rally

627 56 16
                                    


*****
در اتاق رو باز کرد و با قدم های سریع رفت سمتش و صداش زد .

_تهیونگ!

_بهونه هات تکراری شده کوک .

روی پاشنه پاش سمت پسر چرخید و دست هاش رو توی جیبش فرو برد .

_نه این واقعا منطقیه ، ماشینت بدرد مسابقه نمیخوره منم ماشینم برای تصادف تعمیرگاهه.

تهیونگ با قیافه پوکر فقط به جونگ کوک زل زد

....._

_جدی میگم،ماشینت مناسب اون مسابقه کوفتی

نیست منم خیلی وقته مسابقه ندادم دیگه نمیتونم مثل قبل باشم ....پس بیخیالش شو.

تهیونگ سرش رو سمت سقف عمارت گرفت و نفسش رو با حرص بیرون داد  بعد دوباره به جونگ کوک نگاه کرد .

_همینجا واستا

در اتاقش رو باز کرد،داخل اتاقش رفت سمت کشوی کنار تختش رفت و یکی از سوئیچ هارو برداشت و از اتاق بیرون اومد و در رو بست .

بدون هیچ حرفی با قیافه پوکر سمت جونگ کوک رفت یقه پیرهن مشکیش رو گرفت و دنبال خودش به پایین پله ها کشید .

_هی! کجا میری ؟.....تهیونگ ولم کن خودم

میام.....نمیام،کی گفته میام؟ من با اون ماشین نمیتونم مسابقه بدم .

_محض رضای مسيح یک دقیقه دهنتو ببند فقط بیا  دنبالم .

بدون ول کردن یقه پسر به راه رفتنش ادامه داد تا به پارکینگ عمارت رسد که ۳ تا ون و ماشین خودش داخلش بود .

از کنار ماشین ها رد شد سمت دیواری که شیار های متفاوتی با دیوار های دیگه داشت رفت یقه جونگ کوک رو ول کرد و دستش رو روی دیوار گذاشت که دیوار زیر دستش کامل تبدیل به یک صفحه مانیتور بزرگ شد .

اون دیوار فقط طرح دیوار رو نشون میداد ولی یک مانیتور پیشرفته با سیستم های ایمنی قوی بود .

بعد اسکن شدن دست تهیونگ دریچه کوچیکی باز شد که داخلش اعداد 0 تا 9 رو داشت .

تهیونگ رمز رو وارد کرد مانیتوری که کل یک وجه دیوار رو گرفته بود از رنگ مشکی به سبز تغییر کرد و مانیتور مثل در پارکینگ از پایین به سمت بالا جمع شد و به ادامه محوطه پارکینگ راه پیدا کرد .

یه پارکینگ بزرگ با ۱۰ تا از بهترین ماشین های دنیا.

یه پارکینگ بزرگ با ۱۰ تا از بهترین ماشین های دنیا

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐂𝐇𝐄𝐂𝐊 𝐌𝐀𝐓𝐄Where stories live. Discover now