45-ENİŞTE

1K 126 117
                                    

Sizce tek seferde 3 kase 4 çanak ve 1 bardak kıran kişi kimdir?

Cevap = sarsaramix

Tebrik edin bakayım ablanızı jdhduhdudhdihd

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde Akay, Şüheda ve Güney Şırnak'a gelmişlerdi. Eski bir fabrikanın yakınlarında, arabadan inmişlerdi. O sırada Şüheda, kimliğini uzatmıştı. Kimlikte Şüheda değil Umay yazıyordu. Yeni ismiyle Umay, annesinin günlüğünü bulmuş, günlüğü okumuştu. Ailesinin ona vermek istediği ismi almıştı. Akay, onları geride bırakıp fabrikaya gitmiş ve birbirinden değişik işkencelerle adamları teker teker öldürmüştü. Umay da herkesi şaşırtarak Akay'a katılmıştı. En son Mehmed Dalkıran'ı öldürmüşlerdi. Umay, Akay'ın daha fazla konuşmasını istememesine rağmen konuşmuş, annesinin ölmeden önce Ahin isimli teröristin kim olduğunu bulduğunu söylemişti."

07/11/2007

Sevgili Ailem,

Bugün bir mesaj aldım. Numara rehberime kayıtlı değildi. Aslında bakmayacaktım ama bir merak tuttu, açtım mesajı.

Kız kardeşim Alaca'ydı.

On beş yıldır görüşmediğim kız kardeşim, benden yardım istiyordu. Kendisinden on iki yaş büyük kocasının sürekli evlerine birisini çağırdığını, gelen adamların da onu rahatsız ettiğini yazmıştı.

Bir konuşmalarına şahit olduğu zaman onların Ahin diye birisinden bahsettiğine şahit olmuş. Ahin ismini haberlerde gördüğünü, tedirginliğe kapıldığını da söyledi.

Benden, daha doğrusu kocam ve Güney'den yardım istiyordu. Eğer kocasının Ahin ile bir bağlantısı varsa kendisinin de başının yanacağını yazmıştı.

Yine kendini düşünmesine takılmadım. O an sadece Ahin'i ve Alaca'nın kocası Soner'i düşünüyordum. Zaten ona takılsaydım saçma olurdu. Ne diyorum ben? Her neyse...

Akay okuldayken ben de askeriyeye gittim ve oradaki bir tanıdığım olan, çok sevgili dostum Mesut'tan yardım aldım. Böylece Soner'in bütün sicilini almış oldum. Kötü bir şey yoktu sicilinde. Eve geçtim ve elimdeki özgeçmişi inceledim.

Efsun, Kuzey ve Güney sayesinde Ahin hakkında bir çok bilgim vardı. Geçmişleri uyuşuyordu. Alaca'ın yimi üç yıldır evli olduğu kocası Soner, ülkeye sığınmacı olarak girmiş. Uyuşuyordu bu kısım. Bu sayede fikir iyice aklıma yattı.

Bu konuyu bir de Kuzey, Güney ve Efsun'la konuşmalıyım tamamen emin olmak için. Ancak ne yazık ki üçü de görevdeydi. Kuzey göreve gideli çok olmuştu ve daha dün, çok uzun bir zaman sonra bana yazmıştı kısa bir an için. Kızını çok özlediğini yazmıştı. Akay'ın fotoğrafını istemişti benden.

Karşımda olsa trip atardım. (Bunu yazarkan güldüm baya.)

Ama haklı değil miyim? Sürekli Akay da Akay, kızım da kızım diye dolaşıyor ortalıkta. Benim papucumu dama attı!

Görmemişin kızı olmuş.

Tebrikler, Karaca. Yine konuyu başka yere çektin. Ben buraya terörist Ahin diye başladım yazmaya, şimdi de kocama atacağım tribi konuşuyorum. Bravo!

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin