Abang Sufian berumur 48 tahun berasal dari Bentong Pahang dan berkeluarga. Suami kepada Kak Zila warden di kolej aku. Aku kenal pun dkt pasar malam depan kolej aku sebab aku selalu beli buah dgn Abg Pian ni, slalu kasi murah sebab dia tahu aku rapat dengan Kak Zila teman dia gossip pasal lecturer la pasal students la.. Abg Pian slalu meniaga dengan kawan dia Abg Juki umur 30 bujang . Sumpah taste kat dedua ni sbb slalu petang-petang tak pakai baju, sluar jean lusuh je dorang pakai sbb berpeluh angkut buah. Aku suka gi sorang2 sbb malas nk srabut dgn mmber lain , alang2 menyundal. Pasar malam setiap hari Sabtu pkul 6 start.. dan selalunya aku akan chill fun pagi Sabtu so tiap kali aku g pasar malam mesti aku sangap dan buttplug sentiasa lekat dalam jubo..dulu pkul 8mlm aku dtg pasar malam dan layan 2 bangla kat situ dekat dalam van sbb tempat dia jual paling hujung dan dia parking van blkg lorong. Sorang nama Khalid , sorang lagi Salem dedua umur 25, muda lagi dan nafsu nak menjolok kuat tp mana ada perempuan nak layan bangla ni padahal handsome. Batang pelir takyah cakap la size botol kicap.. tahan lama pulak tu tak macam arab2 aku main dekat kolej. 5 kali keluar masuk trus penuh mani dalam lubang aku... habis menitik sbb jubo aku dah luas lagi2 kote arab sama tebal dgn botol Ridsect tu.. besar mmg besar kote dorang tapi tak tahan lama , tak macam bangla..keras kejung hitam legam cuma bau sikit , tp aku akan pakai wet tissue lap dulu kote dorang lpastu aku spray perfume baru aku nikmati tp kdg2 ada bangla / pakistan yg tak bau , tu yg sedap tu tp ad jgk bau dorang yg buat aku sangap.. mcm bau celah kangkang Iqbal dan Wan.. cedapnyaa..kena rogol dengan dua org tu macam tahun lepas.
Ok so sambung pasal Abg Pian ni, aku dapat rasa batang Abg Pian baru je awal bulan lepas tp kenal dah lamaa . Dedua segan nk tegur. Abg Pian cakap tiap kali aku dtg khemah jual buah dia kat pasar mlam dgn sluar pendek smpai peha lpastu tshirt nipis puting tersembul, Abg Juki akan amik gambar aku senyap2 lpastu send dkat Abg Pian.. selalunya Abg Juki akan msg " rogol sedap ni bang..kena tala kote kompom merengek .. puting tetek tu bang.. budak bapok ni kompom2 gay ni bang..kaki licin..aku geram tgk budak gay mcm ni, geram nak kaasi serik main kote. Kimak punya gay! Ada kote taknak pakai, sebok berebut nak kote dgn pompuan."
Marzuki Abdul Manan atau Abg Juki yg berasal dari Bentong Pahang berkuturunan India, tak pelik la bulu lebat dan size kote dia yg tebal tu. Basically, Abg Juki tak suka gay lagi2 sado tp dia suka tengok gay bottom adik2 mcm aku jd pompuan sbb dia puas hati kasi jolok kaw2.. Abg Pian citer Abg Juki slalu layan bapok dgn bohsia, pantat for life la kononnya.. tapi Abg Pian lain, dia mmg suka budak kecik adik2 mcm aku, dia akan layan macam pompuan,cuma bukan lubang pepek yg kena tutuh,lubang bontot yg kena pancut dalam . Dia takkan pakai kondom dan dia akan pancut dalam sbb dia cakap budak gay bukannya boleh beranak.
So bulan lepas aku jumpa Kak Zila mintak no Abg Pian sbb nk beli buah nenas banyak2 nk buat jamuan so aku contact la kat whatsapp. Awal2 tnya pasal buah lepastu , Abg Pian berani dah menggatal dgn aku. Dia whatsapp aku pukul 2.30 pg sedang elok aku tengah chill fun sorang melayan batang timun kat jubo.
Dia text aku "Dik , buah nenas besok takda la dik... buah abg pian ada , masak ranum, manis. Klau nk abg bungkus besok"
Aku pun mula laa menggedik.. Aku send gmbr aku bogel trus dia video call nk tgk aku main dgn timun. "Cilakakk panjang timun tu dpt masuk habis eh dalam lubang adik? Dah mcm betina ni .. rogol sedap ni dik.. stim lahh sial batang abg pian ni ..tengok ni dik, batang ni la yg hasil 8 org anak abg. Besok pukul 9mlm dtg kedai Abg Pian. Ko tak datang Abg pegi dgn Abg Juki kat rumah ko, barai nanti kena rogol dgn si Juki tu so baik adik jumpa Abg Pian besok dekat tandas blkg pasar tu ok?"
Aku pun on je la , tak tau la apa org tua miang tu nk buat, pkul 9 aku pergi , aku dh plan pakai sluar pendek, thong warna pink lace. Aku smpai toilet u gelap gila tp samar2 ah sbb kt blkg, takda org, so aku hisap rokok sbtg tiba2 ad tangan ramas bontot..ingt Abg Pian je sbb dia yg cakap kat tlinga aku sambil ramas bontot tu " syg buat apa ni dalam gelap sorang2... bahaya...dgn sluar pendek... singlet ... ke mmg dtg menjaja jubo ? Dik... lembut gila bontot..ehhhh! Dia pakai spender pompuan laaa... sini ikut abg!"
YOU ARE READING
Naluri III
RomanceMasih mengisahkan tentang pencarian cinta sang arjuna dengan sesama jenis.