_برادر تهیونگ،برادر....مادر هاتون متفاوته....ولی پدرتون یک نفره.....
_معلوم هست چی میگی؟
_هردو تو کره به دنیا اومدین و فامیل از مادر به فرزند میرسه....تنها چیزی که برادر بودنت رو ثابت میکنه تست دی ان ایه...که دست منه.
پوشه شفافی که شامل برگه هایی آزمایشی بود که مال آخرین تستی بود که هردوشون داده بودن مربوط به ۵ و ۷ سال پیش میشدن...
آزمایش یک آزمایش خون ساده بود ولی نتیجه تست دی ان ای با باج هایی که پدرشون داده بود تا از هویتشون مطمعن شه الان توی پوشه رویه میز قرار داشت.
تهیونگ نگاه خماری به پوشه انداخت همینطور که دست به سینه به پشتی کاناپه تکیه داده بود بدون تغییری توی حالت بدن و میمیک صورتش توش چشم های امیلی خیره شد.
_انتظار داری باور کنم یه مشت مزخرفاتو؟
_اون پوش-
_درست کردن مدرک فیک برای من که پسر بزرگ ترین گروه مافیایی شهرو کشورم کار زیر یک ربعه امیلی مزخرفاتت مدرک محکمی نداره.
دختر سرش رو پایین انداخت و سرش رو با شرم تکون دادو ریز خندید و بعد بالا آوردن سرش که کوچیک ترین تردیدی توی چهرش دیده نمیشد حرفش رو زد
_کیم تهیونگ هنوز مثل بچگیت نمیزاری حرفام رو تموم کنم....این یک حقیقته تهیونگ چه بخوای چه نخوای پیوند خونی نچندان دور داری با جونگ کوک باور کردن و نکردن حرف من هم دست خودته ولی دادن یه تست دی ان ای برای پسر بزرگ ترین تیم مافیایی خیلی زمان بر نیست اینطور نیست تهیونگ؟
چه دلیلی دارد برات دروغی ببافم که بالای ۶ ساعت ازم وقت بگیره و رو شدن دستم حتی یک ساعت هم زمان نبره ؟کمی تو فکر فرو رفت حق با دختر بود اون طبق گفته جونگ کوک شمارش میگفته توی روسیه بوده دلیلی نداره ۳ ساعت پرواز رو یا یک دروغی که با یک آزمایش ساده رو میشه بگه....ولی چطور...
حتی باور اینکه کسی که باهاش سکس کرده و بوسیدمش و الان کنارش نشسته برادرش باشه خیلی سخت و میشه گفت غیر ممکن بود .
جونگ کوک رسما خشکش زده بود نمیتونست حرف بزنه تنها کسی که حرف میزد تهیونگ و امیلی بودن...
تهیونگ با یک قیافه خونسرد درحال ادامه مکالمه بود ذهنش آشوب بود ولی حتی کوچیک ترین چیزی ازش نشون نمیداد؛حفظ کردن خونسردی اونم فقط ظاهری تو تمام مراحل غیر قابل باور و فاجعه زندگیش اولین کاری بود که انجامش میداد .
_و چطور کسی که کنار منه برادمه؟...کوچیک ترین شباهتی به من نداره فامیلش هم همینطور .
_بهت گفتم تهیونگ....مادر شما یکی نیست ولی پدرتون چرا.(فامیل توی کره جنوبی از مادر به فرزند میرسه)
YOU ARE READING
𝐂𝐇𝐄𝐂𝐊 𝐌𝐀𝐓𝐄
Mystery / Thriller_ بازی کردن رو تموم کن یا مطمعن باش اولین کاری که بعد باز شدن دستام میکنم به فاک دادنت باشه..... _از کجا انقدر مطمعنی که دستات باز میشه؟ و چی باعث شد فکر کنی بعد باز شدن دستات توان تکون خوردن داری ************* _یه کار کی عادی میشه و تبدیل به عادت م...