Ketika berada di pejabat siang tadi I menerima beberapa ucapan tahniah dan kiriman kad ucapan hari jadi online namun tidak semuanya I sempat baca lantaran kesibukan dengan kerja. Selain itu, I nak menjadikannya surprise.
Ketika menonton TV di rumah, barulah I teringat akan kad ucapan hari jadi online tadi. Lalu I buka FB sekali lagi dan membaca satu persatu ucapan dan kad ucapan yang diberikan. Salah satu dari ucapan ini menarik perhatian I. Gambar profile fb orang itu menggunakan foto UNIMAS. Cepat-cepat I baca mesej yang dikirimnya.
"Selamat ari maya ngau nuan, ngarap nuan masih ingat aku."
Awie.
I terus tersenyum sendiri, rupanya ucapan ini datangnya dari anak jiran I dulu. Tiba-tiba satu memori yang indah mula menerobos benak fikiran I.
Ketika itu Awie sedang menunggu keputusan SPM. Awie sering datang ke rumah I jika ada masa lapang lalu berbual dan menonton TV. Kerana dia suka keadaan rumah I yang sunyi dan tak ramai orang. Sebagai anak ketiga, memang keluarga Awie sentiasa meriah kerana dia ada dua adik yang masih kecil lagi. I suka dia datang, kerana Awie ini bukan jenis yang panjang tangan. Bapanya pegawai polis manakala ibunya suri rumah sepenuh masa. Ibu bapanya tidak kisah dia melepak kerana sudah terbiasa dengan I. I memang duduk seorang di rumah teres dua tingkat itu.
Dipendekkan cerita, suatu malam Awie meminta kebenaran untuk bermalam di rumah I. I pun bersetuju kerana Awie dah minta kebenaran dari ibu bapanya. Selepas makan malam, kami berbual kosong sambil menonton TV. Kemudian, I biarkan Awie menonton TV seorang sementara I sibuk melakukan kerja I di komputer. Bosan dengan rancangan TV, lalu Awie meminta izin untuk menonton netflix dari tablet I. Lalu I pun pasang netflix untuknya. I pun tak pasti cerita apa yang dia tonton. Setelah siap, I mengerling ke arah jam di dinding. Waktu sudah 11.30 malam dan sudah 2 jam I menghadap komputer. I terus menutup komputer kerana mata pun dah makin layu. Bila I keluar I dapati Awie dah menutup TV dan tablet.
'Mungkin dia sudah tidur,' getus hati kecil I.
I pun terus mencuci muka dan memberus gigi. Di bilik I nampak kelibat Awie sudah berbaring di atas katil. I pun terus tukar pakaian kepada boxer sahaja dan memejamkan mata. Ketika I menukar posisi badan, mata I terbuka dan I ternampak Awie sedang meraba-raba kangkangnya. I biarkan sahaja dan menutup mata kembali. Tiba-tiba I terasa seperti ada pergerakan kecil di sebelah I. I pun terus mencelikkan mata dan I lihat Awie sedang melancap. Dalam hati I, I seronok kerana dapat melihat orang melancap. I lihat matanya terpejam, mungkin dia sedang menghayati. Tiba-tiba matanya terbuka dan pandangan kami bersatu. Tangannya berhenti mengocok batang dan dia terus memasukkannya ke dalam seluar. I lihat Awie tersipu malu.
"Tak apa, teruskan, jangan ditahan nanti sakit kepala," ujar I.
Dia diam tanpa reaksi. Lalu I beranikan diri meraba seluarnya. Awie menepis tangan I. I cuba sekali lagi dan kali ini tepisannya kuat. I terus merayu sambil memegang pahanya dan berkata," Awie janganlah malu dengan abang." Tangan Awie mengalah dan membiarkan sahaja I meraba batangnya. Ternyata batangnya sudah mengeras. Seluarnya pula basah dengan air mazi. I terus gunakan mulut untuk buka seluarnya, biar dia teruja tengok aksi I. I buat perlahan-lahan ke bawah dan biar dia tak terkejut. Selepas itu, tersembullah batangnya yang sedap itu. I terus jilat pahanya dan lidah I makin menjalar ke atas sehingga ke batangnya. Terus I masukkan batang itu ke dalam mulut I. Tiba-tiba Awie bangun dan duduk lalu menolak kepala I dari batangnya. Dia seperti terkejut dengan aksi I. I tutup mulutnya dengan buat isyarat senyap. Kemudian mata kami bertentangan dan I pun senyum lalu I baringkan dia secara perlahan-lahan. I kembali masukkan batangnya ke dalam mulut I dan kali ini dia sudah akur. I terus kerahkan segala skill hisapan maha hebat yang I pernah pelajari. Selepas itu, Awie mula mengeliat dan mengerang. Rupanya titik kelemahan dia adalah di pangkal telur dan batang. I terus kemutkan lagi hisapan seperti menyedut air minuman sehingga Awie menjerit Ahhhhh.
I mainkan pula bijinya dengan lidahku dan mengigit-gigit kulit bijinya. I teroka habis batangnya. Kemudian, sempat lidah I menjilat lubang jubur dia sehingga ternaik-naik kaki menahan kesedapan.
Awie mula menggeletar, dan I tahu masanya sudah tiba. Cepat-cepat I berpindah masuk ke batangnya lalu I mula maju mundurkan hisapan. Tiba-tiba Awie menjerit dan serentak dengan itu, terpancutlah air maninya yang deras dan likat ke dalam mulut I. I biarkan batangnya habis memancutkan air dan kesemuanya I telan. Memang manis dan baunya tidak kuat. Kemudian batang teruna itu I lepaskan dari mulut I.
Ketika bangun pagi, I lihat Awie sudah tiada. Mungkin dia sudah balik. Lebih kurang seminggu juga dia tak bertandang ke rumah I. I mula jadi risau dan serba salah. Tiba-tiba pada suatu malam Awie datang ke rumah I. Katanya dia agak terkejut dengan kejadian hari itu dan marah kepada I. Dia kata itu kali kedua dia keluarkan air selepas aqil baliqh. I cuba bertenang dan memujuknya. Selepas itu barulah dia tersenyum. Katanya dia horny selepas menonton video lucah dalam telefon. Dia nak rasa kembali batangnya dikemut sebab dia malas nak melancap.
I pun mula pasang video lucah melalui tablet I. I lihat Awie fokus sangat dan dia langsung tidak peduli I yang sedang sibuk melahap batangnya. Lalu, I ambil pelincir dan sapukan ke atas batangnya dan lubang I. Kemudian, I mencangkung atas batangnya. Selepas itu, batangnya yang dah tegang itu I masukkan secara perlahan ke dalam lubang I. Rasanya tetap sakit namun lama kelamaan bila dah masuk sepenuhnya, rasanya sangat sedap dan I memimpin pelayaran asmara kami. Akhirnya Awie pancut ke dalam lubang I. Malam itu, kami tidur berdua dan Awie selalu mengulangi perbuatan itu sebelum dia menyambung pelajaran ke Unimas. Katanya lubang I lebih ketat dari lubang awek dia.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.