Sebelum ni aku pernah cerita kan macam mana aku boleh mengenali dunia pelangi nan indah ini, iaitu dari rakan sekolah. Cuma yang berlaku di sekolah tu ringan-ringan sahaja. Kali ini aku akan bawakan cerita tentang pengalaman pertama kali seks anal dalam hidupku.
Kejadian ini terjadi antara aku dengan sepupu aku yang paling muda. Cerita ini mungkin agak sensitif bagi sesetengah orang, sebab masa tu kami masih di bawah umur.
Masa itu, aku menginap di rumah mak cik aku. Jadi seorang dari anak dia, iaitu sepupu aku ni memang cute, ada rupa macam anak mat salleh. Jadi aku memang sayang dia sangat, kiranya aku selalulah belanja dia. Sampai dia pun sayang juga aku, tido pun sama-sama, kadang-kadang memang peluk-peluk. Biasalah, sepupu kan?
Pada suatu malam tu, mak cik aku dengan suaminya pergi melancong, jadi tinggallah aku berdua dengan sepupu aku tu. Aku bukalah laptop aku dan kami pun tengoklah cerita Netflix. Ada satu babak dalam cerita itu tentang kisah romantik antara lelaki dengan lelaki. Aku pun dapat rasakan batang aku sedikit mengeras di dalam seluar. Aku pun cubalah ajak dia untuk raba-raba, kononnya nak bergurau senda. Aku pun suruhlah dia untuk raba aku balik. Yang baiknya, dia ikut saja tanpa sebarang bantahan. Masa tu, sepupu aku berusia 14 tahun, iaitu di tingkatan dua. Aku pun beranikan diri untuk raba-raba batang dia. Dia pun macam bagi green light je. Lepas tu, aku kunci pintu bilik kami dan suruh dia untuk buka seluar. Mulanya dia tak nak, tapi bila aku janji untuk bagi dia tengok sekali, dia pun sudi.
Sepupu aku tu terus buka seluar dan mendedahkan spender dia sahaja lalu dia baring di tepi aku. Aku rasa nafsu aku sudah menggelegak ketika itu. Aku terus geselkan hidung aku di kangkang dia lalu aku cium. Sesekali, lidah nakalku jilat spender dia. Dia macam mengeliat kegelian.
Ketika dia leka, aku terus londehkan spender dia lalu terserlahlah batang remaja dia. Walaupun dia baru tingkatan 2, tapi batang dia sudah berukuran 6 inci. Memang menyelerakan dengan kepala batangnya yang pink dengan air mazi yang meleleh. Aku terus lahap sahaja batang itu sambil tangan sebelah lagi gentel-gentel puting dia untuk kasi dia lagi stim. Mulutku tidak berhenti dari mengemut-ngemut batang itu sambil lidahku melentok-lentok hisap lubang kencingnya. Aku juga tarik tangan dia lalu letak di kepala aku sambil aku tekan tangan dia. Aku nak dia pegang kepala aku sambil aku blowjob dia. Akhirnya, dia tekan kepala aku ke pangkal batangnya dan tanpa sebarang amaran, dia pancut ke dalam mulutku lalu berdas-das air maninya menderu masuk ke dalam mulutku. Aku cuba sedaya upaya untuk menelan air itu sehingga habis dan hanya melepaskan mulut ketika batangnya sudah terasa lembik.
Kami berdua pun terdampar keletihan di atas katil.
"Sedap tak tadi? Sayang abang tak?" soalku.
Aku sengaja menguji dia. Aku tahu pengalaman pertama ini semestinya akan mendatangkan ketagihan bagi anak remaja macam sepupu aku ini, lagi-lagi budak baru mengenal erti kenikmatan seks.
"Sedap. Sayang abang," jawabnya ringkas.
"Kalau sayang, ni rahsia kita berdua tau, jangan bagitahu orang. Lain kali kita ulang lagi ye," terangku.
"OK," jawabnya sambil mengangguk.
Jawapan itu terus memberikan kelegaan bagi aku, sang pencandu seks sejenis ini. Maka, tinggilah harapan aku supaya dia tidak membocorkan rahsia itu kepada mak cik aku. Kang naya lak aku dihalau keluar dari rumah mak cik aku itu.
