Aku dengan Encik Sombong 4

412 15 0
                                    

Hari itu Encik Din mengajak aku untuk berjumpa dengannya di rumah kerana katanya isterinya balik kampung.  Lagipun kami sudah jarang dapat bersama di pejabat lantaran lambakan kerja.  Aku terus memandu ke rumah Encik Din yang terletak di MJC Kuching.  Sebaik sahaja aku sampai, Encik Din terus buka pintu pagar.  Lalu dia bagi isyarat senyap kerana dia perlu jawab panggilan telefon.  Aku terus masuk ke dalam rumahnya dan duduk di ruang tamunya.

Dek kerana kebosanan tanpa sebarang hiburan dan melihat perbualannya yang tidak habis, aku pun mencari kelibat Encik Din.  Dia sedang berborak di tepi tingkap.  Aku pun pergi ke arahnya lalu aku raba badannya.  Aku usap batangnya juga yang masih berlapik dengan boxer.  Aku lihat mukanya berkerut-kerut seperti menahan gelora asmara, cuma suaranya masih lagi terkawal.  

Kemudian dia terbatuk-batuk, mungkin untuk meredakan gelora asmara yang kian membara.  Aku terus buka seluar pendek dia lalu lidah aku bermain di kepala batangnya.  Lalu, aku masukkan batang Encik Din ke dalam mulutku lalu aku terus hisap macam biasa.  Aku dah tau kelemahan dia, iaitu bahagian telur.  Lalu aku terus jilat dan hisap telurnya.  

"Sayang, abang sakit perut.  Tak tahan ni nak membuang, kita borak nanti ye," katanya sambil suaranya tertahan-tahan.  Mungkin dia sedang melayan panggilan dari isterinya.

Sebaik sahaja dia menamatkan perbualan, Encik Din terus mencampakkan telefonnya ke atas meja makan yang terletak berhampiran.  Lalu, dia tekan kepala aku makin dalam lalu aku ambil kesempatan ini untuk kemutkan batangnya guna otot mulut.

"Nakal ye sayang sekarang," katanya sambil membelai rambut aku.

Aku hanya menoleh ke atas sambil mempamerkan riak nakal.  Aksiku tidak ubah seperti jalang di lorong belakang. Encik Din terus keluarkan batangnya dari mulut aku lalu dia memimpin tangan aku untuk masuk ke dalam biliknya.  Kami pun berbaring dan bermulalah adegan 69 di mana kami saling menghisap batang lawan. 

"Ohhh... erghhhh...," erangku tertahan-tahan kerana mulut aku tersumbat dengan batang besar Encik Din.  

Setelah puas menjilat batangnya, aku pun terus serang daerah lubangnya lalu aku jilat sepuas-puasnya.  Bau lubang Encik Din senantiasa menaikkan nafsu aku.

Kemudian, dia capai KY yang berada tidak jauh dari katilnya lalu dia lumurkan ke lubang bontotku dan batangnya.  Tanpa banyak bicara dia terus tekan batangnya ke lubang aku.

Aku pun terus mengerang kenikmatan.  Batang Encik Din tidak pernah mengecewakan aku.  Dah la besar, panjang pula tu.  

"Rindu tak batang abang?" Soalnya.

Aku cuma jawab," ye abang, batang abang keras.  Beras dan berurat.  Sayang rindu dengan skil abang."

Jawapan aku membuatkan Encik Din semakin galak mendayung.  Rupanya Encik Din suka dengar aku bercakap lucah.  Selepas mendayung gaya doggie style, dia terus minta aku untuk baring.  Lepas itu dia naikkan sebelah kaki aku ke bahunya lalu dia mula menujah kembali.  Dia dayung semakin laju lalu aku pun tidak mahu menyerah, aku cuba kemutkan lubangku dan bergoyang mengikut rentak hayunannya.  Lalu Encik Din keluarkan batangnya lalu dia halakan ke badanku.  

"Ready sayang, abang nak pancut," katanya lalu dia pun pancut ke badan aku dan dalam mulut aku.  Selepas itu kami berpelukan sejenak sebelum kami membersihkan badan.  Encik Din pun tukar sarung tilam dan kami pun tidur berpelukan.  Malam itu, aku menjadi isteri kepada Encik Din.  

Pagi itu, sinar mentari menyinari melalui tingkap.  Lalu aku pun bangun dan menyiapkan sarapan untuk Encik Din.  Selepas itu, aku bangunkan dia untuk bersarapan.  

"Sayang, layan abang, " katanya sambil mengeluarkan batangnya dari boxer.  Lalu aku merangkak ke bawah meja lalu aku hisap dia.  Kemudian, dia pancut ke dalam mulutku dan aku telan habis air maninya.  Begitulah rutin kami sepanjang hujung minggu itu.  Aku balik selepas azan Isyak berkumandang.  Lalu, aku pun memandu pulang ke rumah.  

Naluri IIIWhere stories live. Discover now