Keluar sahaja dari span itu I terus berjalan sambil menerokai kedai-kedai di sekelilingnya. Kebanyakan kedai itu menjual barangan yang hampir sama. Sedar tak sedar dah agak lama I berjalan di sini. Matahari pun semakin terik. I nampak semakin ramai pengunjung yang ada membanjiri pantai. Kebanyakan datang secara berpasangan mahupun dengan keluarga. Ada juga geng lelaki dengan trunk sedang bermain bola tampar. I lantas mencapai kamera digital lalu merakamkan momen itu. Tiba-tiba ada seorang remaja menarik tangan I.
"Hello Sir, are you walking alone?"
"Yes, " jawab I I agak takut sekiranya ini cubaan untuk menipu pelancong seperti I.
"Joe," ucapnya sambil menghulur tangan tanda persahabatan.
Lantas, I capai tangan dia.
"Mind if I join you?" soalnya.
"Sure, by the way I am Chris," kataku.
"I am from Medan," katanya.
"Ohhh kiranya bule. I Chris dari Malaysia," kata I.
"Datang liburan ya?" soalnya lagi.
"Iya, sambil menikmati suasana tenang di sini," kata I.
"Tenang kan Bali?" ucapnya sambil mengosok kangkangnya. I tak pasti dia sengaja atau tidak tapi I sedikit terangsang dengan perbuatannya.
"Ya," jawab I ringkas.
"Ada kerja sesuai tak untuk Joe?" soalnya lagi.
"Apa-apa sahaja ke?" tanyaku balik.
"Ya." jawabnya.
"Tapi Chris datang dengan kawan-kawan," kata I. I cuma mengelak kejadian pagi tadi dari berulang, sebab I tak nak ditangkap basah lagi.
"Tempat Joe tiada orang, kawan kerja pagi, malam baru balik," pelawanya.
Dalam teksi I dah tak boleh tahan nak rasa konek budak Medan ni. I pandang kanan dan kiri semua gelap jer dan tak ada kereta, teksi driver pun memandu dengan cermat pandang ke hadapan. I terus keluarkan konek Joe yang dah tegang penuh tu dari seluar renang merah yang seksi tu lalu mengurut-urutkannya. Walaupun koneknya tak panjang sangat hanya lebih kurang 4 inci saja tapi keras betul!! Dia tutup mata jer enjoy urutan i.
"Jalan mana satu encik."
Tiba-tiba teksi driver tu tanya dan pandang ke belakang. Matanya buka besar betul apabila tengok konek Joe yang keras tu di dalam tangan i. Tapi dia tak cakap apa-apa hanya senyum-senyum dan pusing balik kepalanya pandang ke arah depan. So I pun terus jerlah.
"Chris, suck my dick please. I want you suck me now," pinta Joe. I cuba menolak kerana segan dengan pemandu teksi itu.
"Ok saja, asalkan tak kotorkan tempat ni," kata pemandu itu sambil tersenyum.
I pun terus melahap batang Joe hingga ke pangkalnya. Lepas itu I turunkan zip seluar dan bagi Joe pula untuk manjakan belalai I.
"You are so big, Chris," ucap Joe sambil menghisap I. Pemandu teksi itu sempat menoleh ke arah belakang, mungkin tertarik dengan dakwaan Joe itu. Tanpa segan, kami sama-sama mendesah kenikmatan. Joe ni memang pandai cari titik kelemahan I, sama macam pemandu bas Penang hari itu.
"Dah sampai Encik," ucap pemandu teksi secara tiba-tiba.
I terus tolak kepala Joe dari batang I dan keluarkan tambang dari dompet. Joe sudah turun terlebih dahulu untuk membuka pintu pagar rumahnya.
"Gede juga batang Encik," kata pemandu teksi itu sambil mengusap batangku yang masih lagi terdedah.
"Terima kasih," kata I sambil meramas batangnya.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.