Semenjak dari kejadian pertama itu, kami sering main bersama. Cuma, aku sering menjadi tempat dia untuk menadahkan air mani. Sepupu aku itu memang tak pernah nak blowjob aku, dan aku pun tidak pernah nak paksa dia. Aku cukup puas asalkan dia sudi bagi batang fresh dia untuk aku kulum sahaja. Baiklah, berbalik kepada topik utama. Semenjak aku sering kulum dia, maka batang dia pun semakin padu dan berurat. Rentetan dari itu, aku tekad untuk rasa pula batang dia bertakung dalam lubang keramat aku.
Pucuk dicita ulam mendatang. Setelah sebulan kejadian itu berlaku, sekali lagi mak cik dan pak cik aku keluar melancong lagi. Jadi kami pun tinggal berdua. Sepupu-sepupu yang lain pun ikut mereka berdua. Aku pun jalankan rancangan busuk aku. Setelah kami masuk tidur, aku pun baringlah di tepi dia. Aku usap-usap batang dia dengan perlahan kerana aku takut dia terjaga. Batang sepupu aku itu makin membesar dan mengeras. Aku pun jilat dan hisap dia seperti biasa. Kemudian, aku ambil losyen yang aku sediakan di bawah bantal. Lalu aku sapukan losyen itu ke batangnya dan sekitar lubangku. Aku cuba naik ke atas badan dia. Aku halakan batang dia yang sudah mengeras itu ke dalam lubang aku. Mula-mula sekali aku rasa kepala konek dia masuk, tapi aku tetap masukkan juga secara paksa sehingga lubangku menelan keseluruhan batangnya.
Aduhhh, memang perik rasanya tapi kepuasan itu terasa apabila sepupu aku mula memegang pinggang aku lalu menghayun. Dalam kegelapan malam, aku nampak dia sudah terjaga dan aku terus layangkan ciuman aku ke pipinya.
Aku cuba menghayun bontot aku macam dalam cerita boyslove yang aku tengok di Netflix itu. Lama kelamaan, rasa perit itu bertukar nikmat apabila batangnya terasa sesak bergesek di dalam lubangku.
Beberapa minit kemudian, aku pun minta sepupu aku untuk tukar posisi. Aku terus baring dan kangkangkan kaki. Aku minta dia untuk masukkan batangnya sementara kaki aku sangkut di leher dia.
"Ahhhhhhh," sesekali terdengar erangan kami bersahutan seolah berlumba-lumba untuk mengecapi titik nikmat.
"Fuck, sedaplah sial," ujarnya sambil terus menghayun pinggulnya dan membenamkan konek dia lebih dalam. Dayungan dia begitu perkasa, malah tak ubah seperti seorang pemain pro. Dari mana dia belajar pun aku kurang pasti, adakah dari Netflix juga?
"Sedap tak dik?" tanyaku.
"Sedap," jawabnya ringkas sambil terus mendayung. Peluh-peluh mula terhasil di kulit putihnya.
"Jilat puting abang, dik," pintaku.
Dia pun terus rendahkan kepala lalu mulutnya capai puting aku. Kaki aku pula dah setia merangkul pinggang dia. Ahhhh, nikmatnya puting dihisap sambil lubang didayung.
Aku dapat rasakan batangnya makin kembang, seolah-olah nak meletup. Tiba-tiba, dia terus muntahkan air mani ke dalam lubang aku. Kehangatan pancutan air mani itu seolah-olah menandakan satu kemenangan bagi aku, kerana telah berjaya meragut teruna sepupu aku dan aku juga berjaya menamatkan status teruna, dan lebih istimewa lagi apabila aku serahkan teruna aku kepada orang yang paling aku sayang. Cewah....
Aku pun rasa aku hampir orgasme juga pada ketika itu, aku minta dia untuk jilat nipple aku lalu gigit-gigit leher aku. Akhirnya aku pun pancut juga. Air maniku terus meleleh membasahi badan dia dan sebahagiannya membasahi tilam kami. Aku terus kiss pipi dia lalu aku minta dia untuk mandi dahulu kerana aku nak tukar sarung tilam.
Malam itu, kami tidur berpelukan sambil bogel. Semenjak dari hari itu, kami kerap mengulangi perbuatan itu dan hubugan kami sudah lari dari terma sepupu.
Tapi yang terindah hanya sementara. Hubungan kami terputus bila dia putuskan untuk kahwin. Sekarang, walaupun kami dah jarang jumpa, tapi setiap kali aku lepak di rumah sepupu aku, mindaku akan menerawang ke kisah silam kami. Cerita di mana kami sama-sama mengecapi nikmat cinta Pelangi, tanpa sebarang kerisauan.
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.