Geramnya belum hilang lagi. Entah marah atau stimkan juburnya. Daging tebal AbgKhair terbiar. Tergantung2 menggoda2ku. Jubur PakTeh juga terbiar. Aku ada banyak pilihan sekarang. Pagi nie AbgKhai puas mendapat belut2 berbagai size. Aku juga puas. Dapat batang tebal gila dan dapat juga menjuburkan orang dewasa lagi. PakTeh juga puas jugalah. Dia sanggup tak tidur sampai subuh. Semua tak nak lepas peluang keemasan nie. Lambat lagilah gi kerja esok.
PakTeh asyik bercium2an apabila sedang menjuburkan AbgKhai. Atau sibuk ber69 dengannya. Lama2 aku terasa terasinglah. Tapi tak kisahlah. Memerhatikan mereka aje dah menghairah2kanku juga. Badan AbgKhai yang tegap sangat menggiur2kan. Punggungnya yang bulat dan padat mampat juga menawan2 lubuk jantanku. Suara2 meneran2nya yang manja membuat aku terpikat lagi dengan AbgKhai. Belangkas kampung. PakTeh juga begitu. Badannya masih bergetar lagi.
Walaupun perbezaannya 10tahun namun badannya sebaik AbgKhai juga. Lebih besar. Tinggi dan lebih banyak dagingnya. Lebih menarik lagi koneknya yang panjang terbentang luas. Puas. Mainlah selama yang termampu. Romenlah selagi terdaya. Airmani dah memancut kemana2. Abis katilku dengan pelekat jantan penjubur2 kampung. PakTeh sudah kepenatan sangat. Dia terlena longlai dihisap2 AbgKhai lagi. Lepak terkangkang2 luas dinyonyot2 pengemar dagingnya.
Entah masih bersama kami atau dah hayal dialam fana mimpi ghairahnya. Kami berdua melihatnya aje. Begitu khusyuk tidur. Kadang berdengkur2. Kami ketawa. AbgKhai baring memeluk2ku manja. Aku cair dibelai2nya. Kami bercium2an asyik. Pelan2 romantic. Teringat2 sangat bujukan rayunya tadi sebelum konek panjang menjelma. Tiba2 PakTeh ngigau2 cam tuhari. "Syam. Oh Syam. Fuck aku lagi. Argh. Jangan tinggalkan aku lagi Sayang. Syam Argh", katanya.
Dia mengigau2 dan terus senyap dibuai mimpinya. Seminit kami memerhatikannya. Dia kembali berdengkur2. AbgKhai tengok aku. Aku memandang2nya. Kami sama2 pelik. Melihatnya lagi. Menantikan apa yang akan terjadi lagi. "Bininya ke AbgKhai?", kataku. "Takkanlah bininya nak fuck2 dia. Apalah kau nie Man", kata AbgKhai. Betul jugalah. Aku tergelak2 merasa bodoh dah datang. Terus hayal dipeluk belangkas hensem nie. "Ini mesti mataair PakTeh nie", katanya.
"Ye ke AbgKhai. Abang tengoknya dia main ngan BFnya juga ke?, aku tanya. "Takde pula. Bertahun Abang menghendap tak pernah sekalipun terjumpa ngan jantan", katanya. "Mungkin dia main ngan orang tu kat rumahnya tak. Siapa agaknya tu ye AbgKhai?", aku tanya. "Agaknya jugalah Man. Part siapa itu Abang tak tahulah. Tak pernah nampak", katanya. Kami romen2. Memang nyamanlah. Badannya yang cantik. Orangnya yang manis. Koneknya yang tebal.
Matanya yang kuyu menyenangkan jiwaku. Kata2nya yang romantis mencair2kan jiwa ragaku. "Ooh. Abang puaslah dapat daging hari nie Man. Terima kasih ajelah Sayang", katanya berkali2. Dia memeluk2 erat setiap kali dia ada mood nak romantic denganku. Aku senyum2 puas dapat membahagia2kan dua insan yang menginginkan daging2 tambahan. Lagipun aku juga dapat merasakan belut2 Sarawak yang berbagai ukuran. Panjang dan tebal. Pendek dan gemuk.
Tapi dagingnya terlalu gemuk. Aku kesukaan mendapat barang AbgKhai. Esoknya dia pulang kerumah PakTeh. Isterinya balik seminggu lagi. Senanglah dia bergerak. Main lagilah agaknya. Aku kerja sehari2an. Pulang kerumah aku dapati ada buah2an berlonggok dipintu. Heran betul. Aku terjengok tercari2 orangnya. Mana tahu sembunyi dimana2. Esoknya ada lagi beberapa longgok. Pagi2 dah tersedia didepan pintu. Siapa pula yang beri nie. Petang nie aku balik awal.
Jam 5petang. Aku nak tahu sangat2lah. Aku park keretaku jauh2. Berjalan dekat rumahku. Dan menantikan pemberi buah2an nie. "PakMat. Tunggu", kataku. Aku teriak. Aku nampak dia bergerak2 kepintu dan meletakkan beberapa longgokan buah2an. "Ambil nie", katanya. "PakMat mencuri2 lagi ke?", aku tanya. "Takdelah Man. PakMat ambil kat hutan. Kalau tak caya PakMat boleh tunjukkan", katanya. "Takpelah PakMat. Mari masuk", kataku mengajaknya.
Dia segan pula tapi paksa juga. Aku kesian2kan dirinya yang tak terurus . Takut dia kena ikat2 lagi. Akhirnya dia masuk bila aku pelawa makan sama2. Aku tengok pakaiannya dah kotor balik. Rambutnya dah berpasir2 lagi. Penuh kusut balik. Seluar yang aku berikan padanya dah koyak. Apa ajelah yang dia buat. Mungkin panjat pagar orang. Tersangkut gak. "Kenapa PakMat lari. Man bangun tercari2 PakMat dah takde. Takutlah nanti kena ikat tu lagi", kataku.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.