Diari Chris

388 5 0
                                    

Nama saya Chris, jejaka Iban yang berasal dari Johor Bahru.  Pada minggu yang lalu ni i pergi ke KL untuk jumpa kawan. Kali ni i cadang nak cari jantan kat sana sebab memang lama ni tak dapat but project dengan sesiapa kat home town. Kali ni i tinggal di sebuah hotel 5 star kat Jalan Sultan Ismail. I memang suka hotel ni kerana dalamnya ada satu spa memang mewah (terutamanya ada ramai orang naked dalam tu, haha!),dulu memang dapat banyak yang menarik hati i tapi selalunya ada kawan ikut jadi tak dapat, so kali ni i pergilah sendiri cuba cari sesuatu yang memang i perlukan. Selepas jumpa kawan-kawan i balik ke hotel kira-kira dalam pukul 5 petang i pun terus pergi ke spa tu. Lepas tinggalkan pakaian semua i angkat satu towel dan terus masuk dalam. Memang kecewa ni hanya dua orang tua dalam tu saja. Apa ni mananya jantan-jantan yang i inginkan tu. Amat kecewa betul.I tunggu sekira-kira dua puluh minit tak ada sesiapa pun yang masuk lagi so i pun ingat nak balik bilik tidur dan cari sesuatu dalam disco malam nanti. Tiba-tiba i nampak seorang mat saleh masuk pula, i memang gembila. Tapi dia tak tanggalkan semua pakaiannya masih pakai seluar pendeknya dan terus masuk dalam jaguzi.Alamak ni, mungkin ni bukan yang i nanti-nantikan tu. Tapi i pun tak putus asa lagi, i terus masuk ke dalam stim room dan tunggunya sambil mengurut-urutkan batang i yang memang lama tak dapat servis ni. Sekira-kira lepas lima minit pintu stim room tu dibuka dan masukkan mat saleh yang i tunggu lama-lama ni. Dia nampak hairan di mukanya apabila nampak satu orang naked di dalam tu tapi dia pun masuk saja dan duduk di sebelah i. I pura-pura tutup mata tapi curi-curi tengok ke arah dia i dapat dia pun juga curi-curi pandang ke arah i dan di depan seluar pendeknya tu pun semakin besar. "Hai, are you stay in this hotel?" tiba-tiba mat saleh tu bersuara. "Ya, and you?" i jawap. "I stay here also, where did you come from?" "I'm malaysian just came here to visit my friend, how about you?" "I,m from Australia, came here about three days and after that i'll go to Sabah. Which part do you stay?" "Johor Bahru, southern part of Malaysia." "Near to Singapore?" "Yes." "Do you have girlfriend?" tanya dia lagi. "No, i don't have. How about you?" I tanya balik. "I don't have also." "I think is better to be naked in here why don't you take off your shorts?" i jalankan langkah pertama. "Really?" dia jawap dengan senyuman yang manis dan terus tanggalka seluar pendeknya.Wow! batangnya dah naik darah, memang kuat orang putih ni.Inilan pertama kali i dapat tengok zakar orang putih memang gian sangat! "I'm sorry about that, are you gay?"tanya dia. "Yes." "I'm gay also." lepas jawapan ni mulutnya pun dah dekat dengan mulut i. Such a good kisser! This is the best kiss that i ever have! "Can i suck your dick?" dia tanya dengan suara yang lembut di tepi telinga i."Why not?" Dia terus masukkan konek i ke dalam mulutnya ,nampaknya bukan i seorang yang nanti-nantikan konek saja! Amat kuat orang putih ni memang expert dengan hisap konek ni."I can hold any more i,m cumming....ah....ah...ah...!" jeritan kuat i selepas lima minit dia hisap konek i dengan kuat dan tak henti-henti.Dia telankan semua air mani yang i keluarkan. Dia ni memang gian konek, tak lepaskan konek i selepas i keluar air mani.Konek i pun hidup semula lagi dalam mulut dia.Sekarang i pun tak nanti-nantikan lagi terus masukan batangnya yang besar tu dalam mulut i. Kami dalam position 69 selama lima belas minit."I'm going to blowing...." jerit kuat mat saleh tu, "Me too...ah...ah...ah...!" we cum at the same time and i've taste my first Australia cum! "Hai my name is Mattew and you?" "Chris." jawap i dengan suara yang lembut. "Want to have a drink again in my room?"jemputnya. 

"Why not?"ujarku.

Lalu I pun menyarung kembali tuala dan keluar dari spa itu.  I terus pakai pakaian I lalu I membontoti Matthew ke biliknya.  Bilik Matthew terletak di tingkat teratas sekali.  Dari tingkapnya, I dapat melihat panorama Kuala Lumpur yang amat indah sekali.  

"Such a lovely scenery, don't you think so?" ucapnya sambil menghulurkan segelas beer kepada I.

I cuma mengangguk dan tersenyum.  Lalu I capai gelas itu dan teguk secara perlahan.  Matthew menanggalkan pakaiannya lalu dia pergi ke arah pintu untuk menguncinya.  I hanya biarkan sahaja jejaka Australia itu berlalu sambil mata I menatap cerita English yang terpasang di TV hotel.  Tiba-tiba badan I rasa hangat dan kepala I berdenyut.  Tidak mungkin I mabuk secepat ini, fikir I.  

"What happen my dear?" soal Matthew prihatin.  Lalu dia memegang badan I dari terjatuh.

"I dont know, it hits so fast," katanya sambil merujuk kepada beer yang baru I teguk tadi.  

Matthew baringkan I atas katil.  Jarak kami begitu dekat sehingga I dapat mencium bau badannya yang maskulin itu.  Tak pasti apa yang merasuk fikiran I, I terus capai muka Matthew lalu cium bibirnya yang ranum.  

Badannya menindih badan I lalu tangannya meraba sekujur badannya yang perkasa itu.  Rasa sedap bila badan Matthew yang pejal digeselkan ke badan I.  Lepas itu, Matthew mencangkung atas dada aku dan terus posisikan batangnya ke mulut I lalu I lahap batang dia.

Sedap sungguh rasa batang Matthew, terasa penuh mulut I.  Lepas itu I keluarkan batang dia lalu I buat satu permintaan.

"Fuck me, Matthew," pintaku.

I nampak Matthew hanya tersenyum.  Lalu dia suruh I terbalikkan badan lalu dia pun menghenjut I dari belakang. I cuma mampu menggengam sarung tilam untuk melegakan rasa perit di bontot.  Dia dayung makin laju dan I sudah menggigil kesedapan.  Lepas itu, I tersentak bila I rasa air maninya terpancut jauh ke lubang I.

"This is amazing experience ever, your hole is so tight," ucapnya.

Malam itu I tidur di bilik Matthew dan keesokan paginya kami bersenggama sekali lagi sebelum turun sarapan.  Kemaruk habis, lemah kepala lutut I menahan asakan batangnya dalam lubang I.  

Sebaik sahaja habis bersarapan, Matthew minta diri untuk bersiap untuk penerbangannya pada sebelah petang.  Matthew sempat meminta nombor Whassap I dan dia berjanji untuk menghubungi aku lagi bila dia berada di Malaysia.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now