Pada minggu depan i pergi KL 2 hari untuk jumpa client baru kat sana dan dapat peluang lagi tinggal di hotel 5 star kat Jalan Sultan Ismail tu lagi, sebab i pilih hotel ni adalah nak cuba nasib tengok boleh dpt konek org putih yg hebat lagi tak. So, lepas kerja ja i terus masuk ke suana room & steam room, tapi kali ni memang tak bernasib baik tak dpt apa-apa pun. Memang sungguh mengecewakan.
Oleh kerana kerja dah siap so i free pada hari kedua, i pergi try luck lagi kat sauna room dan steam room lagi tapi memang tak ada konek-konek yg i ingin tu, alamak. So, i pun ambil keputusan balik ke bilik rehat sebentar. Masuk bilik ja i pun layan Porn.
Knock!Knock!Knock! "!" Apa ni, tenagh siok ja ada yg kacau pula. Belum sempat I capai pintu untuk membukanya, tiba-tiba pintu sudah terbuka luas dan kini muncullah house keeper.
"Sorry sir i dun know someone in!" Cakap house keeper tu semasa tengok tangan i masih pegangkan konek i yg tengah merah tu. I cepat-cepat ambil towel cover konek i dan jawab "Nevermind is ok." I nak tutupkan laptop i tapi dia cakap "Nevermind just carry on i won't disturb u." dan terus masuk ke bilik air,so i pun teruskan ja.
"Where did u come from, sir?" tanya dia. "Johor bahru, how about u? From KL?" i tanya balik.
"No i m from kedah." dia jawab sambil keluar dari bilik air untuk tuang sampah. Oleh kerana tadi tengah terpelanjat tak dapat tengoh jelas mukanya sekarang nampak dia ni bukan handsome sangat but not badlah. Tapi dia nampaknya macam straigt ja,i ambil keputusan nak cuba dia.
"Ah moi tu titis besar, muka lawa juga" dia cakap sambil pandang ke arah laptop i "Nak tengok tak, marilah" i jemput. "Tak bolehlah banyak room belum siap lagi" dia jawap dgn senyuman yg manis dan masuk ke bilik air lagi.
"Nama bang siapa?" i tanya.
"Ali." jawapnya dgn ringkas.
"Bang Ali dah kahwin belum? "
"Dah, sekarang dah ada dua anak."
"Nampaknya muda ja dah ada dua anak ke ?"
" Dah 26 lah tak muda lagi."
"Dah lama kerja kat sini?"
"Tidaklah hanya sebulan ja, dulu kerja sebagai tukang masak di home town." Dia cakap sambil keluar dari bilik air dan kemaskan bilik luar.
"So, gaji kerja sini banyak tak?"
"Taklah hanya satu ribu lebih ja, tak cukup ekspenses, barang KL memnag mahal."
"So, ada kerja part time tak?" i ambil langkah pertama.
"Taklah, mana sempat, balik pun sudah lambat."
"Nak kerja part time tak?"
"Kerja apa?" dia tanya sambil senyum.
"Macam ni lah." i jawap sambil buka towel i.
"Tak boleh ma i dah khawinlah dik, kalau nak i cari ah moi kasi u lah, i tak bolehlah sorry." dia jawap dgn muka merah.
"Dah kahwin tak apalah, i pun ada girl friend juga. Kalau u tak cakap i tak cakap siapa tahu." i jawap sambil peluh dia dari belakang."Tak bolehlah, i tak pernah buat sama lelaki."dia jawab dgn muka risau. "Tak apalah kau boleh try kalau kau memang tak selesa i memang tak paksa, nak main mesti kedua dua semua siokkan." i cuba rayukannya.
"Oklah tapi i nak siapkan kerja dulu, nanti pukul 7 i lepas kerja baru datang bilik u.""Ok jumpa u sebentar."
Knock!Knock!Knock! pintu diketul pada pukul 7.15pm, i buka pintu dan nampaknya berdiri di depan i dgn muka macam budak yg buat salah. "Sorry dik i ingat i memang tak bolehlah..." I tak tunggu dia cakap habis i dah terus ciumkan mulutnya yg amat i tunggu-tunggu tu. I tutupkan pintu dan peluhnya dgn kuat. Mula-mula dia ada cuba elakkan i tapi lama kelamaan dia pun biarkan ja. I pelahan-lahan buka bajunya dan kemudian turunkan tangan i ke tempat koneknya, dah tegang pula. I cepat-cepat bukakan seluarnya dan masukkan koneknya kedalam mulut i. Koneknya tak besar lebih kurang 4.5inci ja.
"Ah...ah....i dah tak tahan dik bang nak pancut sekarang......ah......ah....ah...."Ali mejerit kuat selepas i hisap lebih kerang 5 minit. I telan semua air maninya.
"Seronok tak?"i tanya."ya..." dia jawap dgn suara ya lembut i terus bukakan semua pakaian dan masukkan konek i ke dalam mulutnya dia ingin nak tolak tapi akhirnya pun biarkan ja."ah.....ah......ah...... bang i dah tak tahan lagi....ah...ah....." i pancut dgn banyak sekali ke dalam mulutnya. Lepas tu i pakaikan condom ke koneknya dan tunjuk arah dia masukkannya ke dalam juburku. Lalu I sapukan pelincir ke batangnya.
Ali masukkan batang dia dengan tunjuk ajar aku. Kemudian dia terus tujah masuk batangnya.
"OOOOOOHHH, eerggghhhh, abang, sakit.....errrrhhh," kataku.
Kebas rasa, lenguh pun ada tapi Ali ni dayung ah gak. sekejap2 dia cabut btg pastu dia ludah. pastu masuk lagi. Lama2 rasa sedap siut.
"AAAH chris, lagi sedap Chris, aaahhh, kemut krmut.."
"Emmmpppppgggg aaaggg eemmpphggggg"
I terus mengemut dengan kuat bagaikan tak nak melepas batangnya keluar.
"Ah AH AH AH AH AH HA HA HA AH" desahnya seperti orang gila. Nasib baik hotel ini hotel mahal, jadi tidak perlu risau jika ada pemeriksaan dari pegawai agama.
Semakin laju dayungannyer, semakin berpeluh..dengusan jer jadi kuat., I kemut lagi...
Dia hentak kuat..bunyi pap!pap!pap!
Celluup, cluup cleeuupp, bunyi btg dia keluar masuk, tiba2 dia tindih atas I sambil tolak mendalam lagi..
"EERRHHHH OOOOHHHHHHHHHHH SSSSSSS"
Fuuh, pancut dlm lubang. I pancut dua kali atas tilam. Batangnya masih terendam lagi. Lepas itu batangnya mengendur. Dia keluarkan pelan2, air mani dia 2 pun ngalir keluar. Dia lap ngan tuala I.
"Sedapnya main lubang," katanya."Suka tak bang." i tanya dia selepas kami mandi sama-sama."Ya, memang lebih hebat banding dgn buat dgn mini,lain kali boleh i kerja part time lagi tak?"
"Boleh," kataku sambil minta nombor Whassapnya. Lepas itu, dia tukar cadar dan tuala aku. Memang hebat sekali penangan lelaki orang.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.