27

466 35 35
                                    

Bölüm 28. : Acı kabus....

☆☆☆☆☆

Lodos Barut.

Merdan B : Anlat bana, oğlumun neyi var? Niye ağladı, sorun ne?

Dedi hemencecik, doğal olarak oğluna ne olduğunu merak ediyordu. Neden üzgün olduğunu bilmek istiyordu, şuan babamın çalışma odasındaydık. Büyük deri koltuğa oturmuş konuşuyorduk.

Lodos : Ne diyeyim baba? Korkuyor oğlan, aile hayatına atılıp yeniden zarar görmekten çok korkuyor. Eve girmeye ilk defa korktu çünkü girdiği an hayatının değişecek olduğunu biliyor. Değişecekte ama o kötü birşey olur diye korkuyor, zorlanıyor.

Dedim sitemle, koyuyor be... Kardeşim resmen evimize girmeye, acı çekmeye korkuyor. Zarar görüp parçalanmaktan, hakaretler yiyip hayal kırıklığına uğramaktan korkuyor.

Lodos : Iyi değil! O ne derse desin psikolog yardımı alması lazım, onu ikna etmeliyiz baba.

Saatler sonra/
Gölge Kara

   Uyandığımda oda karanlıktı, balkon kısmına baktığımda akşam olduğunu fark ettim. Yastık altına teptiğim telefonu alıp saate bakınca akşam 8 olduğunu ve Yankı'nın 4 kez aradığını gördüm. Hayırdır la? Yatakta oturur pozisyon alıp yatak başlığına yaslanarak onu aradım. Bu arada oda feci karanlık la, neyse en fazla geri yatıp uyurum.

Yankı : Neden telefonu açmıyorsun? Beni meraktan öldürmek mi istiyorsun ha? Senin için korktum, öncesinde açmazsan endişe ederim gibisinden seni uyarmıştım farkında mısın?

Gölge : Motorun soğsun çocuğum, sakin ol.

Yankı : Korktum aptal, niye açmadın ya?

Gölge : Büyüklere hakaret etmek ayıptır ufaklık, terbiyeli ol!

Dedim uyarıyla, uykudan yeni kalktığım için sesim uykulu ve uyuşuk çıkıyordu. Çok mu uyudum ne? Yorgun hissediyorum, halim yok la...

Yankı : Sesim bok gibi, hasta mısın?

Gölge : Bilmiyorum ama berbat hissediyorum, yorgunum. Bu arada iltifat için teşekkürler civciv.

Yankı : Rica ederim, dostlar bunun için vardır.

Diyince istemsiz güldüm, ben gülerken o ise gülmemi beklemez gibi şokla şunu fısıldamıştı.

Yankı : Aman Allah'ım... Gölge abi sen güldün.

Dediğinde sevgiyle iç çekerek başımı yana yatırıp gülüşüme son verdim, her yerim ağrıyor. Boğazımda yanma var, ek olarak başım zonkluyor. Konuşunca yeniden dikkatimi ona verdim, sevimli çocuktu. Çokta tatlıydı, benim aksime çok masumdu.

Yankı : Birşeyler yiyip kendine iyi bak, ilaçlar al. Duş filan al, boğazın acıyor mu?

Gölge : Yanma var.

Yankı : Duş al, sıcak şeyler iç ve ilaç al. Galiba hasta oluyorsun, erkenden müdahele ette beter hâle gelme!

Gölge : Başım zonkluyor sarışın yavaş ol, sakin kal.

Yankı : Seni düşünüyorum.

Dedi homurdanarak, bi saniye bu bana resmen trip atıyor. Sesi mesafeli ve kızgın geliyor, evet evet şuan bas bayağı trip yiyorum. Afiyet olsun bana!

Gölgenin Yankısı! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin