Bölüm 32 : Kızgınlık.
☆☆☆☆☆
Gölge Kara
Gölge : Soyad değişimi olacak mı?
Diye sormamla kahvaltımız sessizliğe büründü, tek bir ses bile yoktu. Bense cevap beklercesine Merdan Bey'e yani babama bakıyordum. Ne? Hemen alıştın filan demeyin aga, ben zaten adama baba dedim. Ilk adımı attım sıra onlarda!
Baba dedim ve onlarla yaşıyorum, sizce de artık soyada girmem gerekmiyor mu? Yada bana öyle bi teklifte bulunmaları gerekmiyor mu? Hem ben ne zaman Ahter olacam? Evet o ismi çok beğendim, çok istiyorum.
Gözlerim üstünde Merdan Barut, beni hayal kırıklığına uğratmayı deneme bile! Ancak hayal kırıklığına uğrarsam ne bok yerim bilmiyorum, tek bildiğim eski intihar vakamın artacak olmasıdır. Belki de bu defa başarırım, ölürüm. Merdan Bey sonunda lafa girmişti ama sesi heyacanlı çıkıyordu.
Merdan B : Sen bizim soyada girmek ister misin kara gözlüm?
Gölge : Zaten burada yaşıyorum, diğer ailede üveyim ve gereksiz var gibiyim. Daha doğrusu yok gibiydim, Botan Kara beni sadece sizler ortaya çıktınız diye bırakmak istemiyor. Yoksa beni sevdiği yok, olsaydı zamanında adam yerine koyup severdi.
Merdan B : Gereksiz var gibiyim dediğini birdaha duymak istemiyorum kara gözlüm, kendini değersiz görmeni istemiyorum.
Emredersin babacığım! Siktir ama ya, bu şeyi iyi ki sesli demedim yoksa adam yeni bir şok geçirmiş olacaktı. Yada bayılacaktı, mazallah kalbi şey eder. Durur yada şoktan şey olur, neyse siz bence anladınız. Beni kurtaran telefonuma düşen bildiriler oldu. Hemen bakınca bunun birinin anonimden diğerininse Yankı'dan olduğunu gördüm. Anonimi şimdilik görmezden gelip Yankı'nın mesajina baktım.
Sarışın : Ne zamana buluşuyoruz? Günaydın abixik.
Siz : Abixik ne? Yoksa abicik demek mi istiyorsun sarıcık? Bu arada 11 gibi buluşuruz, seni sizin evin alt tarafında bulunan parkta beklerim.
Sarışın : Aynen aynen.
Siz : Trip mi yiyorum sabah sabah?
Sarışın : Yok canım ne alaka, kesinlikle dünden dolayı trip atmıyorum.
Siz : Yalancı civciv!
Lodos : Bakıyorum da iyi anlaşmışsınız.
Gölge : Evet ama birdahakine mesajlarımı okumazsan, görmezden gelirsen sevinirim.
Dememle bozulsa da belli etmeden peki dercesine baş sallayıp yemeğine döndü. Sevmiyorum, haz etmiyorum napim? Sevmek zorunda değilim ya... O an babam ortamın gerildiğini fark edince yeniden konuşmuştu.
Merdan B : Sevmiyorsun?
Gölge : Sevmem mi lazım?
Dememle ortam biraz daha gerildi ama suç bende değil, olmaması gereken sorular sorması doğru değil. Hata kesinlikle onda bende değil! O sırada lafa giren Ilyas dayı oldu, yav bu adama amca rolü iyi yakışır, hem isminin yanına amca eki güzel yakışır.
Iç ses : Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz izleyelim, orda Ilyas amca var.
Dedi iç sesim, bazen mantıklı konuşuyor ha... Bu arada bahsettiği diziyi çok seviyorum, şu HızırAli geldiydi ya, hah işte ordayım. O kısımdan izlemeye devam ederim, dizi güzel. En azından ben seviyorum, hoşuma gidiyor. Peki sizce aileye sonradan giren HızırAli gibi hissetmem normal mi? Bi saniye dayı bey ne dedi, şey ben dinlemedim de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Teen Fiction"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....