Aku akan kongsikan pengalaman aku terjerumus dalam dunia pelangi ini. Aku ada 2 beradik sahaja, iaitu aku dengan abang aku. Beza umur kami cuma 2 tahun sahaja. Masa itu abang aku dah tingkatan 2 sementara aku masih di darjah 6. Sebenarnya kami dah biasa pakai underwear sahaja di rumah, sebab ayah aku pun pakai underwear sahaja. Mak aku pula cuma pakai kain sarung.
Abang aku dengan aku berkongsi bilik dan kadang-kadang kami mandi sama juga. Sebab itu kami dah biasa tengok badan masing-masing.
Pada suatu petang itu aku baru balik sekolah. Aku tengok abang aku sedang sibuk layan cerita di laptop. Dia cuma pakai spender je dengan bonjolan konek dia dah membentuk khemah. Lepas itu, dia panggil la aku untuk datang rapat. Dia suruh aku cuba pegang batang dia. Aku dapat rasakan batangnya dah mengeras.
Aku pula memang otak suci masa itu. Abang aku kata batang dia keras, sebab syok tengok video kat laptop. Aku pun tolehlah ke arah laptop. Masa itu, ada adegan perempuan tengah hisap batang laki Mat Salleh itu.
"Adik, cuba adik buat macam ni kat abang, nanti abang bagi upah," pujuknya.
Dengar sahaja pasal upah, membuatkan hati aku tergerak untuk mencuba.
"Tapi adik tak reti la," jawabku jujur. Lepas itu, abang aku suruhlah aku buka mulut dan cuba hisap batang dia macam orang hisap ice cream tu. Memang besar juga la batang abang aku masa tu, lebih kurang 7 inci. Aku pun gunalah lidah aku macam pelakon tu buat. Lepas itu aku masukkan dalam mulut dan cuba sedaya upaya untuk hisap sampai ke pangkal. Abang aku terus capai spender aku lalu usap batang aku dari luar. Memang siok la.
Kemudian, dia tolak kepala aku agar batangnya boleh masuk lagi dalam. Batangnya keluar masuk dalam mulut aku sehinggalah dia suruh aku berhenti hisap. Aku pun rasa lega, sebab mulut aku dah lenguh. Lepas itu, dia suruh aku baring dan dia halakan batangnya yang sudah kemerahan ke badan aku lalu dia pancut ke serata badan aku. Mengenangkan aku belum pancut lagi, dia terus suruh aku tanggalkan spender. Lepas itu dia pula hisap batang aku. Masa itu aku rasa nak terkencing. Aku pun beritahu abang aku untuk lepaskan kuluman dia tapi dia tetap berdegil sehinggalah air aku terpancut dalam mulut dia. Aaahhhhhh... aku rasa nak meletup, memang rasa sedap sangat buang air kencing. Masa dia keluarkan batang aku dari mulutnya, aku rasa batang aku masih berdenyut-denyut tapi yang hairannya tiada sebarang air yang menitis.
Lepas itu kami pun mandi bersama. Abang aku pun cerita yang aku keluarkan air mani, bukannya air kencing seperti sangkaanku. Sejak dari itu, kami selalu melancap bersama dan main 69. Tapi semuanya dilakukan tanpa pengetahuan orang tua kami.
Kini, 2 tahun telah berlalu. Abang aku pun dah menginjak usia 16 tahun sementara aku sudah berada di tingkatan 2. Abang aku mendapat tawaran untuk menyambung pelajaran ke sekolah teknik. Jadi aku pun rasa agak sedih sebab aku sudah tiada teman melancap. Tapi abang aku pujuk aku yang dia takkan lupakan aku. Sebelum pergi sekolah teknik itu, kami sempat juga lah membeli-belah di shopping mall. Aku ikutlah abang aku ke bahagian seluar dalam lelaki sementara orang tua aku pula melencong ke tingkat lain.
Masa kami lalu di jenama Renoma, aku ada nampaklah g string yang disarungkan oleh patung. Aku pun tunjuk dekat abang aku.
"Apa benda ni bang?" gelakku.
"G string," jawabnya ringkas.
Aku pun rasa hairan, ada ke lelaki pakai G string? Kenapa tali dia sungguh halus dan mendedahkan bontot? Tak rasa angin ke keluar masuk?
Lepas itu, ayah aku pun datang kat kami. Abang aku pula terlebih pandai, dia ambil g string itu lalu tunjuk kat ayah. Katanya aku nak sangat pakai G string. Aku cuma nafikan sahaja, aku cakaplah mana ada orang nak pakai sebab pelik, ada tali halus yang kena ikat di belakang.
Mungkin tak nak menimbulkan kekecohan, ayah aku pun cakap ambil sahaja. Dia akan bayarkan. Lepas itu aku pun ambillah g string dari jenama BUM Equiment itu, dalam tu ada 2 g string warna biru belang putih dan satu lagi kuning belang putih. Masa bayar tu cashier lelaki tu siap senyum simpul pula bila dia nampak aku letak kotak atas kaunter.
Lepas itu, mak aku pula minta kami turunkan dia di salon sebab dia nak buat rambut. Biasanya dia akan buat treatment dan dye sekali. Mungkin akan ambil masa berjam. Jadi, kami putuskan untuk balik dulu.
Masa balik, aku pun teruslah sarungkan g string itu depan cermin. Disebabkan aku tak dapat nak tengok g string itu dengan lebih jelas, lalu aku pun pusing-pusing depan cermin. Nampaknya g string itu betul-betul menaikkan isi bontot aku ke atas dan bontotku kelihatan sungguh pejal. Lepas itu, aku parkirkan batang aku ke atas tepi sebab potongan g string itu sangat minim.
Tiba-tiba aku rasa bontotku ditepuk dari arah belakang. Semsa aku menoleh, aku nampak lah itu angkara abang aku. Aku pun teruslah memarahinya. Tapi dia semakin galak pula tampar. Katanya dia geram tengok bontot aku nampak cute.
Sekonyong-konyong pintu bilik kami terbuka, rupanya ayah aku datang dan hairan kenapa kami bising. Aku cakap g string itu rasa tak selesa sebab ada tali melekap di celah bontot aku. Ayah aku pun suruh datang dekat untuk dia tengok. Dia pun tarik tali kat celah bontot aku. Dia suruh aku untuk bersabar sebab tali itu macam getah sahaja.
Lepas itu aku pun minta izin dari ayah aku untuk pakai g string saja di rumah. Ayah aku jawab OK saja. Sejak dari itu, aku selalu pakai g string ke mana-mana. Aku pun dah ada banyak koleksi G string, jockstrap dan thong. Sampaikan ikut camping sekolah pun aku pakai g string dalam khemah sehinggakan kawan-kawan aku tahu aku peminat g string.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.