Pak Su aku

623 16 0
                                    

Pagi itu aku rasa terlalu bosan. Cuti semester yang panjang buatkan aku terpaksa duduk menghadap telefon mahupun komputer riba (laptop) sahaja untuk melayari internet mahupun melihat tayang cerita di Netflix.  Tapi kebanyakan cerita sudah aku tengok.  Tiba-tiba, aku teringatkan pak su aku yang berada di Perlis.  Pak Su aku ni sudah berusia dalam 30 an.  Dia sudah berkeluarga dan mempunyai tiga orang anak.  Seronok duduk di kampung.  Suasananya sungguh amai.  Tapi itu bukan sebab utama aku suka berkunjung ke situ.  Sebenarnya, aku suka melihat pak su aku ni.  Kulitnya yang sawo matang dengan dua puting yang terbonjol keluar selalu membuatkan aku geram sehinggakan aku rasa nak gigit-gigit sahaja puting dia macam anak kecil menyonyot puting ibunya.  Di dadanya pula dihiasi dengan bulu-bulu halus.  Bulu peha dan kaki lebat, tersusun rapi dan kemas, tidak macam kebanyakan orang yang kerinting bulat-bulat.  Dari pusat hingga ke bawah pula lebat dengan bulu ari-ari. Macam mana pula di bahagian koneknya, aku sering membayangkannya kerana tak ada peluang lagi nak dapat tengok. Sebenarnya setiap kali hendak ke bilik air, dia pasti akan menyarung tuala putih nipis yang singkat sehingga mendedahkan pahanya.  Lepas itu bila dia habis mandi, tualanya akan basah hingga bentuk batangnya tercetak jelas di sebalik tuala itu.  Nampak jelas bulu batangnya yang agak lebat.  Memang kena sekali dengan mukanya yang macho, hasil campuran Thai dan Melayu.  Waktu itulah aku akan menjamu mata dalam diam.  Kadang-kadang aku takut juga kalau Pak Su aku sedar akan tabiat aku itu.  Sebab itu aku cuma boleh berfantasi dalam diam.  

Hingga pada satu hari, Pak Su aku mengajak aku untuk lepak di rumah dia.  Dia nak minta tolong aku ajar dia buat website syarikat dia.  Pak Su aku jual barangan dalam talian.  Jadi, aku minta tolong orang tua aku untuk hantar aku ke stesyen bas untuk pergi ke Perlis.  Aku tidak sabar untuk jumpa Pak Su aku.  Perjalanan itu terasa lebih panjang dari biasa.  Subuh itu aku sampai di rumah Pak Su aku.  Aku disambut oleh pak Su.  Aku rasa terus nak pitam bila lihat dia.  Tangan Pak Su makin berurat dan badannya ada 6 pack.  

"Pak Su main gym ke?" Soalku.

Dia kata dia cuma buat kerja kampung.  Dia sambut aku sambil mengajak aku untuk solat sama.  Di rumahnya, aku disuruh untuk berehat sekejap sementara dia keluar beli sarapan untuk kami berdua.  Lepas itu, kami pun bersarapan bersama.  Mungkin dia tahu aku masih letih selepas menempuhi perjalanan yang agak panjang, jadi dia biarkan sahaja aku untuk berehat di rumah itu.  Lepas makan tengah hari, dia pun minta aku untuk bersedia sebab dia hendak aku tolong dia buat website syarikat dia.  Aku pun mula ambil foto barangan dan edit foto itu supaya lebih menarik.  Kemudian, dia pergi mandi dahulu sebab dia nak belajar juga cara untuk buat website.  Dia terus buka baju dan seluar lalu gantikan dengan tuala putih yang agak pendek itu di pinggangnya.  Mak su aku pula pergi ke sekolah untuk jemput anak-anak dia balik sekolah.  Kini, terdedahlah badan Pak Su yang separuh telanjang di depan mata aku.   Sengaja aku menyibukkan diri sambil membuka kerja supaya tidak kantoi tengah menahan birahi syahwat.  Kemudian dari dalam tuala, dia tarik spender dia ke bawah, turun ke bawah dan terus campak ke bakul yang tersedia di tepi bilik air.  Yang ralitnya, tiba-tiba tualanya terlucut sehingga batangnya yang dihiasi dengan bulu yang tebal itu terpampang di depan mata aku.  Aku pura-pura tidak melihatnya.  

