pengawal.  

Dengan langkah perlahan, aku pun masuk ke pos pengawal.  Kelihatan dua orang pengawal keselamatan yang ditugaskan oleh pejabat aku sedang bertugas ketika itu.  Dari lencana namanya, aku tahu kedua-dua pengawal itu bernama Herman dan Roy.  Kedua-duanya memakai pakaian seragam yang agak ketat bagi aku sehingga otot keduanya timbul.  Lalu mataku merayap ke bahagian seluar mereka, nampak samar-samar bentuk batang mereka.  Roy berjalan mengelilingi aku.  Tiba-tiba aku terasa rambutku ditarik dan aku dipaksa untuk melutut di hadapan Herman.  Kemudian, Herman menarik zip seluarnya ke bawah dan kini terdedahlah seluar dalamnya yang bernama putih.  Ditenyeh-tenyehnya muka aku ke seluarnya dan hidungku dapat mencium bau batang Herman.  Lepas itu, Herman buka seluarnya dan tarik seluar dalamnya ke bawah lalu terdedahlah batangnya yang separuh tegang.  Kepala batang itu berwarna merah tua berjuntai di hadapanku, tepat di hidungku.  

"Hisap ini!" kerah Herman.  Aku cuba melawan namun Roy dengan pantas memegang badan aku.  Kemudian aku rasakan cengkaman tangan Herman di kepalaku lalu mengarah aku ke arah batangnya.

"Jangan gigit, awas kau! Aku tahu kau ada skandal dengan budak ofis kau, Encik Din.  Kalau kau tak bagi kerjasama, aku akan sebarkan video korang kepada boss," kata Herman.  Ohhh, rupanya bayangan tadi merupakan kelibat Roy.  Dengan keadaan terpaksa, aku pun buka mulut lalu aku hisap batang Herman.  Terasa batang Herman mulai menegang dalma mulutku.  Batang itu begitu panjang dan besar sehingga sukar bagi aku untuk melahapnya habis.  Setiap kali batang itu terkena anak tekak aku, aku rasa nak muntah tapi aku sedaya upaya tahan diri.  Aku takut kedua pengawal ini sebarkan video aku.  Lama-kelamaan aku dengar nafas Herman makin kuat, dan dia pun pancut ke dalam mulutku.  Tersedak-sedak aku semasa menerima pancutan panas itu.  

"Telan.  Hisap sampai bersih,"arah Herman.  Lalu Roy pun lepaskan pegangan dia.  

Roy hanya tertawa di tepi tatkala memerhatikan keadaan aku.  Kemudian, Roy dan Herman bekerjasama menanggalkan pakaian aku.

"Boleh tahan juga saiz batang kau ni," kata Herman sambil mengenggam batang aku lalu dilancapnya.  Kemudian, dia membelai biji testis aku sehingga batangku mula menegang.  

Lepas itu, aku rasakan tangan aku ditarik ke belakang secara paksa oleh Roy lalu dia mengikat kedua kaki dan tangan aku ke kerusi.  Aku cuba meronta-ronta sambil merayu untuk dilepaskan namun aku sungguh tidak terdaya.  Herman terus melancapkan batang aku dan sesekali menjentiknya.  Rasa nikmat dan sakit menjadi satu.  Tanpa sebarang amaran, muka aku ditampar oleh Roy sehingga pandangan aku menjadi kabur.  

Roy terus meramas dada aku lalu bermain dengan puting aku.  Digentel-gentelnya puting aku dan tangan Herman mengambil peranan untuk melancapkannya.  

"Enak kan," soal Roy sambil tersenyum sinis penuh kemenangan.  Tiba-tiba dia buka botol air lalu dicekupnya mulut aku.  Aku cuba menggelengkan kepala tapi tanpa disangka dia menumbuk perut aku sehingga aku membuka mulut aku.  Sekali lagi mulutku dicekup sehingga air bertubi-tubi masuk ke dalam kerongkongku.  Roy dan Herman membiarkan aku seketika sambil mereka sibuk memasang kamera.  Kemudian, aku mula rasa badan aku rasa hangat dan peluh mula menitis keluar.  Kepala aku rasa pening dan batangku rasa menegang.  Aku nampak Roy dan Herman mula tersenyum sinis.

Lalu, Herman datang dan buka ikatan aku.  Kepalaku yang agak pening membuatkan aku tidak terdaya untuk melarikan diri.  Lalu Roy baringkan aku atas lantai pos pengawal yang sudah tersedia dengan tilam nipis.  Kemudian, Roy menyapu pelincir ke batangnya lalu menarik kaki aku untuk disangkutkan ke bahunya.  Lalu, dia masukkan batangnya ke dalam lubangku.  Setelah suku kepala batangnya masuk, dia terus tujah dengan lebih laju sehingga semua batangnya terendam masuk.   Lubangku terasa amat penuh dengan batang Roy yang besar itu.  Lalu, dia terus mendayung sambil batangnya terkena di semua titik g spot aku.  Aku terus mengerang dan batang aku kembali menegang.  

"Sedapnya laju lagi," ucapku tanpa sedar.  Herman pula menghisap puting aku sehingga aku rasa tidak ubah seperti permainan mereka.  Aku tekan kepalanya lebih dalam supaya giginya dapat hisap dengan lebih baik.  Lepas itu, Roy terus menujah laju dan berdas-das air mani dia terpancut di dalam.  

Nafasku kencang dan aku berasa lega.  Lepas itu, Herman mengambil pula pelincir di tepi lalu menyapukannya ke batangnya.  Kali ini, air mani Roy digunakan oleh Herman sebagai pelincir.  Lalu batang Herman bersarang dalam lubang aku dan dia terus mendayung lebih laju.  Aku ambil kesempatan ini untuk menarik mukanya untuk dicium.  Kedua-dua pengawal sado ini memang ada rupa paras yang menarik.  Selepas itu, Herman pun cabut batangnya lalu pancut ke badanku.  

Aku disuruh oleh Herman dan Roy untuk merapikan pakaian.  

"Awas kalau kau berani bagi tahu sesiapa tentang hal ini, video kau sudah kami rakam," uap Roy sambil memainkan video itu dari telefon bimbitnya.  Aku pun tidak berani berbuat apa-apa kerana ketakutan.  Namun di sisi lain, aku nak mengulangi perbuatan itu.

"Tak nak balik ke?" soal Herman.  

"Nak minta round kedua boleh tak?" ucapku sambil menjilat bibirku.  Kedua-dua pengawal itu saling berbalas senyuman.  Kemudian, aku kembali didayung secara bergilir dan kali ini kedua-dua main dengan lebih lama.  Aku pulang ke rumah pada waktu subuh.  Aku minta Roy untuk hantar aku.  Di rumah, Roy ikut aku naik ke rumah lalu kami main sekali lagi.  

Aku rasa cukup puas.  Kini, Roy dan Herman sudah masuk dalam senarai jejaka yang wajib aku puaskan.  Aku sudah tidak perlu mencari lagi melalui Grindr.  

Naluri IIIWhere stories live. Discover now