Bölüm 10 : Keşke, keşke hiç doğmasaydım.
☆☆☆☆☆
Yankı Polatlı
Gözlerimi açtığımda beni beyaz tavan selamladı, fısıldaşma sesleri vardı. Ailem yanımdaydı, yorgun hissediyordum. Başım ağrıyor ve kendimi boş hissediyorum, bana ne oldu bilmiyorum ama hafiflemiş gibi hissediyorum. En son ne hatırlarsın diye sorsalar kulak tırmalayan sesler derdim, çok ses vardı. Ne oldu bana?
Kunter B : Kanarya'm, iyi misin kurban olduğum?
Yankı : Evet ne oldu bana?
Korkut : Bilmiyoruz mavişim birden bilincin kaydı. Kahvaltı edecektik ve herşey birden bire oldu, bizi çok korkutun.
Iyi de ben neden kaza olduğunu hatırlıyorum, en son kaza olmadı mı? Motorum vardı, babam doğum günüme almıştı. Ben kaza yapmadım mı? Ama yalan der gibi de durmuyor, zaten abimler bana asla yalan atmazdı.
Yankı : Korkutmak istemem ama ben...
Diyip durdum, onlarsa tüm dikkatlerini bana verdi. Cidden korkutmak istemiyorum ama annem korkuyla bakıyor ve gözleri dolu dolu! Doğrusu demek gerekirse ben kaza yaptığı... Lan ben içimden düşünüyorum, konuşmam lazım. Hadi Yankı, sen Yankı Polatlı'sın cesaretli ol.
Yankı : Ben en son kaza yapmadım mı?
Kunter B : Sen ne?
Tahir B : Sen uyanalı 3 ayı geçti oğlum, ne kazası Allah aşkına?
Yankı : Ama ben sizi en son doğum günüme gördüm, sabaha da kaza oldu.
Diyince hepsi korkuyla ona baka kalmıştı, şaka yaptım demesini bekliyordu ama onunda gözlerinde kaygı vardı. Yankı titrek bir nefes almıştı, zihnine yabancı bi beden gelmişti. Haraket ettiremediği bir beden, sesler duymuştu. Birisi başında durmadan ağlayıp kalk diye yalvarmıştı. Ses çok yabancıydı, o anda konuşan annesi oldu. Yalandan gülüyordu.
Derya H : Sen şakacısın, annem yapma şunu! Sen kahvaltı ederken birden bilincin kapandı bayıldın, bu sabah oldu. Yoksa biz... Hayır seni başka bir ruh kontrol etmiş olmaz, film çekmiyoruz. Korkutma bizi ne olursun.
Korkut : Mavişim sen bunca aydır ne olduğunu hatırlamıyor musun?
Yankı : Hatırlıyorum.
Dilşah : Civciv aklımızı aldın ya!
Dedi kızarak, iyi de ben şaka yapmadım ki hatta bi ses bana Gölge diyerek ağladı. Gölge kim, ne oluyor? Mecburen onları korkutmamak için sırıtarak yeniden konuşmuştum.
Yankı : Yüz ifadeniz müthiş
Kunter B : Kanarya'm birdaha yapma ne olursun, korkutma bizi!
Yankı : Özür dilerim babacığım, hadi eve gidelim.
Kunter B : Olmaz daha dinlenmen gerekiyor, hem yeni uyandın hemde bitmeyen bir serumun var.
Gölge Kara!
Zor bi uğraşla uyandığımda kendimi hastanede buldum. Kesin yine o veledin bedeninde uyanacağım, niye ölmedim la ben? Gerçi onun bedeninde mutluydum, aile sevgisini hissettim, acaba benim bedenim ne ol...
Kaya : Gölge'm.
SIKTIR BEN BEDENIME GERI GELMIŞIM YA! Aga bunlar beni gömmemiş mi? Nasıl oldu da bu defa kendi bedenime girdim? Başım çok ağrıyor, bedenimde karıncalanma var. Eee o zaman o bebe de kendi bedenine geri mi döndü? Hızla yerimde doğrulduğumda Kaya bana hamle yaptı, geri yaslanmama neden oldu. Bedenimdeyim lan, harbi hayattayım la...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Teen Fiction"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....