Aku memang sudah lama mengenali Abang Hazim ini. Dia sudah berusia 40 an dan berkeluarga. Anak bujangnya pun sudah masuk sekolah menengah tetap Abang Hazim ini tiada langsung menampakkan dirinya tua sebab dia memang menjadi penampilannya. Dia rajin bersenam dan orangnya juga seorang yang ceria. Aku kenal Abang Hazim ini melalui laman chat Grindr, mulanya aku pun tak sangka juga dia ini gay sebab dia langsung tiada ciri-ciri itu. Cuma sebab dia berkeluarga, jadi aku selalu bagi seribu satu alasan untuk berjumpanya. Sebab aku ada prinsip, iaitu tak nak jadi penyondol dalam sebuah institut perkahwinan yang suci antara lelaki dan perempuan. Sehinggalah pada suatu hari, Abang Hazim ajak aku untuk jumpa sebab nak tengok rekaan rumah. Aku memang arkitek, jadi aku segan nak tolong ajakan pelanggan. Kami pun berjumpa di rumahnya. Katanya, dia nak ubah suai rumahnya.
Rumahnya memang besar, tapi sayangnya rumah ini diwarisi dari orang tuanya. Jadi reka dalamannya memang agak klasik. Cuma Abang Hazim kata dia nak sentuhan moden. Wife dengan anak-anak dia balik kampung, jadi tinggal dia seorang sahaja. Bibik dan driver dia pun ikut sekali. Tinggallah hot daddy ini seorang pada malam itu. Jadi aku pun ambil beberapa foto sudut dalam rumah dia untuk buat kajian. Dia pula berlalu ke biliknya, katanya dia nak mandi kejap. Keasyikan bekerja membuatkan aku seakan lupa dengan masa. Rupanya sudah sejam juga aku meneliti rumah itu. Kemudian, dia panggil aku untuk pergi dapur kerana dia sudah sediakan minuman dan sedikit jajan untuk aku. Rambutnya yang basah kelihatan berjurai di dahinya. Hidungku dapat mencium wangi badannya. Dia kelihatan cukup seksi dalam persalinan seluar pendek dan baju T. Aku hanya mampu menahan nafsu sahaja. Seakan memahami bahasa tubuh dan pandangan liar aku, dia terus mengajak aku untuk mengikutinya ke bilik tetamu.
Sebaik sahaja masuk ke dalam bilik, Abang Hazim terus merangkulku sambil menggomol bibirku dengan ganas. Abang Hazim kelihatan seperti singa yang menemui pemangsanya, dia seperti sudah lama mengidam. Aku sedut lidahnya dalam-dalam dan badannya terus mengeliat kesedapan. Setelah agak lama berkucupan, Abang Hazim melepaskan pelukannya lalu menanggalkan pakaiannya satu persatu sehingga kini tubuh sadonya terpampang di depan mataku. Melihat aku yang terkesima, dia terus datang menghampiriku lalu dia berinisiatif sendiri membantu aku untuk menanggalkan pakaian. Kini, kami sama-sama berbogel. Aku baringkan dia di atas katil lalu sekali lagi aku kulum lidahnya. Dia memejamkan mata seakan menikmati ciuman aku. Sesekali mulutnya merintih kesedapan lalu aku jilat misainya. Dari bibir, lidahku turun ke leher dan putingnya. Kedua-dua putingnya aku manjakan dengan kemutan dan gigitan halus.
"Sedap yang, isap lagi."
Kemudian, aku angkat lengannya ke atas lalu kini lidahku menjilat permukaan ketiaknya. Tanganku turun ke bawah lalu aku capai batangnya yang sudah keras. Aku urut-urut sambil mengocoknya perlahan. Tanpa berlengah aku terus masukkan batang itu ke dalam mulutku allau aku hisap dengan sepenuh jiwa. Aku pun sudah campak prinsip untuk tak nak jadi orang ketiga. Yang penting, sudah tiada gear reverse. Nafsu ini perlu dipuaskan malam ini juga.
