Proti zdi 30

256 24 3
                                    

Ne, tak zněla odpověď na Andromedinu žádost o pomoc ze Severusových úst, když jej ještě týž den Hermiona přesvědčovala. Apelovala na dlouholeté přátelství, Andromediny obavy, podrážděný kouzelník však odmítal o Delphini byť jen slyšet. Následující dny se krize jen prohloubila, když čarodějka muže ujistila, že ona sama na dívku dohlédne, když jej to obtěžuje...

Hermiona se pokoušela nebudit pozornost, ale jakmile se objevila v Příčné ulici, během chvíle to věděl celý Londýn. Usmívala se na všechny strany, snažila se působit uvolněně a tvářit se, že šla pouze do své nadace pro skřítky, očima však stále pátrala v davu po kudrnatých černých vlasech. Andromeda Hermionu ráno informovala, že Delphini plánovala jít na svoji pochůzku a nikdo z rodiny ji nemohl tentokrát doprovodit, proto Hermiona vyrazila do ulic města.

„Madam, prozraďte svoji taktiku pro veřejnou diskusi s panem Parkinsonem. Jak jej setřesete z koštěte?" Hermioně se kolem obličeje mihl bleskobrk a známý podlouhlý obličej s kostěnými obroučky kulatých brýlí na sebe nenechal dlouho čekat. Denní věštec vyslal svého nejlepšího reportéra, aby donesl pár drbů pro zítřejší číslo. Čarodějka se narovnala a usmála právě včas, aby ji kouzelný fotoaparát zastihl připravenou.

„Věřím, že budeme hrát férovou hru a žádná podlá taktiky nebude zapotřebí." Zachytila reportérův úšklebek. Ani Hermiona nevěřila, že by Parkinson bojoval čestně, ale ona vždy odkrývala všechny karty, aby ji nemohlo nic zaskočit. Přihlásila se ke své minulosti, mluvila otevřeně o svých začátcích se Severusem, přiznala spoluúčast na hledání viteálů, ale také odhalila, že i přes omezení pohybu a svobody za vlády Voldemorta ve Snapeově domě nestrádala po fyzické stránce na rozdíl od některých dalších odpůrců režimu. Hermiona za sebou neměla žádné tajné kostlivce, kdežto Parkinson úspěšně zahalil třicet let do mlhy. „Omluvte mne, potřebuji ještě zařídit něco v nadaci," zamumlala Hermiona, jelikož její pozornost náhle upoutaly černé vlasy. Nemusela dvakrát přemýšlet, aby jí došlo, že znovu v davu našla Delphini, která mířila k Obrtlé ulici.

Lidé se Hermiony po chvíli nabažili, tudíž měla dostatek soukromí k tomu, aby se po ulici pohybovala víceméně bez zvědavých očí, jež by kontrolovaly každý její krok. Na reportéra nezapomínala, jelikož on zajisté nezapomněl na ni.

Čarodějka se s předstíraným zájmem zastavila před vitrínou s potřebami do lektvarů. Důvěryhodnost tohoto podniku byla sice navážkách, jelikož Severus byl zde schopný nakoupit neprudší jedy, přesto se stále řadil ještě mezi slušný obchůdek na rozmezí Příčné a Obrtlé. Pařáty dravých ptáků, dračí kost, mandragora... Kolemjdoucí si museli myslet, že vybírala dárek pro manžela, v odrazu vitríny však byla schopná vidět drobnou postavu dívky s bujnými vlasy. Hermiona neměla pochyb, že sledovala správnou osobu.

Mladičká čarodějka si počínala opatrně, očividně byla poučena o místní komunitě. Chvíli se ochomýtala kolem věštírny, než před očima Hermiony zmizela. Vykročila proti zdi a puf.

Hermioně se stáhl žaludek. Stejným způsobem ji přepadli před dlouhými týdny, když mířila za skřítky, Delphini však nikdo násilím nezatáhl do vyčarovaného portálu...

Vyjekla, když ji kolem ramen silně uchopila mužská ruka a záhy ji táhla pryč od výlohy. Rychle se zorientovala. Jeden rychlý vyděšený pohled do tváře vlastního manžela ji donutil zpomalit splašené srdce natolik, aby se po třech krocích uklidnila.

„Na příčné byl spatřen Greengrass."

„A co má Greengrass-" Čarodějka se nestihla ani zeptat, než ji Severus pevně objal a přenesl se s ní do předsíně jejich domova.

„Po setkání s ním u Malfoye si jsem už téměř jistý, že znám dalšího člena Smrtijedů," povzdechl si. „Nevím proč, nepřidal se na stranu Pána zla ani v dobách, kdy Pán zla ovládal celou zem, ale setkává se s nebezpečnými lidmi, jeden kouzelník z jeho okolí dokonce zmizel..." Hermiona naprázdno otevřela pusu. Právě nechala na Obrtlé ulici Deplhini. „Pár Greengrassových známých sledujeme už i oficiálně. Potterův tým sleduje pohyb, takže když mi nahlásil, že se podezřelí budou vyskytovat ve tvé přítomnosti, rozhodl jsem se na tebe dohlédnout sám."

„Severusi, já ti moc děkuji, ale," polkla, protože už předem znala reakci, „potřebuji zpět. Doprovázela jsem Delpini."

„Ne," zavrčel zarputile.

„Severusi, přestaň se na mě tahle dívat," zafuněla frustrovaně. Vráska mezi černýma očima se prohloubila. „Oba víme, že ji někdo pronásleduje, a i když se jedná o dceru Bellatrix, stále je to jen dítě stejně jako Lily."

„Je dospělá, za zády jí stojí Blackovi, naše přítomnost není žádoucí."

„Vracím se tam."

„Až tě příště přepadnou, u mě pomoc nehledej."

„Budu opatrná, Severusi."

„Ovšem, tvé problémy se přeci vždy vyřeší," zavrčel podle, „a má maličkost není zapotřebí."

„Prosím-"

Kouzelník se bez mrknutí oka přemístil.


Předem varuji, že příští díl bude nepatrně později, ale o to bude zábavnější :D


Snamione: Ve středu mociKde žijí příběhy. Začni objevovat