Diari Chris 2

235 6 0
                                    

Hari ini hari Ahad memang boring kat rumah ja, so i cadang nak pergi ke City Square jalan-jalan.Dulu kat sana pun pernah jumpa dengan gang-gang yang gian konek so hari ni i nak try luck kat sana untuk mencari sesuatu.

Lebih kurang jam 12.00 tengah hari i dah tiba so i pun terus masuk ke tandas untuk cari konek-konek yang i inginkan ni.Masuk saja i nampak seorang berdiri kat tepi cermin tengah menghisap rokok.Orang ni walaupun tak tinggi(i ingat dalam 165mm saja) pun agak hansem juga, tapi memang ada lucu sikit kerana pakai sunglases yang memang old fashion tu.I terus pergi berdiri kat uniral kencing dan ternampak dia pandang ke arah i dengan senyuman yang manis.Betul ke ni!Dia ni nampak sangat manly, macam tak akan suka konek.  Mungkin kecenderungan seks bukan sekadar dinilai dari rupa.

I takut mungkin ni polis atau orang jahat yang nak minta duit so i buat bodoh saja dan zip semula jeans i dan terus keluar dari tandas.Tapi dia ni pun ikut i keluar dari tandas sampai masuk ke dalam lif.Mula mula lif ada dua orang yang lain kat dalam dia pun diam saja dan tengok ke arah lain, apabila dua orang keluar dari lif tu dia terus dekatkan i dan megosok-gosokkan batang i yang masih lembut lagi.

"Nak projek dengan i tak?"dia tanya dengan suara yang sexy.

"Nak...." i tak sempat jawap dia sudah medekati mulutnya ke mulut i dan cium i dengan kuat.

Tiba-tiba pintu lif tu terbuka dan masukkan seorang remaja dalam belasan. Kamai terus berpisah tapi dah lambat i ingat dia dah nampak apa yang kami buat tadi.Memang merah muka i pada masa tu.Dia terus senyum-senyum dan pandang ke arah konek i yang dah tegang tu.I terus keluar lif tu dan member i tadi pun ikut keluar.

"Kat sini bahayalah bang marilah kita pergi ke hotel." cadang i.

"ok."

"Saya Chris, apa nama bang?"i tanya semasa berada di dalam kereta i.

"Saya Sharudin, dari terengganu baru di sini dua bulan ja.U tinggal mana?"

"I tinggal kat Johor Jaya, bang tinggal mana?"

"Kat belakang ni saja dengan kawan,nak ke rumah u ke?"

"Tak bolehlah bang, tinggal dengan family.Marilah kita ke hotel."

"Oklah i dah tak tahan ni, dah lama tak keluar.Konek u besarnya ada berapa inci?"tanya dia sambil mengurut-urutkan konek i yang dah tegang ni.

"Lebih kurang 6 inci. Bang punya berapa?"

"5 1/2 inci, lebih pendek sikit."

"Taklah besar juga."i jawap sambil mengurut-urutkan batangnya.

"I dah tak tahanlah tak boleh tunggu sampai ke hotel." dia terus buka zip i dan masukkan konek i ke dalam mulutnya."Janganlah bang tengah pandu ni. Sebentar dan sampai hotellah."Tapi dia memang tak nak lepaskan konek i dari mulut. So i pun buat keputusan belok ke dalam jalan belakang kedai-kedai ditepi jalan.Nasib baik hari Ahad ni orang tak kerja.Memang expert orang terengganu ni hisap konek."Ahh..ah...ah....i dah tak tahan lagi."Air mani i terus keluar dari lubang dan bang din telankan semua.

Tak sempat i buka mata konek bang din dah masuk kedalam mulut i.I hisap dengan sekuat mungkin.Tiba-tiba dia rendahkan kerusi i dan turunkan seluar i ke tapak kaki.Lepas tu dia pun pusingkan badan i menghadapan kerusi kereta."Janganlah buat kat sini bang nanti orang nampak marilah ke hotel. ""I dah tak tahanlah."

Dia terus masukkan koneknya ke dalam jubur i."Ah...!" i jerit dengan kesakitan.Dia tak perdulikan i dan terus fuck i dengan sekuat mungkin.Memang kuat fucking orang terengganu ni! "Ah.....Ah..... i dah tak tahan."dia terus keluarkan air maninya ke dalam jubuh i selepas jeritannya ni."I pun tak tahan juga ah....ah..." i keluar kali kedua ni tapi masih banyak air mani lagi, memang siok i kena fuck oleh orang terengganu ni.

Naluri IIIWhere stories live. Discover now