Bau bulu konek abg hazim yg wangi itu menambah keghairahanku. Sesekali ku menjeling ke arah abg hazim yg tertutup matanya sambil mulut ternganga menahan kesedapan.
"arhh....sedap"
abg hazim memandang ku seolah2 meminta diteruskan isapan itu. Aku teruskan isapan, kali ini bertambah laju, "slurp...slurp.."
memang sedap sekali dapat isap konek abg2 yang dah kawin ni...koneku pun semakin mencanak2. Aku isap konek abg hazim sambil menonggeng sementara abg hazim terlentang, abg hazim memegang kepalaku dgn kedua2 tangannya seolah2 menyuruh ku isap dgn lebih laju. Aku mempercepatkan isapan sehingga terkeluar air liurku, abg hazim kulihat seperti di awangan2 an.
Setelah puas dgn konek abg hazim, aku menjilat2 buah yg tergantung, sedap tak terkata! Aku mengangkat buntut abg hazim, ku jilat lubang juburnya yg merah tu. Abg hazim menjerit kesedapan, "arhhh..sedap yang....abg tak tahan". Ku tau kelemahan abg hazim. Dapat kurasakan badannya mengigil kesedapan. Ku jilat dalam2 lubang juburnya, bulu2 halus menambah nikmat ku. Aku menyuruh abg hazim supaya tonggeng supaya senang ku menjilat lurah nikmatnya itu, abg hazim tanpa berlengah menuruti kemahuan ku, kini abg hazim sedang menonggeng. Di lentikkan buntutnya supaya senang aku menjilat lurah nikmat abg hazim. Aku menjilat semahu2nya, tangan kanan ku melancap konek abg hazim yg tegang, sementara tangan kiriku melancap konek ku sendiri. Terasa air mazi abg hazim meleleh2 keluar. "arhhh..sedap yang..masukkan jari tu" abg hazim merayu2. Ku masukkan jari ku supaya dpt ku finger fuck abg hazim. "arhhh..sedap2.."abg hazim menjerit2 kesedapan. Ku masukkan 2 jari kali ni, tubuh abg hazim bergerak2 mengikut2 alunan jariku. Konek nya sudah byk dgn lelehan air mazi, ku tahu abg hazim sudah tak tertahan lagi. Capai KY di atas meja, tanpa memakai condom, ku sapu jubur abg hazim ngan KY, abg hazim merengek2 kesedpan. Ku jolok juburnya sedikit supaya senang konek ku memasuki lubang keramat abg hazim. Abg hazim seakan2 menyuruhku memasukkan konek dgn segera. Ku jilat buntut nya yg bulat dan pejal itu.Geram dengan buntut yg pejal itu, ku gigit buntut abg hazim, abg hazim terjerit sakit.. Buntut abg2 married, mmg aku suka! Dah puas jilat aku masukkan konekku perlahan2, abg hazim terdiam sebentar kemudian memekik2 supaya dikeluarkan balik, sakit katanya. Aku kelurkan konekku dah sapukan KY dgn lebih byk supaya abg hazim enjoy, kali kedua tujahan ku abg hazim terdiam, ku ambil kesempatan untuk memeluknya dan menjilat2 telinga supaya kesakitan tidak terasa, bila kurasakan konek ku melincir laju dalam ke lubang abg hazim nikmat ku bertambah2. Hayunan konek ku bertambah laju, abg hazim merintih2 kesedapan, dpt ku rasakan jubur abg hazim terkemut2 menahan tujahan ku. Terasa penuh konek aku dlm lubang nikmat abg hazim. Kesedpan yg tak dpt digambarkan dgn kata2. Ku peluk erat abg hazim seakan2 tak mahu melepaskan nya. Aku masih lagi dalam posisi doggy. Jubo abg hazim yg bulat dan pejal tu mmg sedap di fuck. Sesekali aku melancap konek abg hazim yg makin rancak mengeluarkan air mazi.
