Melayan Nafsu Mamat Cautut

437 6 2
                                    

Nama aku Rizwan dan aku merupakan kaki cautut.  Setelah bergelumang agak lama dalam bidang ini, aku dapati menyuntik ice yang cair ke dalam badan adalah 10 kali lebih sedap dari menghisap mahupun menghidunya.  Penangannya memang ke bulan, aku rasa kepala aku melayang dan roh aku macam tertarik dari badan.  Puting aku juga menjadi lebih sensitif dan aku rasa lubang aku berdenyut-denyut minta untuk diisi dengan batang.  

Hari itu seperti biasa aku akan jumpa tokan untuk top up stuff.  Sebelum dia setuju untuk bagi stuff kat aku, dia minta aku untuk kulum batang berkulup dia.  Tokan aku ini India.  Jadi, aku pun masukkan batangnya ke dalam mulutku lalu aku sedaya upaya untuk mengemut batangnya supaya dia pancut cepat.  Akhirnya, dia pancut juga ke dalam mulutku dan aku menelan habis air maninya tanpa membazir.  Setelah itu, barulah dia bagi aku stuff dengan upah tambahan 0.5.  Aku rasa amat gembira.  Tanpa aku sedari, rupanya aksi kami turut ditonton oleh pelanggannya yang baru tiba.  Dari tadi mereka menyorok di sudut.  Kemudian, aku ditarik ke sudut itu lalu sekali lagi aku ditelanjangkan.  Seorang dari mamat India itu masukkan batang hitam berkulupnya ke dalam lubangku lalu mendayung aku sehingga dia pancut di dalam.  Kemudian, aku ditarik oleh kawannya yang sudah sedia melancap di tepi dengan batangnya yang mengancung keras, lalu aku dipaksa sekali lagi untuk menonggeng dan memberikan khidmat terbaik kepada mereka.  Kedua-duanya memberikan aku dua paket stuff tambahan.  Aku pun rasa happy.  Rasanya stuff ini cukup untuk aku simpan sebagai stok sehingga habis bulan.  

Naluri IIIWhere stories live. Discover now