24-DONÖR

5.4K 519 196
                                    

ASLANLARIM 24. KEZ ŞAMPİYON 👑🦁💛❤

102 puan ile TF tarihindeki üç haneli puana erişen ilk takım olma onuruna da eriştik 👑

Tüm cimbomları kutluyor, diğerlerine başarılar diliyorum.

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde Lakayıt olma yolunda eğitim gören Bozkurt sınıfı Ölmüş'e karşı bir baskın düzenlemişi. Görev esnasında Akay'ın Turunçgil olarak adlandırdığı öğrenci Özgür şüpheli bulduğu birisini takip ederek zekice bir plan ile adamın kimliğini kayıt altına almış, bu sayede bilmeden bir teröristi ifşalamıştı. Bölümün kısa bir tarafında Ölmüş'ün cephesindeki olayları okumuş, onun son dakika planının ifşalanmasıyla silahların getirildiği gemisine Yaver tarafından planına köstek olunmasını okumuştuk."

17 Yıl Önce
Yazardan

"Güney!" Diyen öfkeli bir ses tüm evde yankı yapmıştı. 37 yaşında olmasına rağmen 12 yaşındaki kızından farkı olmayan adam birazdan Karaca'nın gazabına uğrayacaktı.

"Yenge vallahi ben yemedim." Diyerek salonun öteki ucundan bağırdı kaynı. Kocası görevde, kızı okuldaydı. Ancak sağolsun bu çocuk adam kızının yokluğunu aratmıyordu.

"Kocama yapmıştım ben onu!" Diyerek ayağından aldığı tüylü ev terliğini fırlattı adama. Güney hemen yana geçse de asla yolundan şaşmayan anne terliği duvardan sekip adamın ensesine gelmişti.

Güney elini ensesine atıp ovuştururken Karaca elinde diğer terliğiyle adama yaklaşıyordu. Bunu gören Güney, tüm bordo bere yeteneklerini kullanarak ustaca mobilyaların arasından sıyrılıp pencereyi açtı.

"Yenge bak sana olayı anlatayım." Dedi hemen paçayı kurtarmak için. "Ben göz hakkı diye bir tanecik sarma yedim. Senin kız geldi dedi ki 'anam fark eder bir sıra ye'. Ben tabi itiraz ettim ama o bu sefer 'Anneme senin yediğini söylerim' dedi mecbur kaldım yedim. Sonra göz hakkı diyerek o da bir sıra yedi."

Akay'ın bunu yapacağını çok iyi bilen Karaca öfkeyle diğer terliği de attı Güney'e. Güney, zamanında çektiği işkencelerden daha çok canını yakan terlikten kaçmak için son kozunu oynadı. Camdan atladı.

"Hassiktir!" İki farklı ses aynı anda aynı kelimeyi söylemişti. Birisi, canı yanan Güney idi. Diğeri ise aniden önüne amcası düşen Akay.

"Kaç lan!" Dedi ayağa kalkıp toparlanan Güney. Yeğeninin küfür etmesinden hoşnutsuz değildi. Aksine gurur duyuyordu. Zaten yeğeninin ilk kelimesi, onun en çok kullandığı küfürdü. Siktir kelimesini o bebek ağzıyla sigiy diye söylemişti.

"Öğrendi mi?!" Diye sordu korkuyla Akay. O dönem en çok korktuğu şey annesi ve onun gazabıydı.

"Sence?" Diye tersledi onu amcası.

"Beni ispitlemedin değil mi?" Derken çoktan amcası ile birlikte koşmaya başlamıştı. Daha doğrusu amcası hızla yürüyor, kendisi sırtındaki ağır çanta ile koşuyordu. Onun bu halini fark eden Güney yine tüm beyin hücrelerini zorlayarak çantayı almak yerine direkt olarak Akay'ı omzuna attı.

"Ben sadık birisiyim, Fırıldak." Dedi amcası alınmış şekilde.

"O zaman ben niye kaçıyorum?!" Diye bağıran Akay'a mükemmel bir cevap verdi.

"Tek başıma canım sıkılıyor." Hakkari sokaklarında omzunda küçük bir kız ile koşan Güney'e artık herkes alışmıştı. Bu adam yine ve yine bir şey yapmış, sessiz sakin bir kadın olan Karaca'yı çileden çıkarmıştı. Ve aksiyon olsun diye kendi yeğenini de kaçırmıştı.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin