IG: beyzanuria_ takip etmeyi unutmayın
Herkese iyi okumalar ⭐🌸
Alara Kandemir
Sabahın ilk ışıklarıyla uyandığımda gözlerim yanımda uyuyan Kılıç'a takıldı. Düzenli bir şekilde inip kalkan göğsü huzurlu olduğunu vurgularken elim usulca göğsüne kaydı. Teni hala sıcacıktı.
Kılıç benim bu hareketimle kıpırdanmaya başlarken ağır ağır bana dönerek gözlerini açtı.
''Günaydın.'' Bende onun gibi tebessüm ettim.
''Günaydın.'' Eli yavaşça bana doğru yaklaşırken ani bir hareketle beni altına aldı.
''Eğer beni her gün böyle uyandırmayacaksan beni buna alıştırma,'' Yüzü yüzüme yaklaşırken gözlerini gözlerime sabitledi. ''Alışkanlıklarımdan vazgeçen bir insan değilim.''
Dudaklarımız birleştiği anda ona karşılık vermem hoşuna gitmiş olacak ki bir elini bacağıma kaydırarak okşamaya başladı. İkimizin teni de alev almış gibiydi.
Nefes almak için benden ayrılırken alnını alnıma yasladı. Gözleri hala üzerimdeydi. ''Yakından daha güzelsin.''
''Bu bana ilk kez normal bir şekilde iltifat edişin, kafana taş falan mı düştü?'' Gülerek benden ayrılırken ikimiz de giyinmek için dolaplarımıza yöneldik.
Ben rahat bir şeyler olması için kot pantolon ve kazak tercih ederken Kılıç, üzerine tam uyan bir takım seçmişti. İşimin çoktan bitmesinden yararlanarak Kılıç'ı izlemeye başladım. Benim ona baktığımı gördüğünde sırıtsa da bana bakmayıp giyinmeye devam etti.
''Kadınlar genelde seviştiklerinin ertesi günü seviştiği erkeğin yüzüne bakmaya utanır.''
''Emin ol ben o utanma faslını çoktan geçtim. Ama kısa sürdüğü için kendi adına utanabilirsin.'' İlk başta dediğimi algılayamasada, bir süre sonra kaşlarını çatarak şaşkın bir ifadeyle yüzüme bakmaya başladı.
''Az önce erkekliğime laf mı ettin sen?'' Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
''Sanırım öyle yaptım.'' Kılıç gömleğinin manşetlerini düzeltmeye başladığında benim gibi sırıtmaya başladı.
''Önceden 10 saniye avans vereceğim. Yakalanmasan iyi edersin. 10, 9,'' Saymaya başladığında kaşlarımı çatsam da hızlı bir şekilde odadan çıkarak merdivenlerden aşağı doğru koşmaya başladım.
Tam merdivenlerin sonuna ulaşıp dinlenmek için durmuştum ki Kılıç'ın odadan çıktığını gördüğümde tekrardan koşmaya başladım. Amacım dışarı çıkmaktı ama beyefendi çok ön görülü olduğu için kapıyı kilitlemişti ve bende anahtar yoktu.
''Nefret ediyorum senden!'' diye bağırdım ne kadar çabalasam da açılmayan kapının kulpunu çekiştirirken.
''Biliyorum.'' dedi sakince. Benim aksime koşmuyor, hatta yürüyordu ve bu sakinliği beni daha da korkutuyordu.
Hızlı bir şekilde hole doğru koştum ve önüme ilk gelen odaya girip kapıyı kilitledim. Derin bir nefes alıp soluklanırken bir yandan da odayı inceliyordum.
En solda duran yatak dışarıya bakıyordu, yatağın yanında ufak bir çalışma masası, onun tam karşısında da bir giyinme dolabı vardı. Duvarlarda boy boy motorcu posterleri, animasyon film afişleri ve daha bir çok poster asılıydı. Bakışlarım tekrardan yatağa giderken üzerindeki Şimşek Mcqueen'li örtüyü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ ŞEYTAN
ActionBakışlarım son kez telefonumun açık olan ekranına kaydı. 00.00 Dudaklarımda acı bir tebessüm oluşurken telefonuma gelen bildirimle birlikte kaşlarım çatıldı. Yattığım yerde dikleşip telefonu tekrardan elime aldım. Gözyaşlarım telefonun ekranını ıs...