Penat dgn posisi doggy, aku mencabut konek dari jubo abg hazim,.."plop..berbunyi"..ku sandarkan abg hazim di katil, dalam posisi mengadap,, aku mencium mulut manis abg hazim sambil tangan ku meraba2 mencari lubang untuk ditujah.Aku dalam posisi menyangkung supaya senang ku mengunakan tenaga untuk membolosi lubang nikmat . Kedua2 kaki abg hazim ke letakkan di bahuku. Sekali tujahan aje konekku skrg dlm lubang nikmat abg hazim. Sedap yang teramat, aku mencium rangkus mulut abg hazim yg terketar2 menahan tujahan konek kerasku. "arhh....arghh....arghh' abg hazim menahan nafas sambil terketar2. Puas menghisap lidahnya,kini ku jilat ketiak abg hazim yg berbulu nipis, mmg sexy sekali. Konekku masih memainkan peranan keluar masuk tanpa henti. Jubor abg hazim kini sudah dapat menerima hentakkan tujahan ku. Tujahan yang semakin lama semakin laju. Bdn abg hazim sama2 mengikut alunan tujahan ku. Abg hazim yg semakin kesedapan, mencari puting ku untuk diisap,.."aarhh....sedap bang..aku mendengus..."mmg sedap bila puting diisap dalam keadaan konek ku tegang dalam jubo abg hazim.
Peluh mencurah2 dari badan ku, begitu juga abg hazim. Ku rasakan katil bergoyang2 dek hentakkan ku yg semakin lama semakin keras. Abg hazim sudah melepaskan lidahnya dari puting ku, ku lihat matanya tertutup, ku tahu abg hazim dlm kesedapan yg amat sangat. Koneknya sudah keras seperti kayu. Aku meneruskan tugasku melayan jubo yg sedap di fuck itu. Tiba2 abg hazim membuka mata dan mendengus.."abg nak pancut..""serta merta bertaburan air mani pekat keluar dari konek abg hazim di badannya. Agak banyak juga air mani abg hazim. Melihat air mani itu, aku terasa seperti nak pancut. Aku cuba untuk tidak melepaskan pancutan air nikmat ku dlm jubo abg hazim tetapi kalah dek kemutan abg hazim..."arhh..abg..saya nak pancut ni"...aku memberi amaran". Jubo makin galak mengemut konekku, memang sedap, tak tahan dgn kemutan itu, air mani yg sampai ke kepala konek ku terus terhambur keluar. Berdas2 jugak la terpancut keluar, abg hazim mengigil2 menahan hentakan terakhirku. Kembang kuncup kurasakan jubo abg hazim. Aku tujah lagi konekku untuk saki baki tenaga yang ada. ku lihat sudah lemah dan tidak bermaya. Ku cabut konekku yang semakin mengecil setelah beberapa ketika dalam lubang nikmat abg hazim..baring atas dada abg hazim dan ku jilat sedikit air mani nya yang bertaburan di atas dadanya......."erm..manis.....". tersenyum dalam keletihan..
Ku memandang wajah abg hazim yg terbaring lesu, memang puas hatiku kali ni, dapat merasa nikmat jubo abang-abang.
Keesokan harinya, Abang Hazim minta aku untuk menjadi partner seksnya. Dengan rendah hati, aku terima pelawaannya untuk menjadi isteri kedua secara tidak rasmi. Sejak dari hari itu, makin keraplah aku ke rumah Abang Hazim untuk memantau projek ubah suai rumah dia sambil melayani nafsu dia. Aku juga menerima elaun dari Abang Hazim dan sebahagian duit itu aku simpan. Seronoknya jadi lelaki simpanan. Hari demi hari, cinta kami yang tersimpul rapi itu makin dalam, seteguh karang di lautan.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.