Bölüm 6: Kaya?
☆☆☆☆
Kunter B : Yankı'm.
Dedi uyuyan bedenin saçlarını karıştırarak, akşam yemeği saati gelmişti. Saatlerdir uyuyordu, artık yemek yemesi lazımdı. Birkaç kez daha seslenme sonunda oğlu uyanmıştı, hafif esneyerek seslenen babasına kulak verdi. Hâlâ göğüsünde yatıyordu, uykusunu alsa bile üstünde uyuşukluk vardı.
Kunter B : Kalk elini yüzünü yika sonra birlikte aşkam yemeği yiyelim. Hadi kanarya'm geç oldu.
■■■■■
Korkut : Günaydın mavişim.
Dedi sevgiyle, kardeşiyse birşeyler mırıldanarak babası gibi boş bir yere oturdu. Hâlâ uyuşuk hissediyordu, o an annesi önüne yemekle dolu tabak koyarak lafa girmişti.
Derya H : Yeni uyandın, ne bu uyku aşkı bitanem? Yoksa yine babanın kokusu mu seni baydı ha?
Dedi şefkatle yanağını öperek, elbette ikiliyi yatarken görmüştü. Sevinmişti de, oğlunun nemli duran saçlarını karıştırarak yeniden konuşmuştu.
Derya H : Hasta mısın kuzum, terlemişsin.
Yankı : Iyiyim, su alabilir miyim?
Önünde su olan Erez annesinin verdiği bardağı alıp su doldurup geri verdi. Kadınsa endişeyle oğlu başında duruyordu, taaa ki eşi otur diyene kadar, oğlu zaten rahatsız olurdu. Biri başında durunca huzursuz olurdu, normalde hepsi bilirdi ama Derya Hanım oğlu hastadır diye endişe duymuştu. Yankı onun oturuşuyla rahatlar gibi suyunu içmeye koyulmuştu, elbette rahatsız olmuştu. Aileyse yavaş yavaş yemeğe başlamıştı.
☆☆☆☆
Iyi hissediyordu, aile sohbet ederken o ise Korkut abisine yaslanmış halde telefonuyla ilgileniyordu. Abisiyse nazikçe saçlarını seviyordu, ne yaptığını görüyordu. O an resim çekmek ister gibi kamerayı açınca tebessüm ederek saçlarına öpücük kondurmuştu. Yankı'da bundan yararlanıp resmi çekmişti, güzelde olmuştu.
Yankı : Güzel oldu.
Korkut : Evet güzel çıktık mavişim.
Yankı : Paylaşabilir miyim?
Korkut : Sana kalmış, özgürsün.
Genç beden sevinerek sosyal medyada resmî paylaşmak için istegrama girdi ve resmi koydu. Ama paylaşmadan altına "Mavişin miyim cidden?" yazıp interneti açıp paylaştı. Bir süre sonra ablası ve Korkut abisi resmi beğenerek güzel olduğunu belirten yorumlar yapmıştı. ( yazar not: resmi hayal edin lütfen...)
Yankı takipcilerine bakınca bin kişi olduğunu görmüştü, kendisi 45 kişiyi takip ediyordu. Çoğuna geri takip yoktu, tahminen açık hesaptı. Umursamadan bu defa babasının hesabına girince kendine ait resimler ve abilerinin resmini görmüştü. Yankı'nın bebekliğinden ve normal halinden resim örnekler: .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Teen Fiction"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....