Sesungguhnya aku terkejut, tapi Pak Su aku relaks ajer. Dia kata biasalah lelaki dengan lelaki apa nak malu. Lepas itu dia pun sambung mandi.  Fikiran aku terus terganggu dan aku dapat rasakan batangku sudah mengeras.  Lepas itu, dia keluar dari bilik air dengan keadaan rambut dan badannya yang basah.  Aku juga perasan yang batangnya sudah tercetak jelas macam biasa di sebalik tualanya.  Selepas itu, Pak Su minta aku untuk masuk ke biliknya sebab dia rasa lenguh.  Dia nak aku tolong urutkan badan dia.  Aku pun urutlah dia dengan skill aku yang tak seberapa ini.  Dalam hati aku, aku rasa bertuah kerana dapat rasa badan dia yang pejal itu.   Dari bahu kini tanganku berpindah ke belakang badan dia dan seterusnya ke kaki dia. Lepas itu, dia pun pusingkan badannya dan kini terdedahlah batangnya yang sudah keras.  Kini, aku dapat menatap batang lelaki idaman aku secara live depan mata.  Melihat aku tercengang, Pak Su aku pun berseloroh," suka ke tengok?"

Soalan itu ibarat satu jerat bagi aku.

Aku cuma mampu tersengih sambil menayangkan sebaris gigi putih aku.  Lepas itu Pak Su aku pun sound kenapa aku tak buka pakaian, kan minyak dah terkena di pakaian aku.  Aku pun menoleh ke arah pakaian aku.  Beberapa tompok minyak bunga matahari kini tercalit di pakaian aku.  Lepas itu, aku cakaplah aku segan sebab batang aku tak sebesar batang Pak Su.  

Pak Su suruh aku tanggalkan pakaian. Katanya tak adil sebab cuma aku yang tengok batang dia.  Aku pun lurutkan seluarku ke bawah dan cabut pakaian aku.  Kini terpacaklah batang aku yang bersaiz 5 inci itu.  Dia jawab OK je tu.  Pak Su aku minta aku untuk baring pula.  Dia nak tolong urut batin.  Aku pun OK sahaja.  Lepas itu, aku serahkan minyak urut tadi.  Dia menuangkan minyak itu di sekitar batang aku dan terus mengurut.  Jari-jemarinya membuatkan aku rasa cukup ghairah.  Kemudian, dia minta aku untuk pusingkan badan.  Dia mula mengurut di sekitar pinggang aku dan turun ke kaki.  Lepas itu, tangannya bermain di sekitar lubang aku dan aku dapat rasakan jari-jemarinya sengaja dimainkan dalam lubang aku.  Memang rasa nikmat la masa itu.  Tanpa sedar, aku mula merintih perlahan.  Aku tengok batang Pak Su pun dah semakin terpacak ketika itu.  Wow, telurnya sungguh lebat.  Mungkin dia sangat subur.  Batangnya juga sungguh cantik, berkilat dan berurat dari dekat.  Kemudian, dia hulurkan batang ke arah mulut aku lalu aku pun terus capai.  Aku sedut macam bayi menyonyot puting sehingga ke pangkal batangnya.  Kami pun terus melakukan aksi 69 di mana Pak Su aku turut menghisap batang aku dari bawah.  Disebabkan kuluman dia sungguh nikmat, maka aku pun tak dapat menahan klimaks lalu aku terpancut dalam mulutnya.  Lepas itu, dia keluarkan batangnya dari mulut aku lalu dia sapukan minyak tadi.  

"Tonggeng!" arahnya.

Aku pun terus mengikuti arahannya.  Kemudian, perlahan-lahan aku rasa dia masukkan batang dia ke dalam lubang aku.  Mulanya sangat perit sebab kepala cendawan dia sungguh besar.  Kemudian, dia tarik pinggul aku ke arahnya lalu batang itu terbenam sepenuhnya.  Dia terus hayun batangnya keluar masuk sehingga segenap pelusuk lubangku diterokai.  Apabila terkena G spot aku, aku terus mengangkat pinggul ke atas sambil kesedapan sehingga tak sedar batangku mencengkam erat batangnya.  Kemudian, dia hayun semakin ganas dan akhirnya dia pancut ke dalam lubang aku.  Kami cepat-cepat pergi ke bilik air untuk membersihkan badan kerana takut kantoi dengan mak Su aku dan sepupu-sepupu aku.  

Lepas itu, barulah aku turunkan hasil kerja aku kepada Pak Su dan dia sangat berpuas hati.  Malah, aku ajar dia juga untuk buat jualan melalui tiktok Shop dan Shopee.  Selama sebulan aku di kampung, aku rasa cukup bertuah kerana tiap hari, aku akan tolong pak cik aku untuk mempromosikan barangan melalui live.  Malamnya apabila semua orang telah tidur, Pak Su aku akan masuk ke bilik aku lalu mengajak aku untuk memuaskan batinnya.  Pak Su aku makin sayang aku dan dia juga menghulurkan beberapa duit sebagai upah.  Tak sangka, aku mampu menundukkan jejaka straight itu.  



Naluri IIIWhere stories live. Discover now