"Ah...Ah.... i m cumming....ah..!" jeritan I lantang setelah dihisap oleh girlfriendku dengan hebat dalam kereta selama sepuluh minit ini. I sekarang berada di tempat letak kereta KLIA.
"Dah cukuplah dik i nak naik kapal terbang lagi, nanti tak dapat masuk pula."kata I sambil memujuknya. Dia macam tak nak lepaskan batang I.
" I want somemore, nanti lima hari tak dapat rasa ni." rayunya lagi.
"Janganlah macam ni bang bukan pergi lima bulan hanya lima hari aja, lagipun ni tempat awam tak baiklah nanti kena tengok orang lain." pujuk I.
I perlahan-lahan angkatkan kepalanya dan cium disebelah pipinya. "Disana jangan buat apa-apa liar tau." cakap girifriendku sambil cubitkan konek i. "Ah! sakitni, takkanlah sayang kali ni follow company tripkan mana dapat buat macam tu." "Ha..Ha.."dia senyum lebar.
Setelah kemas kini kami dua-dua pun keluar dari kereta dan terus ke tempat check in. Kawan-kawan yang sama-sama pergi tu agak semua dah check in so i pun cepat-cepat proseskan dan check in setelah kasi girlfriend a goodbye kiss.
"Apasal lambat ni ?" setelah check in i jumpa kawan sekerja i Azmi yang akan sebilik dengan i di Bali nanti. "Takdalah ada hal sikit." i jawap dengan senyuman manis. Dia pandang kiri dan kanan then cakap dengan suara lembut "Memang sioknya kena hisap dalam kereta." I terpelanjat dan cakap "takdalah!" "Janganlah bohong i letak kereta di tempat tak jauh dari u tadi, i dah nampak semuanya tu jangan malulah.""Jangan cakap dengan orang lain tau." i cakap dengan muka yang amat merah tu. "Janganlah bimbang ni rahsia antara kami.Tapi memang hebatnya girlfriend u tu, kalau bini i dapat but macam tu i memanglah siok sangat."Dia jawap sambil menepokkan peha i."Boleh juga lain kali trankan dia ajalah. Mari kami masuklah dah lambat ni." i cepat-cepat nak tamatkan perbualan ni. Memanglah malu kena tangkap lagi pula didepan teman sekerja. Alamak!
Inilah kali ketiga i ke Bali, memanglah i suka tempat ni. Makannan bagus, pantai cantik tapi penting sekali tempat ni pun dapat banyak laki yang hebat:P. Oleh kerana kedua-dua kali lepas tu i datang sama dengan family dan girlfriend so tak dapat rasa konek-konek bali yang hebat, so kali nilah peluang emas untuk i rasa sesuatu kat sini.
Sampai aja di lapangan terbang Denpasar kami terus naik bus dan pergi melancong ke tempat-tempat serperti Tanah Lot, Monkey Forest dan temple-temple yang i pun dah pergi dua kali tu, memang boring sangat. Selepas melancong kami balik ke hotel pun dah pukul 8 malam.
Selepas mandi i pun baling di atas katil rehat aja. "Nak keluar cari ah moi tak, i dah cakap dengan Man tadi. Dia tahu ada tempat siok sekali di sini marilah sama-sama pergi." Man adalah Sulaiman, salah seorang teman sekerja kami." Taknaklah penat sangat nak rehat ni." I jawap tengah tengoh Azmi yang hanya pakai seluar dalam ja, tak sangka pun orang yang dah 35 tahun ni bodyshapenya masih bagus lagi, buat i dah stim pula. Nasib baik i dibawah selimut. "Memanglah penat baru keluar air pagi tadi, tapi orang muda mesti recover cepatkan." Semasa dia cakap ni tangannya dengan cepat sekali sampai ke konek i dan pegang dengan kuat. I terpelanjat dan elakkan tanganya "Apalah bang ni kacau i aja." Muka i merah betul."Dah tak tahanni sudah tegang macam tu, tengah rindu girlfriend ke? Hanya pisah kejap ja dah tak tahan memang teruklah.Ha Ha" "Taklah bang." "Sama-sama pergilah i takkan cakap dengan orang lain. Tegang macam ni nanti susah nak tidur pula." "Taklah bang u pergi dengan Man dahlah i penat betul hari ni besok barulah i sama-sama u pergi." " Oklah, tapi nanti lancap jangan kotorkan bilik tau. Kesian betul konek besar u ni ah moi bali tak dapat rasa pula." dia cakap denan senyum lebar dan keluar dari bilik. Apalah ni orang serius di pejabat sampai sini dah lain jenis pula.
Memang horny i ni tak dapat lupakan badan bang Azmi tadi tu, so i ambil keputusan pergi try luck kat security guard house di depan hotel kerana i nampak ada beberapa security guard yang handsome dan mumpunyai badan hebat dibawah baju securitinya yang sempit tu. Tengah jalan ke guard house tu ternampak salah seorang security yang handsome sedang jalan menuju ke arah saya.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.